Real Madrid videre efter en dramatisk kamp
Det var ellers mit indtryk at Arbeloa, efter sammenstødet med Nani, rullede sig lidt på græsset. - så på en eller anden måde spiller han på det. På den anden side skal det siges at Nani OGSÅ spillede sig ømt og valgte at ligge på græsset for at aflede opmærksomheden efter sammenstødet.
Under alle omstændigheder er det ret positivt at Real Madrid-spillere ikke sværmede om dommeren som Barca gør, og det er formentligt dét, der har gjort udslaget i at det er dommeren, og ikke selve instituttet Real Madrid, der bliver kritiseret i medierne og selv bland United-fans.
og til de andre, hvis det skulle have en interesse:
politiken.dk/sport/fodbold/ECE1915262/va...e-er-rygende-uenige/
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
raul7=kongen skrev:
madrid01 skrev:
raul7=kongen skrev:
Dios skrev:
BBB skrev:
El_Juan skrev: ... og nu er jeg ikke længere i tvivl. Higuaín skal sælges til sommer. Morata skal bringes i spil nu. Og Benzema skal oppe sig og finde tilbage til topformen.
Utroligt så forskelligt man kan se en kamp. Når hverken Özil eller Kaka formåede at tage kontrol over højrekanten, så trak Higuain ud. Der burde være blevet scoret på to af hans oplæg (men af en eller anden grund stopper Ronaldo sit løb), og hvis Ramos stopper med at løfte sine albuer når han hopper, så havde Higuain også scoret.
Higuain har generelt nogle ondskabsfuldt hårde og præcise indlæg.
Higuain havde 2 fantastiske indlæg, men hvad mer var positivt? Hvis man ser bort fra den helte status man får, hvis man kæmper.
Siempre Madrid skrev:
Det var - indrømmet - ikke Arbeloas bedste kamp og det gule kort burde have været undgået, men generelt spiller han på et stabilt niveau.
Haha. Det der generelt er langtid siden nu er det ikke?.
Selv den største Pro-Arbeloa som dig og Kongen, må da indse hans elendige sæson. Og generelt er flere år siden!
Han trak et afgørende rødt kort, som i sidste ende sikrede os videre avancement. Jeg kan ikke andet end kalde Arbeloa for banens bedste imod United ;)
Du er helt væk jo ." Arbeloa banens bedste" GOD BEVARES. minde mig om en kamp EN KAMP hvor Arbeloa har vært BANENS bedste eller vores bedste jeg beder om EN kamp, forfanden dog indse det han er vildt elendig og langsom.
Jeg har mange real madrid fans som venner som river deres hår af når de ser arbeloa på banen, også er der nogle af min venner som er barca fans, som ikke fatter at vi bliver ved med at spille med ham når han altid er den svageste led på holdet. "solid Arbeloa solid arbeloa" for fanden tag det rigtigt briller på han er ikke engang solid, i en klub som er 21 århunderes bedste er det ikke nok at være solid hvilket han ikke er, men derimod være verdensklasse.
Jeg kan ikke husk en kamp hvor arbeloa har lavet en assist , gud det er real madrid og vores højreback kan ikke lave en assist, tag dog et kig på andre CHL holds højrebacks, Alves, lahm, rafael godt nok ud, Dortmunds back, juventus, vi har den mest elendig højreside i CHL. Di maria præstere i en ud af 5 kamp, arbeloa kan bare simpelthen ikke præstere, modstander sætter alt på vores venstre side og midten så er vi ud.
Jeg kan kun henvise til mit ;)
Arbeloa-diskussionen gider jeg ikke gå ind i, der er to lejre, hvilket er helt fint, men de to lejre kan ikke enes om meget fortiden. Det er fint, men derfor kan vi jo godt more os, eller nogle af os kan.
Elsker Arbeloa-diskussionen men ikke Arbeloa. Bevares han håndtere sin plads og de krav der blive stillet til ham og hans begrænsede fodboldtalent med stor kløgt. Jeg var stor fan af Ivan Campo, som var en helt igennem elendig forsvare, men han var i det mindste cool, det er Arbeloa altså ikke.
Mon han (Arbeloa) når 500 frisspark i denne sæson? Så vi kan føje nye rekorder til oversigten.
