Chok-melding: Ronaldo vil væk fra Spanien

9 år 1 måned siden #145 af Pelle
@El Siete

Enig, det giver ikke mening. Men det er jo netop derfor, Ronaldo bør udtale sig. Det her skader klubben, og Zidane & Co. Skal nu til at bruge ressourcer på at holde på Ronaldo, fremfor at kigge på nye transfers og forberede næste sæson.

Ronaldo kunne afslutte alt det her med en enkelt sætning. Men han holder kæft, og sætter sig selv over klubben. Og det er derfor, jeg skriver, at det er for sent. Skilsmissen må ske.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #146 af Pelle

SR4 skrev:

Pelle skrev: Det giver da netop mening at pille Ronaldo ned. Hvis der virkelig ikke var noget om historien, havde han allerede været ude i pressen og udtrykke sin kærlighed til Real Madrid. Løbet er kørt - det er for sent nu.

Og hvis alt det her handler om en forbedret kontrakt - eller oversat til almindelig firma-filosofi - en lønstigning, så er der andre måder at gøre det på. Når jeg vil have mere i løn, kan jeg sagtens forklare min arbejdsgiver, at jeg elsker mit job, men samtidig argumentere for, hvorfor jeg er mere værd.

Så hvis Ronaldo "udnytter/afpresser" klubben, skal han bare sendes videre. Ingen over klubben.

Ramos gjorde det samme. Og nu er der forskel på din position og Ronaldos.

Hvis du vil diskutere i one-liners, vil du så ikke bare lade være? Uddyb da.

Ja, naturligvis er der forskel på min position og Ronaldos - jeg har fri om søndagen ;-)
Men essensen er jo det samme. Det er vejen til målet, jeg anfægter. Ronaldo har alle dage sat sig selv over RM, det er der vist ingen, der kan betvivle. Denne gang er det bare blevet for meget.

9 år 1 måned siden #147 af SR4

Pelle skrev:

SR4 skrev:

Pelle skrev: Det giver da netop mening at pille Ronaldo ned. Hvis der virkelig ikke var noget om historien, havde han allerede været ude i pressen og udtrykke sin kærlighed til Real Madrid. Løbet er kørt - det er for sent nu.

Og hvis alt det her handler om en forbedret kontrakt - eller oversat til almindelig firma-filosofi - en lønstigning, så er der andre måder at gøre det på. Når jeg vil have mere i løn, kan jeg sagtens forklare min arbejdsgiver, at jeg elsker mit job, men samtidig argumentere for, hvorfor jeg er mere værd.

Så hvis Ronaldo "udnytter/afpresser" klubben, skal han bare sendes videre. Ingen over klubben.

Ramos gjorde det samme. Og nu er der forskel på din position og Ronaldos.

Hvis du vil diskutere i one-liners, vil du så ikke bare lade være? Uddyb da.

Ja, naturligvis er der forskel på min position og Ronaldos - jeg har fri om søndagen ;-)
Men essensen er jo det samme. Det er vejen til målet, jeg anfægter. Ronaldo har alle dage sat sig selv over RM, det er der vist ingen, der kan betvivle. Denne gang er det bare blevet for meget.

Forskellen ligger i Ronaldo har magten til at gøre det og det har du ikke. Derfor er det irrelevant at du nævner at du gør det på din måde som om du havde andre muligheder :)

9 år 1 måned siden #148 af Macon
Han har gjort det godt, og skal havde tak for alt, ingen er over klubben, dog har der været flere udsving i denne og sidste sæson, dog afsluttende måned var super, kan være grundet han har lagt sit spil om, men topfarten har han mistet og er ikke den store tekniker mere.

200 Mill € for en 32 årig= er i min bog, bare at sælge, plus den løn pose der bliver frigivet også.

Tror også at vi vil se flere spillere, der vil løfte deres spil yderligere, da de ikke skal spille bolden til Ronaldo så han kan afslutte eller sinke vores opspil, og måske vi slipper for alle de indlæg hele tiden.

9 år 1 måned siden #149 af madrid2000

Pelle skrev: @El Siete

Enig, det giver ikke mening. Men det er jo netop derfor, Ronaldo bør udtale sig. Det her skader klubben, og Zidane & Co. Skal nu til at bruge ressourcer på at holde på Ronaldo, fremfor at kigge på nye transfers og forberede næste sæson.

