Sæson 24-25
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Lunin
Lorenzo-Asencio-Rüdiger-Camavinga
Hawk Tchoua-Valverde-Bellingham/Arda
Endrick-Mbappe-Vini
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
det var ikke helt korrekt i den opstilling men der var mål og assist i den front over hele kampen.9eren post=181785 skrev: Min opstilling til i morgen
Lunin
Lorenzo-Asencio-Rüdiger-Camavinga
Hawk Tchoua-Valverde-Bellingham/Arda
Endrick-Mbappe-Vini
back pladsen skal i mine øjne til de store kampe gives til Valverde og for guds skyld skal Tchouameni spille den defensive midtbane resten af sæsonen. Venstre backen skal Fran eller Cama have. Og så er jeg sikker på at Real Madrid har forhandlet med Davies og Trent til sommer. Dertil har vi genoptræningen af Joan, indkøbet af Lamini Fati. Endvidere er der også Jacobo, Ariel Nkoghe af forsvars talenter på vej frem. Spændende hvad der skal ske med los Aguados og Fortea.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Det kan ikke bringe mit pis i kog over at vi ikke får Davies selvom det kunne være fedt. Men jeg tænker til sommer skal vi nok finde et godt alternativ
Siempre fiel post=181896 skrev: At man ik formår at hente Davies er imo en total fadæse - men bestemt ikke overraskende med tanke på hvor svært man havde ved i flere omgange at lukke Mbappé-handlen. Fremgangsmetoden er blind tiltro til samtlige spillere i truppen, ligegyldigt hvor ringe de er, og så godt som ingen aggressivitet når det kommer til at hente nye spillere. Vi så det også med Yoro - nu får vi nok en officiel forlængelse med Mendy i de kommende dage. Skandaløst 🖕🖕
Hvem siger Davies overhovedet ville til Real Madrid? Han har da bare udnyttet rygterne til at presse flere penge ud af Bayern.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Lad os nu se ,hvilket niveau Davies hiver op af hatten. Indtil videre er jeg ikke just imponeret over ham. Jo, hans topniveau, men generelt, præsterer han ikke godt kontinuerligt, han falder ofte igennem og defensivt er han virkelig ikke prangende. Jeg ser ham som en humørspiller, og pt. Er vores defensiv i forvejen ikke ret stabil, så jeg tvivler på at Davies ville blive en succes. Det samme med Trent, jeg tror vi har brug for backs der minder mere om Carvajal; stabile og gode i begge ender .Siempre fiel post=181896 skrev: At man ik formår at hente Davies er imo en total fadæse - men bestemt ikke overraskende med tanke på hvor svært man havde ved i flere omgange at lukke Mbappé-handlen. Fremgangsmetoden er blind tiltro til samtlige spillere i truppen, ligegyldigt hvor ringe de er, og så godt som ingen aggressivitet når det kommer til at hente nye spillere. Vi så det også med Yoro - nu får vi nok en officiel forlængelse med Mendy i de kommende dage. Skandaløst 🖕🖕
Jeg savner Pepe :(
+ Han har vist et højere top niveau end Miguel
+ Har erfaring fra en anden topklub
- Har ikke vist hans top niveau kontinuerligt i flere sæsoner. Miguel er på toppen af hans karriere (hidtil).
- Har været ramt af en del skader
- Højere løn og hierarki placering fra start end Miguel
- Er mere af den atletiske spiller type, hvilket vi allerede har mange af. Miguel ville bringe mere teknik.
- Er ikke en Canterano som Miguel
Andre ting?
Davies er bestemt en virkelig fed spiller. Men jeg nyder virkelig at se Gutierrez folde sig ud i Gironas kampe.
Hans teknik og fodbold IQ er jeg meget imponeret over.
Han vil forstærke vores venstre side markant. Han kan indgår i opstillet gennem midtbanen samt bidrage med overlaps og kombinations spil på den sidste tredej del.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
I forhold til Miguel så har han jo alt det vi skal bruge frem i banen, men jeg hans defensive stats er godt nok rimeligt håbløse, jeg vil mere end gerne give ham chancen i truppen. Jeg ser efterhånden Fran Garcia som en bedre defensiv løsning end Mendy da han er faldet fuldstændigt af på den i alle spillets facetter samtidig med at Fran har hævet niveauet en del fra sidste sæson, han er på ingen måde løsningen men dog en ok løsning pt.
Jeg ved ærligt talt ikke om den perfekte venstre back findes derude lige nu?