Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 4 måneder siden #229 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrids hold 2013/2014:
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article1966754.ece

Spændende, og forhåbentlig får hun ret :) Bale ville derimod passe perfekt til United, og det ville snart være rart og få lidt modstand fra holdene i England ;P

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #230 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Dios skrev: Lad os da tage Mourinho som eksempel. Han arbejder for Mourinho selv, og hans eneste mål er og gøre hans cv bedre, men hvad skal der ske, når hans ambitioner er nået?

God pointe. Det irriterer mig at man kan høre Mourinho sige på pressemøder "jeg har været i så og så mange cl-semifinaler" osv.

Selv hvis Casillas er muldvarpen, så har han da gjort noget og jeg har virkelig medlidenhed med ham og de andre vice-kaptajner, når Mourinho efter alt at dømme regerer med en jernnæve. Men det er jo bare mig. Som Dios siger, så skal Mourinho ikke tænke på hvad der sker når han forlader klubben. Men det har Casillas gudskelov, for mig at bedømme.

13 år 4 måneder siden #231 af Raul7-2880
Jeg mener helt klart, at hvis muldvarpen bliver opdaget skal han SMIDES/KASTES væk fra Real Madrid og omegn!
Hvorfor? Fordi denne person har handlet egoistisk. Ingen af disse informationer som muldvarpen har lækket har været til gavn for spillerne, klubben, fansene osv.

Om det så er Casillas (som alligevel er 2 . Målmand) der er muldvarpen, skal han smides ud, uden tøven.

13 år 4 måneder siden #232 af MMM
Besvaret af MMM på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Rubæk skrev: Som Dios siger, så skal Mourinho ikke tænke på hvad der sker når han forlader klubben. Men det har Casillas gudskelov, for mig at bedømme.

Enig - det har længe frustreret mig at klubben har tilladt Mou at definere madridismoen og ladet ham rakke ned på vores legender, fra Casillas til Del Bosque og Zidane. Selv hans smålige kommentarer om Valdano til pressemødet inden tirsdagens kamp synes jeg var for meget, alt andet lige så har Valdano både spillet og scoret mål i nogle af de fantastiske remontadas, som klubben gjorde alt for at minde om. Selv hvis alt var gået godt, så er Mou jo ikke en klubmand, han ville aldrig blive tyve år i Madrid og Madrid vil aldrig være hans første prioritet. Hvis vi lader ham definere hvem vi er, hvad står så tilbage når han er væk? Jeg synes AS forside i onsdags var meget rammende - et kæmpe billede af Casillas der trøster en grædende Ramos, med teksten "Miraklet, der ikke var et mirakel" og nederst indsat et lille billede af Mou, med teksten "Mourinho og hans navle".
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved MMM.

13 år 4 måneder siden #233 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Mourinho ryger til sommer og det kommer til at hjælpe meget. Mange tror at Mourinho vil forlade et tomrum, men det er jo helt sikkert at det tomrum allerede er skabt.

Har valgt at takke af på forum!

• Ramos a la playa
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #234 af Ramos a la playa
Besvaret af Ramos a la playa på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Forhåbenligt ser Real Madrids hold ud sådan her fra den kommende sæson, fra mit synspunkt.
Træner: Toril

MM: Casillas
HB: Carvajal--CB: Varane--CB: Ramos--VB: Marcelo
CM: Khedira/Modric----CM: Alonso/Verratti
HW: Bale/Jesé
COM: Øzil/Isco
VW: Ronaldo
ANG: Benzema/Aguero/Lewandowski

Ind: Lewandovski/Aguero, Isco, Verratti, Bale, Ogbonna, Jesé (oprykning)
Ud: Higuain, Kaka, Callejon, Di Maria, Raul Albiol, Essien (retur Chelsea), Carvalho (kontraktudløb)

Jesé rykkes op, det syntes jeg ikke der burde herske nogen tvivl om.
Essien må ligeledes gerne blive, men hvis han ryger tilbage til Chelsea, er det også okay. Det vil bare kræve et mere salg.

Med hensyn til Carvajal, må jeg ærligt indrømme at jeg ikke har set meget til ham i Leverkusen. Jeg har udset mig ham som førsteholdsbacken da af de dog små ting jeg har set, og de mange jeg har hørt, skulle han være klar. Jeg vil mene det vil være et godt plus at få en spanier fra eget akademi op, og i min model sidder Toril jo også ved roret, og jeg er sikker på han vil kunne få noget af det bedste ud af ham. Et alternativ kan dog være Dortmunds Piszczek, jeg tror han vil være mulig at skaffe, og en god løsning hvis Carvajal ikke er stærk nok. At anskaffe dem begge ser jeg som den ideele situatuion til forsvaret, men det vil også kræve salg af Arbeloa.

Med hensyn til køb af en angriber hælder jeg til Lewandovski eller Aguero, og jeg har hver mine argumenter for hver. Vi kender alle Lwandovski's kvaliteter, og til sommer vil han være betydeligt billigere at købe end andre angribere på den kaliber (Aguero, Cavani, Falcao), dog ser jeg Aguero som en passende bedre i truppen end Lewandovski, da han er mere som Benzema.

Det her hold er i hvert fald en rigtig god blanding af rutine og ungdom, udenlandsk og spansk. Jeg ser holdet som en mulig Champions League vinder, hvis Toril får banket moral ind i holdet.

13 år 4 måneder siden #235 af Hugol
Real skal ikke købe Isco, men bør istedet kigge på Real Sociedads hold, både hvis man ikke får Verratti, men også hvis man mister Xabi Alonso.

13 år 4 måneder siden #236 af M_linding

Hugol skrev: Real skal ikke købe Isco, men bør istedet kigge på Real Sociedads hold, både hvis man ikke får Verratti, men også hvis man mister Xabi Alonso.

Hvad har Isco med Alonso og gøre??? Ser du seriøst Isco som en type, som kan spille CM for Real Madrid?

13 år 4 måneder siden #237 af Hugol
Læs rigtigt. :-)

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, ZizouMo

13 år 4 måneder siden #238 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Hugol skrev: Real skal ikke købe Isco, men bør istedet kigge på Real Sociedads hold, både hvis man ikke får Verratti, men også hvis man mister Xabi Alonso.

Inigo Martinez, Ruben Pardo og Griezmann?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 4 måneder siden #239 af Hugol

ZizouMo skrev:

Inigo Martinez, Ruben Pardo og Griezmann?

Jeg kan godt lide Griezmann, men han er ikke på min ønske liste. Grunden til at jeg undlader Isco er, at vi i forvejen har kvalitet nok i offensiven. Problemet i vores spil ligger længere nede på midtbanen og på vores backs, når Essien, Arbeloa og Coentrao spiller.
Til et evt salg af Coentrao, vil jeg hente Casado op fra Castilla. Til midtbanen Alex, og angrebet Jesé.

Jesé, Casado, Alex, Carvajal, Verratti, Inigo Martinez, Ruben Pardo og El Kun er foreløbigt de spillere jeg har på min ønskeliste. Jeg brokker mig ikke hvis vi får Bale, men jeg ser ham heller ikke nødvendig.

Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Hugol.

13 år 4 måneder siden #240 af M_linding

Hugol skrev: Læs rigtigt. :-)

Du skriver, at vi skal kigge Sociedad hvis vi kommer i underskud af en CM - I stedet for at kigge efter Isco... Så det må da være dig, som skriver forkert?

PS. Mit "tak" var bestemt en fejl...;)

Leveret af Kunena Forum