Sæson 24-25

1 år 4 måneder siden #889 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæson 24-25
​Jeg er meget enig og det er helt på sin plads, at de stiller den slags krav til ham. Det er irriterende når han mister bolden og så bare går som om han er ligeglad. Ofte lægger jeg mærke til modstandere som får bolden fra ham, sprinter væk og kigger lige bagud for så at sætte farten ned fordi Vinicius alligevel er lidt ligeglad med at få bolden tilbage. Og så dør presset… 

Vi kunne have så meget bedre kort på hånden mod den lave blok hvis vi forsøgte at mose dem selv når vi mister bolden. Vi fanget sgu aldrig et hold ude af balance hvis vi går rundt efter boldtab. Det er nok det der irriterer mig allermest ved især Vinicius, at det virker ligegyldigt at hjælpe holdet når han har tabt bolden. 

Der er ikke plads til den luksus i moderne fodbold ret meget længere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #890 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sæson 24-25
​Og det er jo det irriterende når spillere med den slags “nykker” bliver for store stjerner. Jeg husker at Vinicius i begyndelsen var meget arbejdsom, hvor han var god til at presse og komme med hjem. Det gjorde op for alle hans tvivlsomme offensive aktioner og afslutninger.

Men nu hvor han er blevet en af stjernerne, så har han droppet den der arbejdsiver. Fair nok, hvis du har scoret hattrick og har lykkedes med alle dine aktioner gennem kampen. Men når du spiller som røv og nøgler, så er det mindste du da kan gøre, er at kæmpe og hjælpe holdet.

1 år 4 måneder siden #891 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

Sebberg post=184124 skrev: ​https://www.reddit.com/r/soccer/comments/1jacfb6/full_replay_of_jude_bellingham_furious_at_vini_jr/

Hvad siger vi til denne her detalje fra kampen?

Hvis man nærstuderer videoen, kan det også ligne, at Rudiger gestikulerer til Vinicius, at han skal rejse sig. 

Vi har talt meget om Vini i denne sæson. Om hans store formdyk, manglende kølighed i 2025 og ulidelige attitude. Men jeg synes at kunne observere, at holdkammeraterne også i stigende grad i denne sæson er begyndt at miste tålmodigheden med den stil?

Jeg må bare sige, at jeg kun kan applaudere Bellingham i den sekvens. Vini skal i så vigtig en kamp tage sig sammen, rejse sig og løbe med hjem, hvis der ikke bliver dømt et frispark. Og så er det bare fedt, at Jude tager et langt løb, tackler bolden og så skriger af Vini. 

​Bellingham har den rette attitude - det har Vinicius ingenlunde. Og jeg tror ikke på at han nogensinde får det. Der kan kun være et svar til buddet på 500 mio euro på vini fra saudi, og det er : JA TAK !

1 år 4 måneder siden #892 af Malthehn
Besvaret af Malthehn på emne Sæson 24-25
​Jeg er af den overbevisning, at Bellingham ikke havde været et hak bedre hvis det blev begået imod ham - det er efterhånden også set mange gange, men det tæller ikke fordi det ikke er Vini. åbenbart...
Det er jo helt håbløst, at det ikke bliver fløjet frispark?
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

1 år 4 måneder siden #893 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Sæson 24-25
Jeg er helt enig og køber ikke præmissen om, at Vini/Mbappé skulle arbejde mindre for at være friske senere i kampen. Det giver simpelthen ikke mening, hvis vi i stedet kunne have sikret os en solid føring tidligere og lukket kampen. Derudover har vi så meget kvalitet på bænken, at vi sagtens kan foretage udskiftninger uden at tabe niveau.  

Jeg ville langt hellere se Vini/Mbappé give sig 110% i 70-80 minutter frem for at spille på 60% i hele kampen. Spillere som Endrick, Brahim, Güler osv. kan sagtens komme ind og fuldføre arbejdet, når de store offensive kræfter har gjort deres.

Hala

1 år 4 måneder siden #894 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 24-25

Realex post=184129 skrev: ​Og det er jo det irriterende når spillere med den slags “nykker” bliver for store stjerner. Jeg husker at Vinicius i begyndelsen var meget arbejdsom, hvor han var god til at presse og komme med hjem. Det gjorde op for alle hans tvivlsomme offensive aktioner og afslutninger.

Men nu hvor han er blevet en af stjernerne, så har han droppet den der arbejdsiver. Fair nok, hvis du har scoret hattrick og har lykkedes med alle dine aktioner gennem kampen. Men når du spiller som røv og nøgler, så er det mindste du da kan gøre, er at kæmpe og hjælpe holdet.

​Folk hater på manden uden grund.
Sammenlignet med andre RM stjerner, så tager Vini mange defensive løb og har gjort det hele sin karrier. Seancen foregik i forlænget spilletid og det har måske mere at gøre med mangel på energi end stjernenykker. 

Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Kialpe, Malthehn

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 3 måneder siden #895 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 24-25
Güler med mål og indtil videre en velspillet kamp for Tyrkiet. Dejligt lige at blive mindet om, hvor god han egentlig er, nu hvor Ancelotti har frosset ham ude, af uforståelige årsager.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, ElMadrid

1 år 3 måneder siden #896 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 24-25
​Arda stråler igen for Tyrkiet, i en central rolle på banen idag mod Ungarn. Han har tilmed lavet et mål her 40 minutter inde i første halvleg, på et godt løb ind i feltet og en stensikker kølig afslutning. Ser du med Carlo? 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Madridista02

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 3 måneder siden #897 af Madridista02
Jeg sidder med følelsen af, at hvis Güler ikke indløser sit store potentiale, så står Ancelotti tilbage med størstedelen af ansvaret. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor han ikke har brugt ham mere. Alle der ser Güler spille, snakker om hvor åbenlyst det er, at han har store kvaliteter. Det må handle om, at Ancelotti ikke kan se ham passe ind i sit system, men jeg mener bare, når du har med så stort et talent at gøre, så man du passe ham ind i dit system.

Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved Madridista02.

1 år 3 måneder siden #898 af Malthehn
Besvaret af Malthehn på emne Sæson 24-25

Madridista02 post=184235 skrev: Jeg sidder med følelsen af, at hvis Güler ikke indløser sit store potentiale, så står Ancelotti tilbage med størstedelen af ansvaret. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor han ikke har brugt ham mere. Alle der ser Güler spille, snakker om hvor åbenlyst det er, at han har store kvaliteter. Det må handle om, at Ancelotti ikke kan se ham passe ind i sit system, men jeg mener bare, når du har med så stort et talent at gøre, så man du passe ham ind i dit system.

​Nu er jeg nok en af dem, der virkelig ikke har været imponeret over ham – han havde nogle fantastiske indhop, hvor han scorede et par gange.
Men jeg kan ikke undgå at sidde tilbage med følelsen af, at man bare gerne vil se en ung spiller lykkes.

Jeg kan ikke se, hvem han skulle spille i stedet for – hvem tænker du?
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved Malthehn.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 år 3 måneder siden #899 af Madridista02

Malthehn post=184236 skrev:

Madridista02 post=184235 skrev: Jeg sidder med følelsen af, at hvis Güler ikke indløser sit store potentiale, så står Ancelotti tilbage med størstedelen af ansvaret. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvorfor han ikke har brugt ham mere. Alle der ser Güler spille, snakker om hvor åbenlyst det er, at han har store kvaliteter. Det må handle om, at Ancelotti ikke kan se ham passe ind i sit system, men jeg mener bare, når du har med så stort et talent at gøre, så man du passe ham ind i dit system.

​Nu er jeg nok en af dem, der virkelig ikke har været imponeret over ham – han havde nogle fantastiske indhop, hvor han scorede et par gange.
Men jeg kan ikke undgå at sidde tilbage med følelsen af, at man bare gerne vil se en ung spiller lykkes.

JEg kan godt se hvad du mener, jeg kan også selv frygte lidt, at han bliver mere ligesom Ødegaard, som jeg ikke synes har kvalitet nok til Real Madrid, bl..a fordi jeg ikke synes han er kampafgørende nok.
Men jeg synes bare , nogle af de ting han kan med bolden, måden han læser spillet på, hans teknik, det oser bare af potentielt verdensklasse .

Men! Hvis han skulle spille, skulle han spille på højre wing, ikke som fast mand, men når der skulle roteres lidt. Og ellers, skulle vi spille med den opstilling vi spillede med sidste sæson, diamant, hvor Güler skulle ligge op 10eren, Bellingham og Valverde bagved og Tchou eller Cama som ankermand.

1 år 3 måneder siden #900 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæson 24-25

Malthehn post=184236 skrev:

​Jeg synes din kommentar er lige præcis det, der er problemet for man vælger at se på hans præstation uden at forholde sig til omstændighederne. 

Hvor mange kampe er det lige Arda har fået fra start? Og de gange han får lov til at komme ind, har han reelt en chance for at påvirke kampene? Måske tager jeg fejl, men jeg synes problemet med Carlo er, at han har sine favoritter, som han bruger konstant uagtet deres form eller præstationer.

Spillere som Arda og Endrik (tidligere var det også Brahim) får jo ikke en reel chance til at påvirke kampene da de ofte sidder ud mange kampe i streg og når de endelig kommer ind, er der kun få minutter tilbage af kampene at det er umuligt for dem at gøre nytte af deres kompetencer. 

Ofte træffer de forkerte beslutninger i ren desperation i håb om at afgøre kampene selv fra umulige vinkler. 

For at svare på dit spørgsmål så ligger svaret i, at hvis vi kan få plads til 39 årige Modric, som ofte ser tung og træt ud, så har jeg svært ved at se, at Carlo ikke kunne have trænet Arda til at få samme rolle. 

Jeg siger ikke at det er løsningen, men det kunne have været en mulighed frem for en Modric, som vi kun kan bruge i nogle kampe grundet hans alder. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum