Real Madrids hold 2013/2014:

13 år 3 måneder siden #289 af Steen
Besvaret af Steen på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Jeg savner rygter med en smule sandhed i, er medierne gået konkurs? Man har intet hørt det sidste stykke tid.

Nu har jeg selv set et par Napoli kampe denne sæson og en smule i sidste, men ikke nok til at kunne bedømme Cavani, er der nogen herinde som har fulgt Napoli regelmæssigt der kan fortælle mig om hvor meget han minder om Drogba?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #290 af Steen
Og så kom der en, Sky Sports News har lige skrevet følgene: Paris St Germain have rejected an approach by Real Madrid for coach Carlo Ancelotti.

Jeg er så småt ved at være bange for at det bliver Benitez der tager over...

L´Equipe har udgivet denne artikel, angiveligt en interview med ejeren Nasser al-Khelaïfi; www.lequipe.fr/Football/Actualites/-j-ai...espectez-nous/370713 kan fint læses med Google oversæt.

Dette: " For et par dage siden, den generelle leder af Real Madrid (Jose Angel Sanchez) mig kontaktede mig for at tale med ham. Meget hurtigt, jeg fortalte dem: " Hvis du prøver at få Carlo, ved, at det er et årig ​​kontrakt Så please, følg os følge kontrakten Vi respekterer alle klubber .. vi forventer det samme til gengæld. dag har vi ikke størrelsen af Real Madrid, men det er ikke derfor, vi ikke fortjener respekt .

" Han undskyldte, fortalte han mig, at han troede, at kontrakten Carlo udløb i slutningen af sæsonen

. Jeg fortalte ham, at det var forkert, at Carlo havde meget et års kontrakt med os. Han fortalte mig, at i virkeligheden, at de tager hensyn til. "

Nu ved jeg ikke om det er sandt, men hvis det skulle være, er det en flok aber der styre vores klub?!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Steen.

13 år 3 måneder siden #291 af M_linding
"Nu ved jeg ikke om det er sandt, men hvis det skulle være, er det en flok aber der styre klubben?!"

Men er det ikke det?:)

Verdens største fodboldforretning og brand, den bedste og mest moderne talentafdeling, det smukkeste stadion, den største historie og værdier, de flotteste fans og den (måske) bedste trup..... Og stadig utroligt få titler!

Så kan det da kun være aber, som styrer klubben....;)
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM

13 år 3 måneder siden #292 af MMM
Besvaret af MMM på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Steen skrev: Og så kom der en, Sky Sports News har lige skrevet følgene: Paris St Germain have rejected an approach by Real Madrid for coach Carlo Ancelotti.

Jeg er så småt ved at være bange for at det bliver Benitez der tager over...

L´Equipe har udgivet denne artikel, angiveligt en interview med ejeren Nasser al-Khelaïfi; www.lequipe.fr/Football/Actualites/-j-ai...espectez-nous/370713 kan fint læses med Google oversæt.

Dette: " For et par dage siden, den generelle leder af Real Madrid (Jose Angel Sanchez) mig kontaktede mig for at tale med ham. Meget hurtigt, jeg fortalte dem: " Hvis du prøver at få Carlo, ved, at det er et årig ​​kontrakt Så please, følg os følge kontrakten Vi respekterer alle klubber .. vi forventer det samme til gengæld. dag har vi ikke størrelsen af Real Madrid, men det er ikke derfor, vi ikke fortjener respekt .

" Han undskyldte, fortalte han mig, at han troede, at kontrakten Carlo udløb i slutningen af sæsonen

. Jeg fortalte ham, at det var forkert, at Carlo havde meget et års kontrakt med os. Han fortalte mig, at i virkeligheden, at de tager hensyn til. "

Nu ved jeg ikke om det er sandt, men hvis det skulle være, er det en flok aber der styre vores klub?!

Du kan få den på engelsk her: www1.skysports.com/football/news/11095/8...-for-Carlo-Ancelotti

Ancelotti er på en rullende kontrakt i PSG, der fornys automatisk hvis klubben bliver min. nr. 3 i ligaen, så jeg går ud fra at det er det der har skabt forvirring.

Ancelotti har også for kort tid siden sagt at det er svært at holde på en træner, der gerne vil videre. Og igår gjorde han også klart at hans fremtid endnu ikke er afklaret, men noget han ville tale nærmere med klubben om ved sæsoneds udløb. Så jeg tror ikke der er grund til at tro at Madrid har opgivet at rekruttere ham endnu. Men nu har vi da sort på hvidt at klubben planlægger livet efter Mou, det er da altid noget.

13 år 3 måneder siden #293 af MMM
Besvaret af MMM på emne Real Madrids hold 2013/2014:

M_linding skrev: "Nu ved jeg ikke om det er sandt, men hvis det skulle være, er det en flok aber der styre klubben?!"

Verdens største fodboldforretning og brand, den bedste og mest moderne talentafdeling, det smukkeste stadion, den største historie og værdier, det smukkeste stadion, de flotteste fans og den (måske) bedste trup..... Og stadig utroligt få titler!

Jeg er ikke helt sikker på at det er fair over for aberne - hvis de kan producere Shakespeares samlede værker alene ved hjælp af en skrivemaskine, bare de har tid nok, så havde de nok også fået mere ud af den klub og de ressourcer, hvis det var virkelig var dem der stod i spidsen.

13 år 3 måneder siden #294 af Steen

M_linding skrev: "Nu ved jeg ikke om det er sandt, men hvis det skulle være, er det en flok aber der styre klubben?!"