Ronaldo kunne afslutte alt det her med en enkelt sætning. Men han holder kæft, og sætter sig selv over klubben. Og det er derfor, jeg skriver, at det er for sent. Skilsmissen må ske.

Ronaldo har aldrig fremstået som den type spiller, der sætter klubben før sig selv. Sejre er jo for alvor sjove for ham, når han har spillet en central rolle.
Så det burde slet ikke overraske nogen, at Ronaldo ikke går ud og dementere rygterne.

9 år 1 måned siden #150 af ChrillRM14

madrid2000 skrev:

Ronaldo har aldrig fremstået som den type spiller, der sætter klubben før sig selv. Sejre er jo for alvor sjove for ham, når han har spillet en central rolle.
Så det burde slet ikke overraske nogen, at Ronaldo ikke går ud og dementere rygterne.

Man undrer sig over, hvordan nogen på Bernabeu kan pifte af en spiller som Ronaldo, men ved at veje stemningen herinde, så giver det pludselig mening...

Jeg kan sgu pludselig godt forstå, at Ronaldo ikke føler, at han skylder pressen en skid, når han jo netop bare bliver puttet i en kasse, som ved ovenstående indlæg... (intet personligt ment)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Zyconith, MadridistaPorVida

9 år 1 måned siden #151 af Dios

ChrillRM14 skrev:

madrid2000 skrev:

Man undrer sig over, hvordan nogen på Bernabeu kan pifte af en spiller som Ronaldo, men ved at veje stemningen herinde, så giver det pludselig mening...

Jeg kan sgu pludselig godt forstå, at Ronaldo ikke føler, at han skylder pressen en skid, når han jo netop bare bliver puttet i en kasse, som ved ovenstående indlæg... (intet personligt ment)

Ronaldo er nem at hade, og det er udelukkende hans helt egen skyld.

Han filmer, gestikulere til alt og alle og er generelt ikke skide sympatisk på en fodboldbane, hvor han hellere vil appellere til dommeren end at fejre et mål med sine holdkammerater.
Han sætter sig selv i en position, hvor han i manges øjne fremstår som en egoistisk idiot, og det er den kasse han bliver puttet ned i. Selvfølgelig findes der en helvedes masse idioter, som mener Ronaldo er et forfærdeligt menneske af andre grunde, men netop ovenstående er selvforskyldt.

Om han var kommet så langt uden er ikke til at vide, men skal vi ikke bare droppe offerrollen?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Pelle, Neye

9 år 1 måned siden #152 af ChrillRM14

Dios skrev:

ChrillRM14 skrev:

madrid2000 skrev:

Ronaldo er nem at hade, og det er udelukkende hans helt egen skyld.

Han filmer, gestikulere til alt og alle og er generelt ikke skide sympatisk på en fodboldbane, hvor han hellere vil appellere til dommeren end at fejre et mål med sine holdkammerater.
Han sætter sig selv i en position, hvor han i manges øjne fremstår som en egoistisk idiot, og det er den kasse han bliver puttet ned i. Selvfølgelig findes der en helvedes masse idioter, som mener Ronaldo er et forfærdeligt menneske af andre grunde, men netop ovenstående er selvforskyldt.

Om han var kommet så langt uden er ikke til at vide, men skal vi ikke bare droppe offerrollen?

Er enig i hans til tider egoistiske attitude og narcissisme, og jeg kan sagtens selv blive træt af den! Faktisk pænt ofte! Men på banen er den harmløs (sådan da).

Og hvis man i en så alvorlig situation som denne uden faktisk at vide, hvad der er op og ned i sagen, straks ser det som en mulighed for at hænge Ronaldo ud for dette og hint og gøre Ronaldos attitude og persona til argument for, at Ronaldo vil straffe eller blackmaile Real Madrid, så vil da hjertens gerne være ham, der tager Ronaldos offerolle på mig, ja!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 1 måned siden #153 af Pelle
ChrillRM14, tror du ikke, at du lige skal læse indlæggene igennem igen, inden du drager dine egne vanvittige konklusioner?

