Real Madrids hold 2013/2014:
Disse to tidligere spillere har enorm respekt i blandt fodboldspillere, og kender klubben ud og ind.
Det kommer nok ikke til at ske, men det er bestemt ønsket herfra og få Zidane tilbage til klubben.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hurtigt aftræk og giftig. Ulempen er han er dyr, meget dyr.
Han ligner også lidt zamorano :) bare 15 cm højere.
Selvom Mou skrider, så mister vi ingen af vores profiler og vi vil med garanti stå med stærkere spillermateriale end denne sæson.
Casillas vil garanteret komme tilbage med 100% for, at vise hvor meget Mourinho tog fejl.
At Higuain forlader os kan måske blive en svækkelse alt efter hvordan vi forstærker os. Dog græder jeg ikke snot hvis Gareth Bale kommer ind, for han skal nok lave de +10-15 Higuain har været god for i denne sæson.
Og så bliver den en fryd at følge Varane, Carvajal, Khedira, Ozil m.fl. af de yngre, som har uforløst udviklingspotentiale. Og mon ikke Modric bliver mere betydningsfuld fremover også.
Lækkert at vi har vished omkring Ronaldo og Xabi Alonso til den kommende sæson.
Hvordan er du kommet frem til Alonso bliver i klubben?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Zidane91
- Gæst
-
www.marca.com/2013/05/09/en/football/rea...drid/1368121739.html
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Elkrimi skrev: Lækkert at vi har vished omkring Ronaldo og Xabi Alonso til den kommende sæson.
Selvom Mou skrider, så mister vi ingen af vores profiler og vi vil med garanti stå med stærkere spillermateriale end denne sæson.
Casillas vil garanteret komme tilbage med 100% for, at vise hvor meget Mourinho tog fejl.
At Higuain forlader os kan måske blive en svækkelse alt efter hvordan vi forstærker os. Dog græder jeg ikke snot hvis Gareth Bale kommer ind, for han skal nok lave de +10-15 Higuain har været god for i denne sæson.
Og så bliver den en fryd at følge Varane, Carvajal, Khedira, Ozil m.fl. af de yngre, som har uforløst udviklingspotentiale. Og mon ikke Modric bliver mere betydningsfuld fremover også.
Tag det som drilleri, men du er ikke på lykkepiller, vel ;-)
Det lyder en kende optimistisk.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg har sagt det før; vi har en vanvittig komplet trup med kæmpe potentiale. Det Mou har lavet er godt, men det stopper ikke her bare en vent og se :)
Tilføjelse:
Og ved efterlæsning kan jeg godt jubel-idiot-billedet:) Men synes virkelig vi har et fantastisk fundament i truppen, som potentielt kan bære i mange år frem.
Casillas (31), Carvajal (21), Marcelo (24), Varane (20), Ramos (27), Khedira (26), Ozil (25), Ronaldo (28), Benzema (25)
Og de kommende 1-2 sæsoner har vi også Xabi Alonso.
Man skal passe på med at gøre Mourinho til en nødvendighed for den helt store succes. Det allervigtigste er derimod kontinuitet, hvis ikke Mou havde fået sæson 2 og 3 havde han ikke været en brøkdel bedre end Pellegrini (vi havde ikke en chance i den semifinale i CL alligevel) - han står tilbage som en fornuftig træner i Madrid, bl.a. fordi han fik tid.
Den samme trend ser vi i alle de andre storklubber vi kæmper imod; Heynckes topper i sin anden sæson, Klopp har med tiden bygget niveauer på, Guardiola blev også gradvis mere og mere suveræn og det samme skal vi have med i tankerne når Ancelotti tiltræder til sommer.
Truppen er sulten og stærk nok til at drive det alene langt hen ad vejen. Casillas, Ramos, Ronaldo og Alonso er altså ikke uprofessionelle krukker, som Casillas i øjeblikket udstilles som. Mourinho krydsede klinger med legenden, hvilket blev hans død. Jeg håber Ancelotti griber opgaven an som en gentleman, nøjagtig som han har ageret tidligere i sin træner-karriere, så skal det nok gå, for vi har altså ikke med slatne krukker at gøre i spillertruppen.