Verdens største fodboldforretning og brand, den bedste og mest moderne talentafdeling, det smukkeste stadion, den største historie og værdier, det smukkeste stadion, de flotteste fans og den (måske) bedste trup..... Og stadig utroligt få titler!

Haha, det kan man godt sige de allerede er. Jeg er ret sikker på at vi med Perez som præsident aldrig bliver en stormagt i fodbold, det eneste der lyser i hans hjerne er $$$, en snak som dog allerede er blevet taget mange gange , derfor heller ikke en snak jeg vil bygge videre på, blot en konstatering. Jeg er så spændt på hvad der sker til sommer, hvilken træner og hvilke spillere der kommer. Spil nu bare den skide CdR finale og gå så i gang med at planlægge!
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Steen.

• Ramos a la playa
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #295 af Ramos a la playa
Besvaret af Ramos a la playa på emne Real Madrids hold 2013/2014:
Med henblik på økonomien er Lewandovski den angriber jeg helst ser i klubben efter transfervinduet.
Dog mener jeg at Cavani eller Falcao ville være den ideele angriber, men i Lewandovski for man bare mere for pengene, specielt taget i betragtning af at han har kontraktudløb næste sommer.
Med hensyn til Rooney har jeg lidt svært ved at finde ud af hvilken pris United egentlig vil kræve for ham? Han har ikke haft sin bedste sæson og nu vil han selv væk fra klubben, jeg tror i hvert fald at man får ham billegere til sommer end man har kunne få ham de sidste mange år, og nok også nogle fremover endnu. Dog står han efter alle tre ovennævnte angribere på min ønskeliste.
Når det kommer til rygterne omkring Neymar ved jeg næsten ikke hvad jeg skal tro...Jeg må ærligt indrømme jeg gerne så ham i klubben, hans talent er jo åbentlyst og en sådan spiller er der vel plads til i enhver klub. Dog mener jeg ikke han er den type angriber vi har brug for på nuværende tidspunkt. På sin vis er jeg egentlig også i mod at man skal smide så mange penge efter en angriber der er uprøvet i Europa for man skulle nødigt lave en "Robinho v2", men jeg ser ham ikke bare som hype; han er den ægte vare i min optik og jeg tror han vil kunne klare sig i Madrid. Udover det vil merchandisesalget være gigantisk ved et køb af Neymar. Men han ender nok i Barca..

13 år 3 måneder siden #296 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Steen skrev:

Det kan man godt sige de allerede er. Jeg er ret sikker på at vi med Perez som præsident aldrig bliver en stormagt i fodbold, det eneste der lyser i hans hjerne er $$$, en snak som dog allerede er blevet taget mange gange , derfor heller ikke en snak jeg vil bygge videre på, blot en konstatering. Jeg er så spændt på hvad der sker til sommer, hvilken træner og hvilke spillere der kommer. Spil nu bare den skide CdR finale og gå så i gang med at planlægge!

Det er faktisk vigtigt at vi ik går ud og voldkøber igen til sommer men ser på hvilke kvaliteter/spillere vi har i truppen istedet. Dvs at selv Kaká med flere skal vurderes til at blive. Kaká der selv har udtalt at han ikke ønsker at forlade Madrid bør få en chance af den nye træner. Vi bør også max foretage os 2-3 indkøb med Carvajal.
Disse kan være Verratti, Bale, Kun Aguero. Resten bør komme fra Castilla.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

13 år 3 måneder siden #297 af Steen
Netop, vi skal beholde stammen, der skal kun forbedres på de punkter man har være svage i år. Kaka skal tilgengæld ikke have en chance til, dem har han haft for mange af. Han er blevet en katastrofe, det er fint at han kan spille en god kamp på hjemmebane mod Deportivo, for derefter at spile som Carvalho i den næste kamp. Hvis han skriver under på en ny kontrakt som lyder på 1 år samt at han ville tjene højst 800k om ugen, fint, ellers ikke. Di Maria kan godt få en ny chance, og så give Jesé en mulighed for at vise sig selv, Bale mener jeg er overflødig, selvom det selvfølgelig er svært at takke nej til en af de bedste i verden.

13 år 3 måneder siden #298 af Real Madrid
1. Cavani - 37 mål
2. Lewandowski - 35 mål
3. Falcao - 33 mål
4. Ibrahimovic - 32 mål
5. Rooney - 16 mål
-. Agüero - 16 mål

(Benzema - 19 mål)
(Higuain - 16 mål)

Bare et lille overblik

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Fernando M.

13 år 3 måneder siden #299 af Fernando M.
Præcis derfor jeg mener, at man lige så godt kan beholde både Pipita og Benze, hvis afløseren er Aguero.
De fire øverste navne leverer alle klokkeklar dokumentation for, hvorfor det skal være en af dem. Jeg vil næsten sige, at det er ligegyldigt hvem af dem det bliver.

13 år 3 måneder siden #300 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Real Madrids hold 2013/2014:

Real Madrid skrev: 1. Cavani - 37 mål
2. Lewandowski - 35 mål
3. Falcao - 33 mål
4. Ibrahimovic - 32 mål
5. Rooney - 16 mål
-. Agüero - 16 mål

(Benzema - 19 mål)
(Higuain - 16 mål)

Bare et lille overblik

lav de stats over 2-3 sæsoner. Cavani er i særklasse.

Leveret af Kunena Forum