Sæsonen 26-27

1 uge 3 dage siden #505 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=197928 skrev: JUST IN: Real Madrid's midfield will remain UNCHANGED.

NO more signings.

The only change could be the DEPARTURE of Camavinga. @diarioas

-

Yay

​Så man håber tredje gang er lykkens gang med Valverde og Tchouameni på midten og Mbappe og Vini i angrebet? Meget uambitiøst hvis det viser sig at være tilfældet. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #506 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 26-27
​Da det ikke er kvalitet eller spilletyper, der er det store problem, men mentalitet og kultur, så gør det mig ikke det store, hvis det sandt. Hellere 0 forstærkninger på midtbanen end Enzo. Derudover har vi jo hentet Bernado Silva, der sagtens kan spille en slags 8'er på sin mere tekniske måde. Men ved ikke helt hvad planen egentlig er med ham.

1 uge 3 dage siden #507 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 26-27

Lars1991 post=197935 skrev: ​Da det ikke er kvalitet eller spilletyper, der er det store problem, men mentalitet og kultur, så gør det mig ikke det store, hvis det sandt. Hellere 0 forstærkninger på midtbanen end Enzo. Derudover har vi jo hentet Bernado Silva, der sagtens kan spille en slags 8'er på sin mere tekniske måde. Men ved ikke helt hvad planen egentlig er med ham.

​Vi har manglet en Kroos-type, siden han stoppede. Tre sæsoner er gået, og ledelsen har stadig ikke hentet en reel afløser. Sidste sommer stod Zubimendi som en oplagt løsning, men i stedet valgte man at gamble på, at grande Camavinga kunne løfte et ansvar, han ikke er skabt til at bære på den position.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

1 uge 3 dage siden #508 af Lars1991

Raul7-2880 post=197936 skrev:

Lars1991 post=197935 skrev: ​Da det ikke er kvalitet eller spilletyper, der er det store problem, men mentalitet og kultur, så gør det mig ikke det store, hvis det sandt. Hellere 0 forstærkninger på midtbanen end Enzo. Derudover har vi jo hentet Bernado Silva, der sagtens kan spille en slags 8'er på sin mere tekniske måde. Men ved ikke helt hvad planen egentlig er med ham.

​Vi har manglet en Kroos-type, siden han stoppede. Tre sæsoner er gået, og ledelsen har stadig ikke hentet en reel afløser. Sidste sommer stod Zubimendi som en oplagt løsning, men i stedet valgte man at gamble på, at grande Camavinga kunne løfte et ansvar, han ikke er skabt til at bære på den position.

Ja, det er jeg bare ikke enig i. Forstår heller ikke helt, hvorfor Camavinga skal blandes i det. Xabis løsning var en midtbane med Tchouameni, Bellingham og Arda. Og da Bellingham var skadet, Valverde i stedet. Så hvornår gamblede man på Camavinga som en afløser for Kroos?? Derudover er der ingen som Kroos pt, heller ikke Zubimendi som også røg på bænken i Arsenal sidst på sæsonen.

I stedet for at fokusere på navne og indkøb, tror jeg mere vi skal håbe på enten et salg af dem, der tror de er hævet over træneren, eller at Mourinho kan få skik på dem (hvis nogen kan er det da ham i hvert fald). Ellers er det sgu ligemeget om vi har et hold med Gvardiol, Zubimendi og Olise (eller hvad folk ellers tror vil fixe det her hold), eller de nuværende spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

1 uge 3 dage siden #509 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæsonen 26-27

Lars1991 post=197937 skrev:

Ja, det er jeg bare ikke enig i. Forstår heller ikke helt, hvorfor Camavinga skal blandes i det. Xabis løsning var en midtbane med Tchouameni, Bellingham og Arda. Og da Bellingham var skadet, Valverde i stedet. Så hvornår gamblede man på Camavinga som en afløser for Kroos?? Derudover er der ingen som Kroos pt, heller ikke Zubimendi som også røg på bænken i Arsenal sidst på sæsonen.

I stedet for at fokusere på navne og indkøb, tror jeg mere vi skal håbe på enten et salg af dem, der tror de er hævet over træneren, eller at Mourinho kan få skik på dem (hvis nogen kan er det da ham i hvert fald). Ellers er det sgu ligemeget om vi har et hold med Gvardiol, Zubimendi og Olise (eller hvad folk ellers tror vil fixe det her hold), eller de nuværende spillere.

​Meget enig, også netop derfor jeg er glad for at det netop er Mourinho der er kommet til klubben, jeg ved ikke om han har den samme gnist som han havde sidst han var forbi Perez, men jeg kan ikke se andre trænere der har chancen for at få sat både truppen og Perez på plads, end ham.

Også enig ifht Silva, omend selvfølgelig ikke nogen Toni, så går jeg ud fra han er tiltænkt som en del af midtbanen, men hvad planen med ham er, er stadig lidt af et spørgsmål, hvorimod Dumfries, Cucurella og Konate giver langt mere mening. Det gode ifht til Silva er at man kun har givet ham en 2 årig kontrakt, så selvom han sidder på bænken i alle kampe, så vil han stadig have siddet færre kampe ude end Alaba på sin 5 års kontrakt. Hellere have Silva som en del af truppen i 2 seasoner, end ikke at have nogen, når man tænker på det var en fri transfer.

Donde está la biblioteca?

1 uge 3 dage siden #510 af Lars1991
​Ja, den eneste bekymring jeg har omkring Silva er at Mourinho ikke vil spille ham og Arda på samme tid, og vælger sin portugisiske ven over ham. Det ville være en katastrofe. Ellers er det kun en positiv transfer, enig.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 uge 3 dage siden #511 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Bellingham skal eftersigende spille 10'er og jeg tænker ikke at Güler skal spille i en tomands pivote.

Så det eneste kreative fra midtbanen skal komme fra Güler på højrekanten.

Der kommer intet fra Tchouameni og Valverde. De er også super nemme at presse.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 uge 3 dage siden #512 af Estadio Santiago Bernabéu

To* sæsoner er gået
Han vandt CL med os i 2024.

1 uge 3 dage siden #513 af DeLaRed
Brahim med endnu 2 assist til VM, nu oppe på 4, og en afgørende spiller for Marokko…at sende ham ud af klubben vil være komplet idioti, han er den perfekt bredde spiller for Mourinho, der kan bruge ham på forskellige positioner og i forskellige dele af kampene.

1 uge 3 dage siden #514 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 26-27
Jeg tror Perez går 100% efter Olise efter vm. Han bliver en dyr herre. Derfor man ikke henter en dyr Enzo. 

1 uge 3 dage siden #515 af DeLaRed

Ramos4 post=197940 skrev: Bellingham skal eftersigende spille 10'er og jeg tænker ikke at Güler skal spille i en tomands pivote.

Så det eneste kreative fra midtbanen skal komme fra Güler på højrekanten.

Der kommer intet fra Tchouameni og Valverde. De er også super nemme at presse.

​Der er jo altid den mulighed at spille med 3 mand i bagkæden, som giver nogle helt andre muligheder fremme i banen, omend Mou hovedsageligt har foretrukket en 4-mands kæde igennem hans karriere, på nær i Roma hvor han i længere perioder brugte en 3-mands bagkæde.

1 uge 2 dage siden #516 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Jeg tror at følgende spillere bliver solgt eller udlejet:

Gonzalo
Fran
Camavinga
Mastantuono
(måske) Arda Guler

Og så bliver Olise hentet
Sidste redigering: 1 uge 2 dage siden ved Matamoro.

Leveret af Kunena Forum