Sæson 24-25
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
1. Courtois
17. Lucas V.
14. Tchouameni
22. Rüdiger
23. Mendy
8. Valverde
6. Camavinga
5. Bellingham
11. Rodrygo
7. Vini Jr.
9. Mbappé.
Suplentes:
13. Lunin
26. Fran González
4. Alaba
15. Arda Güler
16. Endrick
19. Ceballos
20. Fran García
21. Brahim
35. Asencio
39. Lorenzo
43. Diego Aguado.
Kan ses ved Bet365.Jon post=181471 skrev: Hvor ser i kampen henne idag?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Er jeg ovenud lykkelig for at det er Manzano som dømmer kampen i morgen, nej bestemt ikke. Men! Det her fis som RM TV har gang i, er simpelthen ved at være en anelse for langt ude for min smag til at det kan forsvares. RM TV er selvfølgelig en utrolig ikke-objektiv kanal, det er der da ingen tvivl om. Kanalen skal da selvfølgelig forsvare Madrids farver, men det lader til at der simpelthen mangler lidt nuance. Hvis jeg skulle komme med et bud, så tror jeg i sidste ende at fejl i dommerkendelse osv. falder nogenlunde ligeligt ud til hvert hold.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
de har ret i ret meget.Figo-10 post=181551 skrev: Enig. Forstår ikke hvorfor RMTV går på kompromis med deres troværdighed. Det er horribelt at se analyser, kampe e.l. fra dem.
sejr til Juvenil A med Lamini Fati. Han fik 10 min. Sejr i copa del rey over Levante i 1/8 dels finalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
du er endnu en der ikke har forstået at Barcelona har betalt 17 år til Negreira for at køre et korrupt dommer system.Madrid777 post=181546 skrev: Jesús Gil Manzano er manden som dømmer morgendagens El Clasico. Han har efterhånden nu dømt flere famøse kampe med Real Madrid. Senest i sidste sæson, hvor Bellingham troede han havde cementeret 3-2 sejren mod Valencia på Mestella. Manzano underkendte derefter sejrsmålet idet han fløjtede kampen af da indlægget var undervejs. Derefter langede han et rødt kort ud til den kære Jude grundet brok. Mundo Deportivo skriver, at RM TV nu har udgivet en 7 minutter lang video, som kritiserer udvælgelsen af Manzano til kampen. Vidoen skulle være fyldt med kontroversielle kendelser fra tidligere kamp, hvor han har dømt os.
Er jeg ovenud lykkelig for at det er Manzano som dømmer kampen i morgen, nej bestemt ikke. Men! Det her fis som RM TV har gang i, er simpelthen ved at være en anelse for langt ude for min smag til at det kan forsvares. RM TV er selvfølgelig en utrolig ikke-objektiv kanal, det er der da ingen tvivl om. Kanalen skal da selvfølgelig forsvare Madrids farver, men det lader til at der simpelthen mangler lidt nuance. Hvis jeg skulle komme med et bud, så tror jeg i sidste ende at fejl i dommerkendelse osv. falder nogenlunde ligeligt ud til hvert hold.
Real Madrid TV har faktisk ofte fat i noget i omkring 70-90% af deres dommerkritik.
Det er tydeligt, at dommere har lavet graverende fejl. F.eks. at de har brugt et forkert tidsframe for at vurdere offside, enten fordi kamera-system ikke var kolliberet korrekt tidsmæssigt eller måske bare sjusk fra dommerne. Real Madrid kan ved brug af to kamera-vinkler DOKUMENTERE, at der er sket fejl.
Jeg tør vædde med, at hvis man har set med egne øjne Real Madrid TVs dækning af dommerkritik, så vil man i 70-90% af tilfældene nok være enige om, at der er sket fejl.
Og hvis Real Madrid ikke gør opmærksom på disse fejl, så vil disse fejl aldrig komme på avisforsider.
Jeg synes derfor, at det er positivt, at Real Madrid TV undersøger dommers præstationer for at forbedre situationen.
Mit eneste problem med Real Madrid TV er, at de ikke er en uvildig part og ikke gennemgår de fejl, som Real Madrid har haft gavn af. Selvfølgelig. Det er ikke i deres interesse. ;-)
Løsningen kunne være, at alle de 20 klubber i la liga i fælleskab valgte at sponsorere en kanal, der var uafhængigt. Og på den måde kunne alle dommerfejl, - og ikke kun dem som gik imod Real Madrid - blive gennemgået.
Men jeg kan godt forstå, at for udenforstående kan Real Madrid TV virke irrationel. Jeg syntes også på et tidspunkt, at det var pinligt, indtil jeg rent faktisk begyndte at se deres indslag med egne øjne.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-