Chok-melding: Ronaldo vil væk fra Spanien
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev: Jeg giver det et par dage og så begynder snakken om en ny og forbedret kontrakt til Cristiano...
Som i 2015 da Ramos "ville" til United.
Han har da også kun indtægter for over 600M om året. Det må ku gøres bedre.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Daniel skrev:
Matamoro skrev: Ronaldo og James sælges og dermed er klubben færdig med Jorge Mendes. Det er vel ikke det værste der kan ske.
Så har vi en offensiv bestående af:
Mbappe Benzema Bale
eller:
Isco Morata Asensio
Du vil i ramme alvor erstatte Ronaldo med Mbappé fra dag ét? Kom nu lige lidt altså..... det kan du fandeme gøre bedre. Nok er Mbappé go', men han er slet ikke klar til at udfylde så store sko i Real Madrid.
Vi skal væk fra den tankegang der handler om at vi vinder på grund af en enkelt stjernespiller. Real Madrid er verdens bedste hold og det er derfor vi vinder. Det vil vi også gøre uden Ronaldo.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
aha...asp3200 skrev: Vi kan sagtens uden Ronaldo, især hvis der kommer 200 mil ind på kontoen.
Vi har spillet bedre uden ham og stadig scoret mål. Ingen er uerstattelig. Manden er 32, godt tidspunkt at sælge på som Luna også er inde på. Han har vundet alt med Madrid, fint med nye udfordringer.
Donnarumma
Hazard
Mbappe
Istedet;)
Tror du ikke bare, vi spiller "anderledes"?
Det er sjovt, hvordan der er to vidt forskellige fortolkninger i fanbasen :D
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Neye skrev: Gad vide hvad man tænker i Morata-lejren efter Ranaldo-bomben er sprunget? Det ændre da om noget Moratas muligheder
Det er et godt spørgsmål, som jeg også har tænkt over. Jeg vil personligt ikke mene, at Ronaldos mulige afgang betyder så meget for Morata. Det er mere Benzema, der står i vejen, som det altid har været.
Jeg forestiller mig nemlig, at vi vender tilbage til 4-3-3 formationen næste år, hvor Isco kunne fungere som en playmaker og udfordrer fra venstre fløj, som man har set ham gøre på det spanske landshold. Ellers bliver Hazard og eller Mbappé hentet, så jeg tror stadigt at Morata vil være sikker på at være starter et andet sted, hvilket er helt forståeligt, men ikke desto mindre meget ærgerligt.
Og ja: jeg forestiller mig i hvert fald at Bale får en større rolle, hvis Ronaldo skifter. Ved ikke lige i hvilken formation, men i hvert fald i den velkendte 4-3-3. Det er trods alt tiltrængt fart han kan tilbyde, og jeg tror han viser sig fra sin bedste side i den kommende sæson såfremt han holder sig skadesfri. Kunne være så fedt hvis vi fik en Wales-Bale udgave i den kommende sæson. Han må i hvert fald være indebrændt over 16/17 sæsonen, da han ér bedre end det.
Det ser egenligt meget godt ud offensivt. Ronaldo er bare Ronaldo, når det gælder i knock-out fasen. Det virker absurd at sige, men lige nu kan kun Mbappé udfylde den coolness, der skal til i den største scene. Jeg tror vi skal glemme alt om Lewandowski og Neymar.
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Om formationen hedder 4-4-2 eller 4-3-3 på papiret er vel ret så ligegyldigt, hvis spillerne i sidste ende kan agere fleksibelt inde på banen. Om Isco som udgangspunkt placeres på kanten i en 4-3-3 så skal han selvfølgelig havde lov til at søge ind centralt hvor han er bedst, og så er der jo ikke så meget 4-3-3 over formationen alligevel. Og bliver Bale/Hazard placeret på toppen i en 4-4-2 skal han selvfølgelig have lov til at søge nogle løbedueller ude på kanterne. Det handler om at spillerne kan tilpasse sig holdet og medspillernes kompetencer og der er mit indtryk at de fleste i denne trup er så kloge spillere at det sagtens vil kunne lykkedes.
Det kan også være vi om et år står og indser hvor meget Ronaldo egentlig betød for det her hold. Men lad os nu se hvad det hele ender med.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Navas "Mr Middelmådig" ser ud til at blive (omend forhåbentlig Donnarumma-drejningen ka ændre på det)
Danilo blir (han giver naturligvis også spænding)
Benzema blir (fantastisk, især nu hvor hans vigtigste rolle som Ronaldos spilstation er forældet)
Bale blir (kommentarer er vel overflødige)
James blir måske alligevel (eneste positive er vel at han måske nok ku gøre mere gavn end Bale)
Ingen De Gea (hvis Donnarumma kommer, så super - hvis Navas stadig fumler rundt efter sommerpausen, så er det en katastrofe)
Theo stadig ik offentliggjort (og fedtet ind i nogle voldtægtsanklager, så måske handlen glipper?)
