Chok-melding: Ronaldo vil væk fra Spanien
Alt det fis med at han er utilfreds er spil for galleriet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Ikke helt dumt!Real Madrid would make a €400M business if Cristiano is sold. The club will sell for €200M & save another €200M in salary (to 2021). [marca]
Fondo_Sur skrev:
Neye skrev: Gad vide hvad man tænker i Morata-lejren efter Ranaldo-bomben er sprunget? Det ændre da om noget Moratas muligheder
Det er et godt spørgsmål, som jeg også har tænkt over. Jeg vil personligt ikke mene, at Ronaldos mulige afgang betyder så meget for Morata. Det er mere Benzema, der står i vejen, som det altid har været.
Jeg forestiller mig nemlig, at vi vender tilbage til 4-3-3 formationen næste år, hvor Isco kunne fungere som en playmaker og udfordrer fra venstre fløj, som man har set ham gøre på det spanske landshold. Ellers bliver Hazard og eller Mbappé hentet, så jeg tror stadigt at Morata vil være sikker på at være starter et andet sted, hvilket er helt forståeligt, men ikke desto mindre meget ærgerligt.
Og ja: jeg forestiller mig i hvert fald at Bale får en større rolle, hvis Ronaldo skifter. Ved ikke lige i hvilken formation, men i hvert fald i den velkendte 4-3-3. Det er trods alt tiltrængt fart han kan tilbyde, og jeg tror han viser sig fra sin bedste side i den kommende sæson såfremt han holder sig skadesfri. Kunne være så fedt hvis vi fik en Wales-Bale udgave i den kommende sæson. Han må i hvert fald være indebrændt over 16/17 sæsonen, da han ér bedre end det.
Det ser egenligt meget godt ud offensivt. Ronaldo er bare Ronaldo, når det gælder i knock-out fasen. Det virker absurd at sige, men lige nu kan kun Mbappé udfylde den coolness, der skal til i den største scene. Jeg tror vi skal glemme alt om Lewandowski og Neymar.
Jeg er helt med på, at vi kan spille en 4-3-3 hvis Isco får lov til at gå under angrebslinien og spilfordele som i en 4-4-2 (diamant). Så er det bedøvende ligegyldigt hvad vi kalder formationen. Det eneste vi bare ikke må lande ud i, er at smide Isco ude på en kant som under Rafa.
"Real Madrid is above everyone, Cristiano Ronaldo included" - 'Player has not been fair to the club'.
Hvis han laver dette postyr blot for at få en lønforhøjelse, så er det ud. Sikke en måde han vælger at skade klubben på i sin afgang.
Donnarumma; Danilo, Nacho, Vallejo, Theo; Llorente, Kovacic, James; Lucas, Asensio; Mbappé
+ Yanez/Luca Zidane og Mayoral
Så kan man snakke om James også skal væk. Og om der skal hentes en topspiller mere... Hazard, Dybala, Alexis Sánchez, Lewandowski, Ousmane Dembélé, Gelson Martins...
Vores højreback er fremtidssikret, ligeledes med Achraf og Tejero. Diego Llorente er klar til at lukke et hul i bredden i midterforsvaret. Federico Valverde er en mand for fremtiden på den centrale midtbane. Så vil tiden vise hvordan Martín Calderón, Aleix Febas og Seoane udvikler sig. Hvis Sergio Díaz udvikler sig godt, så er han nærmest en perfekt afløser for Benzema (minder meget om ham i spillestil). Augusto Galván og Vinícius Júnior er på vej til den offensive midtbane, hvor Martin Ødegaard og Mink Peeters også står på spring.
Jeg er fortrøstningsfuld. Men jeg afventer fortsat også udviklingen. Jeg tror Ronaldo bliver tilbudt en ny kontrakt.
Hvis det er for at presse endnu en ny kontrakt eller betalt bøde for skattesag så strammer Ronaldo den, eller man kunne i det mindste have forhandlet med Real Madrid bag lukkede døre så man var den saga foruden i pressen.
En andet scenarie kunne måske være at Ronaldo er decideret bange for skattesagen og dens udfald og bare vil langt væk fra Spanien.
Summen er at for hver time der er total tavshed fra Ronaldo lejren direkte så vokser sagen minut for minut i pressen.
PMO skrev: Nu er jeg mere eller mindre en passiv læser på dette forum, men bliver nødt til lige at komme med et lille indspark. Hvis Ronaldo forlader klubben er det selvfølgelig et kæmpe tab og CL titlen var næppe kommet i hus uden ham i år. Han skal naturligvis erstattes, men det ville klæde mange brugere herinde ikke at smide om sig med navne som, virker det til ud fra indlæggene, snildt kan hentes Det drejer sig om Hazard, Lewandowski og Neymar. Real Madrid har ikke købt en spiller til startelveren siden 2014, spørgsmålet er om denne sommer bliver meget anderledes - med eller uden Ronaldos afgang.
I tilfælde af, at vi sælger verdens bedste spiller, tror du simpelthen ikke vi henter en ny stjernespiller ind til klubben?