- Champen
- Gæst
-
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Verratti-Gündogan
Bale-Özil-Ronaldo
Agüero
Ud: Higuain, Di Maria, Xabi Alonso (Pepe) (Coentrao)
Higuain er ikke god nok i de store kampe. Han scorer alt for lidt i CHL og han scorer heller aldrig mod Barca. Samtidig kan man få en stor sum penge for ham. Di Maria kan man ligeledes få en god sum penge for og han laver aldrig mål mod store hold hvor han tager sagen i egen hånd(det gør Bale). Han er en god spiller synes jeg, rigtig god spiller at have på bænken, men når man kan få de penge for ham, skal han ikke sidde på bænken. Xabi Alonso er ikke interesseret i at forlænge, og så skal man udnytte at kunne få godt med penge for ham. Pepe vil jeg helst ikke af med. Man har en rigtig god erstatning i midterforsvaret i ham men på den anden side kan han også sælges for meget ift. han skal sidde på bænken. Coentrao og Marcelo er verdens bedste makkerpar på VB, så derfor har jeg godt ville beholde ham. Men nu har jeg set Nacho spille de seneste kampe, og der har han præsteret flot, og vil derfor godt kunne bruges som erstatning på både HB og VB. Coentrao har spillet godt for Real Madrid synes jeg men hvis det står mellem ham og Marcelo, kan det kun være Marcelo der bliver, hvilket jeg har det helt fint med. Når vi skal sælge spillere, handler det meget om at få godt med penge, nu hvor der også skal bruges rigtigt mange penge til køb.
Ind: Carvajal, Gündogan, Verratti, Bale og Agüero
Vi mangler virkeligt en HB og der er Carvajal det oplagte valg. Ikke dyr at hente tilbage og har samtidigt vist hvor dygtig han er ved at blive kåret til bedste HB i Bundesligaen. Gündogan og Verratti kommer nok ikke begge, men det ville jeg ellers ønske. Efter denne her sæson synes jeg man trænger til nyt blod på midten. Xabi Alonso virker ikke opsat på at forlænge, og Khedira er vel undervurderet men er stadig ikke så vigtig på midten hvor begge spillere virkeligt mangler fart. Gündogan er ung og har en dejlig fart som mangler på midten, Verratti er afløseren for Alonso og han kan det som Alonso også kan med at fordele boldene. Han gør det ikke lige så godt som Alonso endnu, men han er også meget ung, og derudover dribler han godt inde på midten, han er ikke bleg for lige at sætte en mand eller to af, og så har han mere fart end Alonso. Bale er fuldt fortjent kåret til årets spiller i PL. Han kan ligesom Ronaldo tage sagen i egen hånd og baske bolden ind. Det villle være fantastisk med de to på samme hold, de minder meget om hinanden i og med de mestrer alle spillets facetter, og så vil de supplere hinanden godt da Bale er venstrebenet og Ronaldo højrebenet. Agüero er klart bedre end Higuain, Agüero er en fantastisk dribler, og så kan han score vitale mål. Han sikrede dem mesterskabet mod QPR ved sin scoring i overtiden, hans mål mod Man. U hvor han dribler forbi nogle spillere og så hamrer den op under overliggeren. Han vil være ekstremt god at få ind på holdet.
Lad os håbe på en god sommer med de rigtige køb og salg af spillere.
- Dragam
- Gæst
-
Champen skrev: Casillas
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Verratti-Gündogan
Bale-Özil-Ronaldo
Agüero
Ud: Higuain, Di Maria, Xabi Alonso (Pepe) (Coentrao)
Higuain er ikke god nok i de store kampe. Han scorer alt for lidt i CHL og han scorer heller aldrig mod Barca. Samtidig kan man få en stor sum penge for ham. Di Maria kan man ligeledes få en god sum penge for og han laver aldrig mål mod store hold hvor han tager sagen i egen hånd(det gør Bale). Han er en god spiller synes jeg, rigtig god spiller at have på bænken, men når man kan få de penge for ham, skal han ikke sidde på bænken. Xabi Alonso er ikke interesseret i at forlænge, og så skal man udnytte at kunne få godt med penge for ham. Pepe vil jeg helst ikke af med. Man har en rigtig god erstatning i midterforsvaret i ham men på den anden side kan han også sælges for meget ift. han skal sidde på bænken. Coentrao og Marcelo er verdens bedste makkerpar på VB, så derfor har jeg godt ville beholde ham. Men nu har jeg set Nacho spille de seneste kampe, og der har han præsteret flot, og vil derfor godt kunne bruges som erstatning på både HB og VB. Coentrao har spillet godt for Real Madrid synes jeg men hvis det står mellem ham og Marcelo, kan det kun være Marcelo der bliver, hvilket jeg har det helt fint med. Når vi skal sælge spillere, handler det meget om at få godt med penge, nu hvor der også skal bruges rigtigt mange penge til køb.