Ronaldo væk (dén spiller fra BBC som jeg mindst ville af med. Alderen er dog imod ham, så hvis nogen vil gi kassen, så er det måske ik en katastrofe i sig selv. Men sammenholdt med alle de andre elendige nyheder i starten af dette transfervindue, så ser det ik for godt ud. I hvert fald ser det ud til at klubbens planer er godt og grundigt smadrede og at man er taget ret så grueligt med bukserne nede om haserne)
Og det værste af det hele er vel næsten at Ronaldos adgang nu betyder at klubben så absolut ik ku overveje nogle af de elendigheder, Bale og Benzema, vi ellers har til at rende rundt.
Så jeg gad godt se hvor paniske de render rundt på kontorerne på Concha Espina lige nu - kæft en farce!!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Medmindre Real nægter at give ham en forbedret kontrakt. Måske endda betale hans bøde til skattevæsenet.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Siempre fiel skrev: Om ik andet, så kom man da ned på jorden igen efter den gode sæsonafslutning:
Navas "Mr Middelmådig" ser ud til at blive (omend forhåbentlig Donnarumma-drejningen ka ændre på det)
Benzema blir (fantastisk, især nu hvor hans vigtigste rolle som Ronaldos spilstation er forældet)
James blir måske alligevel (eneste positive er vel at han måske nok ku gøre mere gavn end Bale)
Ingen De Gea (hvis Donnarumma kommer, så super - hvis Navas stadig fumler rundt efter sommerpausen, så er det en katastrofe)
Theo stadig ik offentliggjort (og fedtet ind i nogle voldtægtsanklager, så måske handlen glipper?)
Ronaldo væk (dén spiller fra BBC som jeg mindst ville af med. Alderen er dog imod ham, så hvis nogen vil gi kassen, så er det måske ik en katastrofe i sig selv. Men sammenholdt med alle de andre elendige nyheder i starten af dette transfervindue, så ser det ik for godt ud. I hvert fald ser det ud til at klubbens planer er godt og grundigt smadrede og at man er taget ret så grueligt med bukserne nede om haserne)
Og det værste af det hele er vel næsten at Ronaldos adgang nu betyder at klubben så absolut ik ku overveje nogle af de elendigheder, Bale og Benzema, vi ellers har til at rende rundt.
Så jeg gad godt se hvor paniske de render rundt på kontorerne på Concha Espina lige nu - kæft en farce!!
Sjovt. Jeg synes ellers, at det her indlæg netop sætter nye standarder for begrebet panisk.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev:
Siempre fiel skrev: Om ik andet, så kom man da ned på jorden igen efter den gode sæsonafslutning:
Sjovt. Jeg synes ellers, at det her indlæg netop sætter nye standarder for begrebet panisk.
Panisk? Ik forstået (altså jeg forstår det er et forsøg på at nedgøre/latterliggøre et indlæg, men jeg forstår ik hvori du læser panikken). Jeg er på ingen måde panisk. For det første kommer det ik bag på mig at klubben pludselig vurderer samtlige spillere i hele truppen som fuldstændigt fantastiske, fremragende, uovertrufne nu hvor trofæerne kom i hus - så apatien på markedet kommer ik bag på mig. Så intet chok, ingen panik, kun ren og skær skuffelse over hvor kort hukommelsen er hos ledelsen. Går jeg i panik over at Ronaldo smutter - ingenlunde, det tror jeg vist også jeg gav udtryk for i mit indlæg. Jeg har det egentlig ok med hvis vi får en vognfuld penge for ham og hvis vi så bruger dem fornuftigt.
Men jeg ka da garantere dig for at jeg er røvskuffet over at vi står i en situation med alle de ovennævnte scenarier. Nuvel, vinduet er ik engang åbnet endnu og der er heldigvis rigeligt med tid til at ændre på om det ender godt eller skidt, men det ændrer jo ik på tingenes tilstand pt. Og det har man vel lov til stille og roligt at give udtryk for i et indlæg uden at det ska forsøges latterliggjort af én fra administrationen. Så panik - overhovedet ik - dertil er jeg alt for vant til at blive skuffet over klubbens transferageren.
madrid2000 skrev: Der er 0.0 % chance for han skifter.
Medmindre Real nægter at give ham en forbedret kontrakt. Måske endda betale hans bøde til skattevæsenet.
Han forlængede sin kontrakt med tre år (frem til 2021) tilbage i november, hvorfor det ingenlunde vil give nogen mening for Real Madrid at fremlægge et nyt tilbud. To nye kontrakter inden for ét år? Glem det.
I forhold til det påståede skattesvig, så må portugiseren sgu selv til lommerne, hvis han virkelig har handlet i uoverensstemmelse med reglerne. Det er ikke Real Madrids problem. Det er Ronaldos problem.
Real Madrid udsendte en offentlig erklæring, hvor man bakkede 100% op om Ronaldo i denne skattesag, og mere mener jeg ikke, at klubben skal og- eller kan gøre.