Overraskelse: Kashima Antlers er finalemodstanderen
ChrillRM14 skrev: Puha.... hvorfor er den ikke lukket den her kamp...
Men hallo! Benz spiller fantastisk fodbold! Det er kræftedeme i orden :D
Det er da utroligt det ikke er Kashima der har lukket kampen! Pinlig indsats af Real!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvorfor lucas vazquez bliver taget ud forstår jeg intet af.
Hold nu op hvor er Ronaldo dog blevet ringe, og hans hurtighed som var et af hans vigtigste våben, er stort set væk.
Så længe han kan score mål ;)
Macon skrev: Hold nu op hvor er Ronaldo dog blevet ringe, og hans hurtighed som var et af hans vigtigste våben, er stort set væk.
Hold kæft hvor er han ringe ja!
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Nå, endnu en kamp uden nederlag - vi er sgu ret heldige, hva'?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Macon skrev: Hans 3 mål ændre ikke mit syn på Ronaldo, om han så scorede 10 mål i kampen, så skal man godt nok være blind eller bare Ronaldo lover, vis ikke man kan se at han spiller en dårlig kamp, og generelt overall er faldet en del i niveau.
Han må meget gerne spille så elendigt og så score 2-3 mål hver kamp.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Macon skrev: Hans 3 mål ændre ikke mit syn på Ronaldo, om han så scorede 10 mål i kampen, så skal man godt nok være blind eller bare Ronaldo lover, vis ikke man kan se at han spiller en dårlig kamp, og generelt overall er faldet en del i niveau.
Arh... Hvis han scorede 10 mål, så havde han gjort noget rigtigt... Du finder ikke en person i historien, der har scoret så mange mål kontinuerligt i sin karriere, så man er jo også blind, hvis man ikke ser, hvad det er, han faktisk kan.
Han har været ringe i dag. Og mere ringe i år, end han plejer at være. Så han bør heller ikke få samme lange snor som normalt, men sådan er det jo...
Benzema har spillet fremragende og gør valget mellem ham og Morata svært ind i det nye år... Modric spiller godt, Vasquez ligeså, og Ronaldo ved hans mål. Isco, Kova og Morata med suveræne indhop, men der stopper de godkendte præstationer også for mig i dag. Måske en træt trup? Tror det bliver godt med nogle ugers kamppause for januar bliver en rigtig hård nyser. Jeg husker Ancelottis sidste sæson, hvor vi var uovervindelige i efteråret og så begyndte vanskelighederne ligeså snart, at vinterpausen var ovre...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu