Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 4 måneder siden #205 af Raúl Madrid
Nu har du dog ikke nævnt det lige her i denne debat, men mindes at jeg tidligere har læst, at du er blevet lidt bedre ved ham, end du var før i tiden. Måske tager jeg fejl? :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #206 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Det ligner heller ikke at Siempre har skiftet holdning, men jeg tror bestemt at Mourinho ansættelsen har farvet hans øjne i forhold til Florentino. Debatten dengang før Perez kom tilbage gik jo også på om han kunne skaffe de store navne, hvilket der var mange som ikke mente at han kunne. Han har skaffet en del store navne og dygtige spillere, samt et træner navn der så godt nok ikke har levet op til forventningerne på nogen måde. Jeg tror stadig at Perez kan skaffe de store navne, men er det nødvendigt ?

Jeg må så sige, at titel mæssigt har Perez ikke forbedret sig siden sidst, men han har holdt ved omkring de økonomiske tiltag der har gjort Real Madrid til verdens rigeste fodbold klub. Manden har mange visioner og det er positivt. Også her mente folk at Perez ikke kunne forbedre sig.

Perez har et stort minus, og det er hans viden om fodbold. Den er lille så lille som en undulats hjerne !

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Hugol.

13 år 4 måneder siden #207 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg er lidt bekymret i forhold til den forestående rokade til sommer. Mourinho smutter og efterlader en organisation, som (igen) skal omstruktureres; bliver Ancelotti blot en marionetdukke, som skal indordne sig - vi har set det før - eller kommer han selv til at bestemme, hvordan Real Madrid-truppen anno 2013/14 skal se ud?

Jeg kan godt frygte, at han blot bliver en ubetydelig brik i et større puslespil..... det er set før, også med andre store personligheder!

Jeg er ligeledes bekymret for enkelte af de nuværende rygter. Kondogbia, Gündogan og Verratti.... vel ikke allesammen? Jeg kan se en idé i at hente én eller to, men det er en kende omsonst at hente alle tre, med mindre Mourinho har planer om at tage Khedira og Alonso med sig til Chelsea.

Og netop Mourinhos planer er interessante, synes jeg. Jeg mener sågar, at disse kommer til at have stor betydning for, hvilke spillere som bliver købt til sommer. Di María, Khedira, Coentrao og Alonso er Mourinhos kæledægge, hvorfor det er overvejende sandsynligt, at han vil prøve at alliere sig med flere af disse i sin anden periode i Chelsea. Ronaldo bliver, om end Mourinho med garanti vil det anderledes :)

Higuain forlader vel Real Madrid(?), og med ovenstående personers (måske) afgang, er der lagt op til en lille revolution i Real Madrid.

Hvem tror I forlader os? Det er vel også relevant at forholde sig til end blot, hvem der eventuelt bliver hentet ind(!)

13 år 4 måneder siden #208 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Hvis vi antager at Mou smutter til sommer, så tror jeg at dem der vil forlade os til sommer, bliver:
Alonso, Di Maria, Coentrao, som de væsentligste, for der er jo også Carvalho, Adan osv.

Alonso, fordi han er for langsom, og begynder at forværre sit spil mere og mere. Det lader til at han savner England, og vi ved vidst alle sammen at han er i tvivl om forlængelse af sin kontrakt. Erstatning: Verratti - Han bliver super god, og vi skal bare have noget tålmodighed til ham. Samtidig har han allerede prøvet at skifte til en større klub. Nemlig fra Pescara (dengang Serie B) til PSG.

Di Maria, fordi han simpelthen ikke har præsteret på nogen måde i denne sæson. Vi har alle sammen vidst at han har et bundniveau, men vi har på ingen måde forventet at han har skullet ramme det SÅ mange gange på én sæson. Men er dette Mou's skylde? Jeg troede i sin tid at Mou kun ville kunne gøre ham bedre. Især med 11/12 sæsonen. Men dette er på ingen måde sket i denne sæson. Erstatning: Bale - Om vi vil det eller ej. Perez henter ham, det er jeg ikke et sekund i tvivl om, da det også giver en god markedsførelse. Bales evner behøver ikke nærmere introduktion.

Coentrao: Her er jeg faktisk i tvivl, for han har sådan set præsteret for Madrid i denne sæson. Han har hele tiden været klar, og spillet på et niveau vi har kunnet forvente. Samtidig har han ikke modtaget dumme kort, hvis man sammenligner vores back i højre side. Men jeg tror dog at han følger med Mourinho, og han ønsker vidst selv at forlade Real? Erstatning: Ingen - Vi har Marcelo, og Nacho som opbakning, samtidig vil Bale måske figurere, som 3. valg.

Jeg tror også at der er 1 angriber, der forlader os. Men jeg aner ikke hvem, og jeg ved ikke hvem jeg foretrækker af de 2 vi har. Og selvfølgelig skal Khedira IKKE væk! Han er så vigtig, selvom mange ikke tror det.

13 år 4 måneder siden #209 af Fernando M.
Uanset hvad: Hold kæft et spændende transfervindue, der er i vente.
Jeg håber stadig, at Mou fortsætter, da jeg mener, at han er den bedste til jobbet, men det kræver nok, at alle sætter sig ned og kigger hinanden dybt i øjnene, og det virker man ikke synderligt interesserede i fra nogens side.
Jeg vil jo selvfølgelig også gerne have, at Iker og Ramos fortsætter, men det kan næppe lade sig gøre side om side med Mourinho.

Jeg håber dog stadig, at man holder fast i kernen af holdet, men der skal skiftes ud på nogle positioner.
Begge vores angribere har fejlet i denne sæson, mere er der ikke at sige til det. Jeg kan lide dem begge, men man kan også argumentere for at sælge dem begge. Der er som 9'ere ikke råd til så sløje sæsoner i Madrid.

Det er dog vigtigt, at man holder fast i, hvad der fungerer. Vi slog Barca to gange på en uge, særligt udebanesejren var suveræn.

Jeg hælder til indkøb af ny højreback, ny(e) angriber(e), en bedre udgave af Callejon, en afløser for Alonso - Essien må gerne blive.

Men kan man holde en mand som Albiol som afløser uden brok er det fint. Han er god til at kunne sætte ind, men Carvalho, Kaka, Higuain/Benzema må være fortid. Mit håb er, at transferne kommer til at ske i god tid, og alene det vil være helt nyt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Gribben

13 år 4 måneder siden #210 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:
I transfervinduet er det som regelt der hvor vi vinder noget.

Har valgt at takke af på forum!

• madshp
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #211 af madshp
Besvaret af madshp på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Nu har jeg siddet og læst lidt med hist og her på forummet.. Hvis man henter Bale, så vil han da ikke komme til at skulle konkurrer med Ronaldo om pladsen på venstre wing..

Jeg tror hvis han bliver hentet, så bliver det for at spille højre wing. sådan at han ligesom Ronaldo kan trække ind i banen.. Det har jeg da tænkt var planen med at hente ham hele tiden..

Ronaldo spillede da også langt flest kampe for United som højre wing, men blev rykket over i venstre da han kom til Real..

13 år 4 måneder siden #212 af Real Madrid 7
bale aguro eller falco men tror mere på bale og aguro eller dortmund angriber men vi skal have nye back Carvajal og en ny defensivt midtbane en ny xabi Kondogbia eller dormund Gundogan eller verrati og en bale sted for di maria og en Agüero sted for higuen

13 år 4 måneder siden #213 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Mourinho med en fuldkommen idiotisk kommentar i dagens pressemøde: "Would I do anything differently if I had the chance to do the past three years over again? I should have brought in Diego Lopez after my first year. We didn't do enough to sign him. It's a real shame,"

No, its a real shame that we hired you !

Det var ellers en, for første gang, fornuftig pressemøde indtil han lukker det lort ud.

Dagen efter vi har vundet CdR finalen skal han fyres, længere går den ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM

13 år 4 måneder siden #214 af MMM
Besvaret af MMM på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Steen skrev: Mourinho med en fuldkommen idiotisk kommentar i dagens pressemøde: "Would I do anything differently if I had the chance to do the past three years over again? I should have brought in Diego Lopez after my first year. We didn't do enough to sign him. It's a real shame,"

No, its a real shame that we hired you !

Det var ellers en, for første gang, fornuftig pressemøde indtil han lukker det lort ud.

Dagen efter vi har vundet CdR finalen skal han fyres, længere går den ikke.

Jeg syntes nu heller ikke, at "Con los jugadores a los que les gusta que todos sean tratados por igual no he tenido ningún problema. Solo con el que piensa que está por encima del resto" osede af klasse. Og hans liste af trænere var heller ikke for køn, der var lige lidt meget 'lies, damn lies and statistics' over den. Jeg håber virkelig, virkelig ikke at Perez giver ham muligheden for at blive, men skulle det utænkelige ske, så står det klart at Casillas ville blive den første med hovedet på blokken.

13 år 4 måneder siden #215 af Siempre Madrid
Nu agerer jeg lige Djævlens Advokat: Hvad nu, hvis det i virkeligheden er Iker Casillas, som sætter sig selv over holdet og klubben og udnytter sin position til at vanskeliggøre José Mourinhos arbejde? Den legendariske målmand har jo også haft indtil flere uheldige udtalelser, som måske ikke just har gavnet truppen. Kunne man forestille sig, at Real Madrid i den kommende sæson ville stå stærkere uden Iker Casillas, men med José Mourinho?

Inden I svarer, så husk lige, at hvis ingen er over klubben, så er det ikke et validt argument, at Iker Casillas er en legende og fra egne rækker, som skal slutte sin karriere i Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 4 måneder siden #216 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Siempre Madrid skrev: Nu agerer jeg lige Djævlens Advokat: Hvad nu, hvis det i virkeligheden er Iker Casillas, som sætter sig selv over holdet og klubben og udnytter sin position til at vanskeliggøre José Mourinhos arbejde? Den legendariske målmand har jo også haft indtil flere uheldige udtalelser, som måske ikke just har gavnet truppen. Kunne man forestille sig, at Real Madrid i den kommende sæson ville stå stærkere uden Iker Casillas, men med José Mourinho?

Inden I svarer, så husk lige, at hvis ingen er over klubben, så er det ikke et validt argument, at Iker Casillas er en legende og fra egne rækker, som skal slutte sin karriere i Real Madrid.

Det har du spurgt om før:), i en anden post.

Men mit svar er hvis han er muldvarpen, som skaber splid også EFTER mou er smuttet. Så ud med ham.

Leveret af Kunena Forum