Ind: Carvajal, Gündogan, Verratti, Bale og Agüero
Vi mangler virkeligt en HB og der er Carvajal det oplagte valg. Ikke dyr at hente tilbage og har samtidigt vist hvor dygtig han er ved at blive kåret til bedste HB i Bundesligaen. Gündogan og Verratti kommer nok ikke begge, men det ville jeg ellers ønske. Efter denne her sæson synes jeg man trænger til nyt blod på midten. Xabi Alonso virker ikke opsat på at forlænge, og Khedira er vel undervurderet men er stadig ikke så vigtig på midten hvor begge spillere virkeligt mangler fart. Gündogan er ung og har en dejlig fart som mangler på midten, Verratti er afløseren for Alonso og han kan det som Alonso også kan med at fordele boldene. Han gør det ikke lige så godt som Alonso endnu, men han er også meget ung, og derudover dribler han godt inde på midten, han er ikke bleg for lige at sætte en mand eller to af, og så har han mere fart end Alonso. Bale er fuldt fortjent kåret til årets spiller i PL. Han kan ligesom Ronaldo tage sagen i egen hånd og baske bolden ind. Det villle være fantastisk med de to på samme hold, de minder meget om hinanden i og med de mestrer alle spillets facetter, og så vil de supplere hinanden godt da Bale er venstrebenet og Ronaldo højrebenet. Agüero er klart bedre end Higuain, Agüero er en fantastisk dribler, og så kan han score vitale mål. Han sikrede dem mesterskabet mod QPR ved sin scoring i overtiden, hans mål mod Man. U hvor han dribler forbi nogle spillere og så hamrer den op under overliggeren. Han vil være ekstremt god at få ind på holdet.
Lad os håbe på en god sommer med de rigtige køb og salg af spillere.
Hvis Agüero er "klart bedre" end Higuain, hvorfor bliver Higuain så foretrukket til det argentinske landshold? Hint: fordi han ikke er bedre overordnet set, men han er en anden type, som jeg er enig i ville passe bedre ind i Reals spil.
For mig at se kan holdet kun forbedres på 2 positioner i start-eleveren og måske nogle nye til bænken/fremtiden.
Den altid klodsede Alvaro Arbeloa og hans' mange frisspark bør sendes ud på bænken, for selvom jeg respekterer hans loyalitet, så mener jeg ikke han har niveauet. Det kunne være Cavajal, som jeg overhovedet ingen kendskab har til, udover de mange rosende ord her på sitet.
Herudover en Boksspiller istedet for Higuain, hvis det passer taktikken, eller en angriber for at gøre det simpelt, og her er mange at vælge mellem.
Herudover ser jeg Pepe, Carvalho, Essien og Kaka som spillere der ikke er behov for forudsat man kan hyrer nye spillere af samme kvalitet. Eksempelvis Alberto Tomás Botía Rabasco til forsvaret, mens nogle unge Castilla spillere i form af Nacho, Jesé og José Rodriquez passende kan gå ind og udskifte de tidl. nævnte.
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
Pena1992 skrev: Jeg forstår simpelthen ikke at flere brugere præsentere næste sæsons hold hvori op til 50% af det nuværende hold mangler?
For mig at se kan holdet kun forbedres på 2 positioner i start-eleveren og måske nogle nye til bænken/fremtiden.
Den altid klodsede Alvaro Arbeloa og hans' mange frisspark bør sendes ud på bænken, for selvom jeg respekterer hans loyalitet, så mener jeg ikke han har niveauet. Det kunne være Cavajal, som jeg overhovedet ingen kendskab har til, udover de mange rosende ord her på sitet.
Herudover en Boksspiller istedet for Higuain, hvis det passer taktikken, eller en angriber for at gøre det simpelt, og her er mange at vælge mellem.
Herudover ser jeg Pepe, Carvalho, Essien og Kaka som spillere der ikke er behov for forudsat man kan hyrer nye spillere af samme kvalitet. Eksempelvis Alberto Tomás Botía Rabasco til forsvaret, mens nogle unge Castilla spillere i form af Nacho, Jesé og José Rodriquez passende kan gå ind og udskifte de tidl. nævnte.
Carvajal, Marco Verratti, El Kun.
Jesé, Alex, Casado fra Castilla. Det er dem jeg ønsker til sommer, mere ser jeg ikke nødvendigt.
Har valgt at takke af på forum!
Er der nogen som har fulgt med i den franske liga som vil knytte et par ord til ham og redegøre for, hvorfor han med større succes end Modric, vil knytte udfylde pladsen ved siden af Alonso?
Real Madrid har jo i min optik allerede en fremragende dygtig fodboldspiller i Modric, som desværre ikke helt passer ind i det taktiske setup - her henviser jeg selvfølgelig til at holdet er mere robust og afbalanceret med Khedira-Alonso... Vil det ikke være det samme med Modric og er Modric ikke, når alt kommer til alt, en del bedre end Veratti?