Overraskelse: Kashima Antlers er finalemodstanderen

9 år 7 måneder siden #25 af SR4

Pelle skrev: Det gør ondt i øjnene at se Ronaldo spille fodbold!

Jeg elsker det. Men det kræver også man elsker at vinde kampene.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Doc.juego, ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #26 af Kiwes
Nej hvor er Kovacic bare god - fantastisk drive med bolden. Jeg mener det er en fejl af dimensioner at starte med Casemiro på bekostning af ham. Med en hårdt arbejdende Lucas Vazquez på højrekant passer Kovacic perfekt på midtbanen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, Doc.juego, andreashn, Matamoro

9 år 7 måneder siden #27 af SR4

ChrillRM14 skrev:

Macon skrev: Hans 3 mål ændre ikke mit syn på Ronaldo, om han så scorede 10 mål i kampen, så skal man godt nok være blind eller bare Ronaldo lover, vis ikke man kan se at han spiller en dårlig kamp, og generelt overall er faldet en del i niveau.

Arh... Hvis han scorede 10 mål, så havde han gjort noget rigtigt... Du finder ikke en person i historien, der har scoret så mange mål kontinuerligt i sin karriere, så man er jo også blind, hvis man ikke ser, hvad det er, han faktisk kan.
Han har været ringe i dag. Og mere ringe i år, end han plejer at være. Så han bør heller ikke få samme lange snor som normalt, men sådan er det jo...

Benzema har spillet fremragende og gør valget mellem ham og Morata svært ind i det nye år... Modric spiller godt, Vasquez ligeså, og Ronaldo ved hans mål. Isco, Kova og Morata med suveræne indhop, men der stopper de godkendte præstationer også for mig i dag. Måske en træt trup? Tror det bliver godt med nogle ugers kamppause for januar bliver en rigtig hård nyser. Jeg husker Ancelottis sidste sæson, hvor vi var uovervindelige i efteråret og så begyndte vanskelighederne ligeså snart, at vinterpausen var ovre...

Selvfølgelig skal han da have længere snor end de andre. Det hele bunder i at man tager de beslutninger der vinder kampene. Hvis man ved man har en spiller der spiller elendigt men pludselig rammer niveauet i 2-3 situationer og det efterfølgende giver 2-3 mål, JA så skal man i hvertfald give spilleren længere snor.

For at snakke om andet end Ronaldo, så skal Benzema selvfølgelig have turneringens bedste spiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 7 måneder siden #28 af madrid2000

9 år 7 måneder siden #29 af SR4

madrid2000 skrev: Ronaldo vandt Gulbolden.

LOL

Benz havde nok fortjent den mest og en anden plads havde nok været mere fair for Ronaldo.
Men det var historiens første hattrick i den turnering og han sikrede os trods alt sejren og derfor er det ikke ligefrem et chok.

Nårh men who cares. Et ligegyldigt trofæ, der desværre vil tage opmærksomheden fra hvor elendigt vi formår at spille.

9 år 7 måneder siden #30 af Fondo_Sur

Kiwes skrev: Nej hvor er Kovacic bare god - fantastisk drive med bolden. Jeg mener det er en fejl af dimensioner at starte med Casemiro på bekostning af ham. Med en hårdt arbejdende Lucas Vazquez på højrekant passer Kovacic perfekt på midtbanen.

Jeg venter nu bare på at Bale vender tilbage.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 7 måneder siden #31 af Brylle

Macon skrev: Hans 3 mål ændre ikke mit syn på Ronaldo, om han så scorede 10 mål i kampen, så skal man godt nok være blind eller bare Ronaldo lover, vis ikke man kan se at han spiller en dårlig kamp, og generelt overall er faldet en del i niveau.

Han opgave er at score mål. Den har han fuldført. Altså har han spillet så godt som forventet.

9 år 7 måneder siden #32 af Doc.juego
Jeg synes altså det er meget besynderligt at en mand som Ronaldo kan lave hattrick og vinde kampen for os, og alligevel er gennemsnits holdningen til ham i aften at de kun var lige under godkendt. (2.8 ved denne besked )

Jo han havde nogle dårlige driblinger, men han mistede jo for det meste ikke bolden, han indså at han ikke kunne komme forbi og spiller bolden bagud , så bolden er ikke engang tabt, hvad er så de store problem?
Han har tilgengæld nogle fine spilninger i dag, nogle uselviske beslutninger, færre end det der ofte var tilfældet tidligere. Desuden laver han mange gode løb i dag.
Folk har måske været påvirket at de elendige kommentatore, som var totalt unuanceret. Disse "eksperter" mente jo ar casemiro havde været udlejet til Benfica, og så kunne de tale Benzema op til den nye Jesus (bevares han spillede da ret godt, har også selv givet 4, men havde altså nu også nogle boldtab, som alle andre) og talte Ronaldo ned som om at han var bold-mongol.

