Real Madrid videre efter en dramatisk kamp

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #109 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Real Madrid videre efter en dramatisk kamp
Ah, jamen fair nok :) Betryggende at jeg kun er enig med de høje herrer når det er i humorens tjeneste!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #110 af Siempre Madrid
Betragt gerne min holdning som et humoristisk indlæg, men jeg har ingen problemer med, at Arbeloas støvledupper sidder i angribernes hæle og at han er pisseirriterende at spille over for.

Herreste Gud, det er bare modstandere, det går ud over, så der er ingen grund til at have ondt af dem.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #111 af Storken
Besvaret af Storken på emne Real Madrid videre efter en dramatisk kamp
Observation fra Michael Laudrup:
"Dommere er mennesker og vil lave fejl, det er der ikke noget problem med. Men folk kommenterer, når en manager laver fejl, eller når et hold ikke spiller godt. Så må vi også have lov til at sige, når en dommer leverer en skidt indsats, og det var en meget, meget skidt beslutning"

Han har faktisk en pointe. Hvorfor må alle vi andre kloge os på alt muligt, når trænerne ikke må kommentere på dommerne?

Problemet er vel, at trænerne bruger dommerne som dårlige undskyldninger, når resultaterne udebliver. Samtidig med, at det fjerner fokus, hvis spillet ikke fungerer.

13 år 4 måneder siden #112 af M_linding

Storken skrev: Observation fra Michael Laudrup:
"Dommere er mennesker og vil lave fejl, det er der ikke noget problem med. Men folk kommenterer, når en manager laver fejl, eller når et hold ikke spiller godt. Så må vi også have lov til at sige, når en dommer leverer en skidt indsats, og det var en meget, meget skidt beslutning"

Han har faktisk en pointe. Hvorfor må alle vi andre kloge os på alt muligt, når trænerne ikke må kommentere på dommerne?

Problemet er vel, at trænerne bruger dommerne som dårlige undskyldninger, når resultaterne udebliver. Samtidig med, at det fjerner fokus, hvis spillet ikke fungerer.

Jeg forstår den ikke helt... Må Laurdrup ikke kommentere på dommeren? Er det ikke det eneste, som fodboldeuropa har gjort, de seneste 45 timer?

Hvem er det, som er blevet nægtet at kommentere på dommeren i tirsdags?

Misforstår jeg helt - for jeg har nu hørt alles mening, pånær Prins Henriks...;)
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved M_linding.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #113 af Storken
Besvaret af Storken på emne Real Madrid videre efter en dramatisk kamp

M_linding skrev: Jeg forstår den ikke helt... Må Laurdrup ikke kommentere på dommeren? Er det ikke den eneste, som fodboldeuropa har gjort, de seneste 45 timer?

Hvem er det, som er blevet nægtet at kommentere på dommeren i tirsdags?

Misforstår jeg helt - for jeg har nu hørt alles mening, pånær Prins Henriks...;)

Han langer vel ud efter dem, der kritiserer trænerne, når de kommenterer på dommeren efter kampen. Alle vi andre sidder og sviner dommerne til kamp efter kamp, men man forlanger samtidig at trænerne er for fine til den slags.

Det er vel lidt dobbeltmoralsk.

13 år 4 måneder siden #114 af asp3200
Åhhh stop nu den snak om det skide røde kort. Kom nu videre gutter ligesom vi gjorde mod United, solen skinner derude.

Ud til damerne, nani, arbeloa, rødt kort her og der. Det er old news. Videre i teksten:)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 4 måneder siden #115 af M_linding
Trænerne må altid kommentere på dommeren - det er bare meget sjældent, at de har nogen grund til det.

For det meste brokker de sig helt urimeligt, og uden nogen grund, fordi de er ekstremt farvede eller fordi de vil lave spin i pressen. Derfor gider man ofte ikke høre på dem. Desuden er de ofte meget ophidsede og usaglige i disse dommer-situationer, og har intet fornuftigt at sige.

Men hvis der en sjælden gang er en situation, hvor en træner har noget fornuftigt at sige om dommeren, og der er et fornuftigt formål med dette, ser jeg intet problem. Hvis de derimod bare vil pive uden grund, manipulere med pressen, dommeren eller andre - ja så må de gerne skrue lidt ned.

13 år 4 måneder siden #116 af mortenj
www.ibtimes.co.uk/articles/443482/201303...lina-c-neyt-akir.htm

Så kan vi vidst godt lukke sagen omhandlende det røde kort. Der findes vel ikke en mere kvalificeret person (Collina) til at bedømme kendelsen.

13 år 4 måneder siden #117 af raul7=kongen

Dios skrev: Ingen gider Arbeloa debatten igen, men man kan jo næsten ikke lade vær :).

Det eneste argument er nu, at Arbeloa trak et rødt kort, og er fantastisk til selv og undgå kort. Amen, hvor ender vi dog henne om 1 måned? :D.
Arbeloa er det største svin jeg nogensinde har set på en fodboldbane, for alle hans svinesteger er bevidste, men at man ligefrem sidder og lovpriser, at han slipper udenom kort, er mig seriøst en gåde. Jeg havde forventet et forsvar af ligegyldige brugere, men af de mest fremtrædende personer herinde, er jo bare fantastisk :).

Jeg fornemmer en anelse ironi, og jeg bringer da selv en del af det, men alt andet er jo bare useriøst.

Det var for pokker en joke, fordi jeg netop ikke gad ind i en debat omkring Arbeloas indsats, da det er en nytteløs debat. Jeg troede selv Arbeloa-kritikkerne havde humor nok til, at de kunne se det sjove i, at jeg kaldte ham banens bedste, fordi han 'trak' et rødt kort, på en tilfældighed.

Men okay, det var så for meget at forvente. Jeg skal forsøge at undlade humor i fremtiden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

• SK_92
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #118 af SK_92
Besvaret af SK_92 på emne Real Madrid videre efter en dramatisk kamp
Det røde kort kan diskuteres fra nu af til påske åbenbart.. Og eftersom påskeharen og påskekyllingen ikke er at finde endnu, så vil jeg da lige få delt min holdning med jer. Jeg er lidt på begge sider, når snakken falder på Arbeloa, for han er forholdsvis solid, ikke nødvendigvis den mest teknisk velfunderede (Som Zlatan sagde engang om Carew: "Hvad Carew kan gøre med en bold, kan jeg med en appelsin"), og det citat kan da sagtens bruges omkring Arbeloa også.. Ligesom med at han ikke er alt for smart til tider i sine defensive aktioner. MEN! Han er trods alt en Madridista, han bærer trøjen med største ydmyghed og stolthed. Og på sin vis, kan man kalde ham "Den anonyme Gerrard", da han faktisk er en talisman for vores hold. Okay, han er ikke lige et førstevalg som anfører, men han har loyalitet, og dette skal ikke kasseres. Nok kan vi alle ryste hoveder når han trækker et gult kort, men vi må huske på han ikke er Pepe. Og det er da en som både vi, og vores kære rivaler i den rød/blå-trøje er gode til at lange ud efter fra tid til anden. Og Arbeloa gør jo egentlig bare hvad han skal som forsvarer..

Hvad angår det røde kort, så er den såmænd også blot en historie i CL - og vi bør da bare alle komme videre :)

13 år 4 måneder siden #119 af Dios

raul7=kongen skrev:

Dios skrev: Ingen gider Arbeloa debatten igen, men man kan jo næsten ikke lade vær :).

Det eneste argument er nu, at Arbeloa trak et rødt kort, og er fantastisk til selv og undgå kort. Amen, hvor ender vi dog henne om 1 måned? :D.
Arbeloa er det største svin jeg nogensinde har set på en fodboldbane, for alle hans svinesteger er bevidste, men at man ligefrem sidder og lovpriser, at han slipper udenom kort, er mig seriøst en gåde. Jeg havde forventet et forsvar af ligegyldige brugere, men af de mest fremtrædende personer herinde, er jo bare fantastisk :).

Jeg fornemmer en anelse ironi, og jeg bringer da selv en del af det, men alt andet er jo bare useriøst.

Det var for pokker en joke, fordi jeg netop ikke gad ind i en debat omkring Arbeloas indsats, da det er en nytteløs debat. Jeg troede selv Arbeloa-kritikkerne havde humor nok til, at de kunne se det sjove i, at jeg kaldte ham banens bedste, fordi han 'trak' et rødt kort, på en tilfældighed.

Men okay, det var så for meget at forvente. Jeg skal forsøge at undlade humor i fremtiden.

Forstod udemærket godt ironien i indlægget. Mit problem, er faktisk bare, at jeg ikke helt kender din holdning til det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 4 måneder siden #120 af Dios

Rogoshin skrev:

Det største svin nogensinde, vi snakker alt tid her eller hvad. Jeg ved ikke helt om jeg forstår definitionen af et svin længere. Han er altså et større svin end Pepe og B.S Nielsen.

Hvem er de ligegyldige brugere?

Arbeloa laver måske 8-10 svinestreger per kamp. Han går og træder spillerne i hælene konstant, hiver dem i blusen, og kalder dem diverse skældsord i løbet af kampen. Han minder på mange måder om Costa, dog er han ikke i nærheden af ham.

Største svin nogensinde, skal du nok tage med at gran salt, men jeg synes Arbeloa er et ligeså stort svin som Pepé. De laver ikke de samme svinestreger, men det behøver man vel heller ikke?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum