Sæson 24-25
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Derudover synes jeg Perez har mindst lige så meget ansvar i det her. Han brugt alt tid og energi/ressourcer, på at hente Mbappe, en venstre kant, hvor vi allerede besidder Vini og Rodrygo. Det er simpelthen en fuldstændig elendig handel. Hvad skal Ancelotti stille op med Mbappe? Det giver jo ikke mening. Det minder om dengang Owen blev hentet, selvom vi havde Raul, Morientes og Ronaldo (Morientes blev lejet ud efter Owen var hentet), eller da han hentede Beckham, hvor vi allerede havde Figo og Beckham endte med at spille central midt. Perez satte sit ego over holdet dengang og også denne gang.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Perez ageren i alt det her er nemlig præcis som i de gamle galacticos dage, på den værst tænkelige måde - kun fokus på et stort navn, og intet andet.Madridista02 post=180545 skrev: Sæsonen er netop ovre, tror jeg. Jeg tror simpelthen ikke vi vinder noget som helst. Det kan selvfølgelig godt være du mener, at vi teknisk set stadigvæk har noget at spille for, men uanset hvad, tænker jeg bare det er en god ide at bruge godt med tid på at se sig omkring og finde en god løsning til når fyring kommer. Om det er nu eller til sommer.
Derudover synes jeg Perez har mindst lige så meget ansvar i det her. Han brugt alt tid og energi/ressourcer, på at hente Mbappe, en venstre kant, hvor vi allerede besidder Vini og Rodrygo. Det er simpelthen en fuldstændig elendig handel. Hvad skal Ancelotti stille op med Mbappe? Det giver jo ikke mening. Det minder om dengang Owen blev hentet, selvom vi havde Raul, Morientes og Ronaldo (Morientes blev lejet ud efter Owen var hentet), eller da han hentede Beckham, hvor vi allerede havde Figo og Beckham endte med at spille central midt. Perez satte sit ego over holdet dengang og også denne gang.
Men han er lige kommet til United for en slik så nok helt udelukket
Det er bare med at køre videre. Intet er sku afgjort. Tværtimod kan vi ligge #1 såfremt den udsatte kamp vindes, og det er da vildt nok.