Jeg må stå her som den ene forsvarere af Ronaldos præstation ;)
Selv om jeg selvfølgelig ikke siger at den var uden sine fejl og mangler!
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, ChrillRM14, Jonas, AmorMadrid

9 år 7 måneder siden #33 af Sebberg

Doc.juego skrev: Jeg synes altså det er meget besynderligt at en mand som Ronaldo kan lave hattrick og vinde kampen for os, og alligevel er gennemsnits holdningen til ham i aften at de kun var lige under godkendt. (2.8 ved denne besked )

Jo han havde nogle dårlige driblinger, men han mistede jo for det meste ikke bolden, han indså at han ikke kunne komme forbi og spiller bolden bagud , så bolden er ikke engang tabt, hvad er så de store problem?
Han har tilgengæld nogle fine spilninger i dag, nogle uselviske beslutninger, færre end det der ofte var tilfældet tidligere. Desuden laver han mange gode løb i dag.
Folk har måske været påvirket at de elendige kommentatore, som var totalt unuanceret. Disse "eksperter" mente jo ar casemiro havde været udlejet til Benfica, og så kunne de tale Benzema op til den nye Jesus (bevares han spillede da ret godt, har også selv givet 4, men havde altså nu også nogle boldtab, som alle andre) og talte Ronaldo ned som om at han var bold-mongol.

Jeg må stå her som den ene forsvarere af Ronaldos præstation ;)
Selv om jeg selvfølgelig ikke siger at den var uden sine fejl og mangler!

Jeg synes, at han var elendig. Uden målene lander han på et rødglødende 1-tal.

Han har vel en 3-4 store kontrachancer, hvor han formøbler dem på skammelig vis! Det er næsten tragikomisk så dårlig han er 1v1. Og så har han også den, hvor han sparker på mål fra kanten af feltet i stedet for at spille den til enten Lucas eller Benzema. Helt skandaløst.

Men hey - fint. Han scorer et straffe - som han ikke selv har fået - og så er han selvfølgelig på pletten i forlænget spilletid. Det får han et lille 3-tal for.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Pelle, Mølbat

9 år 7 måneder siden #34 af Vinícius
Ronaldo er den heldigste målscorer nogensinde, for han scorer jo kun heldige mål, og kun på straffe som han ikke selv får. Ved 1-0 målet skulle Benzema da have spillet Ronaldo, han var mere fri ift. målmanden - ligesom Ronaldo jo på kanten af feltet skulle have spillet sine medspillere(havde han scoret, havde ingen sagt noget). Zidane er utrolig heldig at vinde så mange kampe i træk og det har intet at gøre med, at han er en god træner men ren og skær held. Casemiro er god med bolden...

2-3 sætninger med den værste gang bull-shit..

Men Ronaldo er ikke Messi, og han er ikke en ballerina på en fodboldbane, der spiller flot og elegant. Ronaldo scorer et flot eksekveret straffespark. Begge hans øvrige mål er svære at udføre - hvor mange kan tæmme en bold i løb så perfekt når den kommer bagfra? Ja, han laver mange fejl, og måske spiller han ikke til 5.. Måske kun 4.. Men 5 kan forsvares qua hans målfarlighed. 3 er i underkanten, men kan forsvares, hvis man er Barca-fan.
Og så kaldte kommentatoren vores hold for en teatorflok/hold, eller hvad de nu sagde... Ville bare lige minde dem om, at det ikke er Busquetz og company, der spillede...

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego, Jonas

9 år 7 måneder siden #35 af Kassow-Rossing
Det er godt nok en omgang kræsne fans vi har herinde. At afgøre kampe med hattrick er åbenbart ikke nok.

Vi skal prise os lykkelige for at Ronaldo ikke spiller bedre end han scorer ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 7 måneder siden #36 af Pelle
Indlæggene her vidner meget godt om, hvor svært det er at få folk overbevist om, at Ronaldo falder fuldstændig igennem, når det kommer til fodboldspillet. Han spillede tæt på de værste 90 min, jeg har set fra ham nogensinde. Smider tonsvis af chancer væk, er dårlig i udfordringerne, og jeg kunne blive ved.. Det var helt ad helvede til i dag. Og de af jer, der vitterligt mener, at han spiller en god kamp? Jamen nej venner - bare et stort nej, i må simpelthen ikke forblænde jer af to mål i overtiden.

Ronaldo er verdens bedste målscorer, så hvis vi kun bedømmer ham på det, så fair nok. Personligt har jeg brug for mere end det, og problemet er, at Ronaldo ikke længere tilbyder mere. Jeg synes, det er skræmmende, at folk stadig er så forhippede på at beskytte ham uanset hvor elendigt, han præsterer.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon

Leveret af Kunena Forum