Sæson 24-25

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 dage 20 timer siden #709 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 24-25
Sæsonen er netop ovre, tror jeg. Jeg tror simpelthen ikke vi vinder noget som helst. Det kan selvfølgelig godt være du mener, at vi teknisk set stadigvæk har noget at spille for, men uanset hvad, tænker jeg bare det er en god ide at bruge godt med tid på at se sig omkring og finde en god løsning til når fyring kommer. Om det er nu eller til sommer.
Derudover synes jeg Perez har mindst lige så meget ansvar i det her. Han brugt alt tid og energi/ressourcer, på at hente Mbappe, en venstre kant, hvor vi allerede besidder Vini og Rodrygo. Det er simpelthen en fuldstændig elendig handel. Hvad skal Ancelotti stille op med Mbappe? Det giver jo ikke mening. Det minder om dengang Owen blev hentet, selvom vi havde Raul, Morientes og Ronaldo (Morientes blev lejet ud efter Owen var hentet), eller da han hentede Beckham, hvor vi allerede havde Figo og Beckham endte med at spille central midt. Perez satte sit ego over holdet dengang og også denne gang.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, schreiber77, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 dage 18 timer siden #710 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

Madridista02 post=180545 skrev: Sæsonen er netop ovre, tror jeg. Jeg tror simpelthen ikke vi vinder noget som helst. Det kan selvfølgelig godt være du mener, at vi teknisk set stadigvæk har noget at spille for, men uanset hvad, tænker jeg bare det er en god ide at bruge godt med tid på at se sig omkring og finde en god løsning til når fyring kommer. Om det er nu eller til sommer.
Derudover synes jeg Perez har mindst lige så meget ansvar i det her. Han brugt alt tid og energi/ressourcer, på at hente Mbappe, en venstre kant, hvor vi allerede besidder Vini og Rodrygo. Det er simpelthen en fuldstændig elendig handel. Hvad skal Ancelotti stille op med Mbappe? Det giver jo ikke mening. Det minder om dengang Owen blev hentet, selvom vi havde Raul, Morientes og Ronaldo (Morientes blev lejet ud efter Owen var hentet), eller da han hentede Beckham, hvor vi allerede havde Figo og Beckham endte med at spille central midt. Perez satte sit ego over holdet dengang og også denne gang.

​Perez ageren i alt det her er nemlig præcis som i de gamle galacticos dage, på den værst tænkelige måde - kun fokus på et stort navn, og intet andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Madridista02

2 dage 17 timer siden #711 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 24-25
​det vildt så god Mazraoui er for Manchester United. Han kan spiller alle pladser ig bidrager også i det offensive. 

Men han er lige kommet til United for en slik så nok helt udelukket

2 dage 9 timer siden #712 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 24-25
Man behøver ikke at have verdens bedste individualister på hver position for at vinde. Gode relationer og kompabilitet er afgørende for at holdet kan fungere. Asencio og Ceballos kommer med noget teknik, som holdet desparat har manglet, og derfor bør de også få chancen fra start i de næste kampe. Fran’s fart er også meget værdifuld.

Det er bare med at køre videre. Intet er sku afgjort. Tværtimod kan vi ligge #1 såfremt den udsatte kamp vindes, og det er da vildt nok.
Sidste redigering: 2 dage 9 timer siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Leveret af Kunena Forum