Sæson 24-25
NadaMás post=181127 skrev:
Han skal være velkommen!Hamid8210 post=181126 skrev: Min X går amok med nyheder om at Trent kommer på en fri transfer !
Hvad tænker folket ?
Bedste back i det offensive spil siden Alves. Bedste sparketeknik jeg nogensinde har set fra en back - Det er Beckham’sk.
Det defensive har nogle gange set vaklende ud, og dertil er mit indtryk at han periodisk kan have nogle store formdyk .. Så det skal sure skal jo også nævnes med det søde.
Overordnet set tror jeg han vil være en stor gevinst, men i en tæt Chl-kamp vil jeg stadig foretrække Carvajal i topform. Det er dog desværre muligt vi aldrig får ham at se igen - Lige som han peakede …
Hvilke medier/journalister bringer historien?
Jeg er efterhånden noget til det punkt, hvor alt andet end Vazquez er godt nok til mig. At det så lige netop er Trents navn som går igen rundt omkring er næsten for godt til at være sandt. Det ville også passe ind i klubbens strategi med at hente spillere på frie transfers. De vaklende defensive evner kan ikke være dårligere end Vazquez, så ham hilser jeg kærkomment velkommen. Det ville samtidig løse en del af de problemer vi har med at spille ud fra bagkæden, hvor Trents kvaliteter jo virkelig også ligger.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der er da også gode grunde til at blive i ‘pool for tiden, specielt for en akademispiller.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Det var jeg ikke klar over!9eren post=181138 skrev: Samme jubelscene en hvis Bellingham lavede for Dortmund inden skiftet til Madrid
Pointerede også ‘hvis man vil læse ind i en masse’. Den slags skal naturligvis ikke tillægges sen store betydning.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Tja jeg er 100% sikker på at Bellingham har leget kirsten giftekniv med Trent og Davies
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Loren Aguado blev løsning nummer 10. Han drager med til supercuppen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Nu melder AS at Lamini Fati er officiel men intet billede af ham endnu på RM siden.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-