Hvis der vitterligt ikke er noget om snakken, bør Ronaldo gå ud i pressen og nedtone situationen, da den skader Real Madrid. Ingen i og omkring klubben er tjent med det her - heller ikke Ronaldo.

Hvis Ronaldo derimod vil væk, så har han IMO fuldstændig tabt sutten, for så kan det kun være pga de spanske myndigheder, og der skal han naturligvis ikke have særbehandling, ligesom andre spillere heller ikke får det. Ingen ved, hvad Ronaldo tænker. Men jeg ved, hvad han IKKE tænker. Og det er, hvad der er bedst for klubben, for så havde han været ude og mane til besindighed.

Det overgår min fatteevne, at du ser mine indlæg som en hetz mod Ronaldo. Det er på ingen måde ment sådan.

9 år 1 måned siden #154 af ChrillRM14

Pelle skrev: ChrillRM14, tror du ikke, at du lige skal læse indlæggene igennem igen, inden du drager dine egne vanvittige konklusioner?

Hvis der vitterligt ikke er noget om snakken, bør Ronaldo gå ud i pressen og nedtone situationen, da den skader Real Madrid. Ingen i og omkring klubben er tjent med det her - heller ikke Ronaldo.

Hvis Ronaldo derimod vil væk, så har han IMO fuldstændig tabt sutten, for så kan det kun være pga de spanske myndigheder, og der skal han naturligvis ikke have særbehandling, ligesom andre spillere heller ikke får det. Ingen ved, hvad Ronaldo tænker. Men jeg ved, hvad han IKKE tænker. Og det er, hvad der er bedst for klubben, for så havde han været ude og mane til besindighed.

Det overgår min fatteevne, at du ser mine indlæg som en hetz mod Ronaldo. Det er på ingen måde ment sådan.

Fair nok. Var måske en smule bombastisk, men jeg synes nu ikke, at det er helt "vanvittigt", om man vil. Min pointe er blot, at vi reelt set ikke ved, præcis hvilken rolle Ronaldo, klubben og pressen har, om end situationen ikke tjener nogle af aktørerne godt efterhånden. At Ronaldo forsøger at udnytte RM, at han sætter sig selv højere end klubben, fordi han har en egoistisk facon på banen, og at Ronaldo allerede har brændt sine broer til at fortsætte i klubben, er for mig at se lige så bombastisk, når nu vi ikke ved mere.

Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved ChrillRM14.

9 år 1 måned siden #155 af Pelle
Du synes måske ikke, at han skal gå ud og udtale sig, hvis rygterne er falske? Man skal ikke færdes på særlig mange RM fora, før man indser, hvordan det påvirker klubben negativt.

9 år 1 måned siden #156 af ChrillRM14

Pelle skrev: Du synes måske ikke, at han skal gå ud og udtale sig, hvis rygterne er falske? Man skal ikke færdes på særlig mange RM fora, før man indser, hvordan det påvirker klubben negativt.

Jo, det ville sgu da være fedt at få tingene afklaret, men 1) Ronaldo mener øjensynligt, at han ikke skylder pressen at udtale sig - man kan jo så mene, at han skylder RM det i stedet... men han er pigesur, og det sgu betyde mange ting, og vi aner ikke, hvor meget kontakt klubben og Ronaldo faktisk har haft... men, 2) som Perez selv siger: Efter Conf. Cup vil han snakke med Ronaldo.

Jeg vil gerne medgive dig, at Ronaldo putter sig selv i en idiotisk position, men dertil synes jeg også, at nogle folk herinde er meget hurtige til at komme med formaninger om, hvordan Ronaldo eksempelvis bevidst skulle skade klubben for at få en forbedret kontrakt, eller fordi han sætter sig selv højere end klubben. Er det ikke en smule voldsomme beskyldninger? :) Hvad hvis vi i sidste ende finder, at pressen i virkeligheden har kogt for meget suppe på en rådden boullionterning?
Sagt på en anden spørgende måde: Kan tonen ikke godt blive lidt for endimensionel?

Når det så er sagt, så er dette jo et debatforum. Der skal naturligvis være plads til at teorier og gætterier.... Men dikotomien, helt/fjende, er meget hurtigt blevet brugt... eller sådan har jeg opfattet det :)

Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Leveret af Kunena Forum