"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg kan ikke komme i tanker om, at man kan forlange mere af en fodboldspiller. Grande Arbeloa.
Og så må han for min skyld nå 15.000 frispark i denne sæson. Det er nu en gang en forsvarers opgave at stoppe modstandernes angreb og kan han gøre det uden for mange gule og røde kort (hvad han tydeligvis kan!), så er alt godt!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Senyera
- Gæst
-
Raúl 7 skrev:
Storken skrev: Jeg må bare erkende, at jeg ikke er nok inde i fodboldloven.
Jeg regner med, at dommerobservatør Jan Carlsen tager den op i næste udgave af Tipsbladet. Forhåbentlig bliver jeg klogere på det hele der.
Det er synd for fodbolden, at dommerne altid er i fokus. Forhåbentlig bliver ingen snydt i det lange løb.
I det mindste spillede Arbeloa ikke på det. Noget som andre spillere godt kunne lære lidt af.
Hvis du med "andre spillere" hentyder til nogen som spiller på samme niveau, så tror jeg ikke rigtig nogen kunne lære noget af Arbeloa.
- Rubæk
- Gæst
-
De fleste ville kunne lære noget af den snu ræv. At undgå fuldt fortjente gule kort er jo lidt af Alvaros speciale. En raffineret kunstart :)Senyera skrev:
Hvis du med "andre spillere" hentyder til nogen som spiller på samme niveau, så tror jeg ikke rigtig nogen kunne lære noget af Arbeloa.
Kasillas skrev: @Raul 7
Det var ellers mit indtryk at Arbeloa, efter sammenstødet med Nani, rullede sig lidt på græsset. - så på en eller anden måde spiller han på det. På den anden side skal det siges at Nani OGSÅ spillede sig ømt og valgte at ligge på græsset for at aflede opmærksomheden efter sammenstødet.
Under alle omstændigheder er det ret positivt at Real Madrid-spillere ikke sværmede om dommeren som Barca gør, og det er formentligt dét, der har gjort udslaget i at det er dommeren, og ikke selve instituttet Real Madrid, der bliver kritiseret i medierne og selv bland United-fans.
og til de andre, hvis det skulle have en interesse:
politiken.dk/sport/fodbold/ECE1915262/va...e-er-rygende-uenige/
Jeg ville meget gerne se dig spille heeman, og modtage en sådan takling. Rejser du dig op med det samme, så vil jeg stå på sidelinjen og give dig et kæmpe bifald, og trække mine ord i mig igen. Men slap nu lige af en hård type :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det eneste argument er nu, at Arbeloa trak et rødt kort, og er fantastisk til selv og undgå kort. Amen, hvor ender vi dog henne om 1 måned? :D.
Arbeloa er det største svin jeg nogensinde har set på en fodboldbane, for alle hans svinesteger er bevidste, men at man ligefrem sidder og lovpriser, at han slipper udenom kort, er mig seriøst en gåde. Jeg havde forventet et forsvar af ligegyldige brugere, men af de mest fremtrædende personer herinde, er jo bare fantastisk :).
Jeg fornemmer en anelse ironi, og jeg bringer da selv en del af det, men alt andet er jo bare useriøst.
Jeg så en analyse af det, hvor det blev nævnt at dommer bliver skældt uden fuld, om at de skal passe på spillernes helbred, til alle FIFA/UEFA dommertræningskurser. Når så bossen for dommerevalueringen, Mr. Collina himself, sidder på tribunen, så er det måske lettere at forstå det røde kort. Jeg mener det var sådan det blev fremlagt i et engelsk medie - jeg kan desværre ikke henvise til det, da jeg har læst alt for meget om det røde kort på det seneste (noget min specialehjerne ikke kan holde til).Storken skrev: Jeg må bare erkende, at jeg ikke er nok inde i fodboldloven.
Jeg regner med, at dommerobservatør Jan Carlsen tager den op i næste udgave af Tipsbladet. Forhåbentlig bliver jeg klogere på det hele der.
Det er synd for fodbolden, at dommerne altid er i fokus. Forhåbentlig bliver ingen snydt i det lange løb.
Siempre Madrid skrev: Og så må han for min skyld nå 15.000 frispark i denne sæson. Det er nu en gang en forsvarers opgave at stoppe modstandernes angreb og kan han gøre det uden for mange gule og røde kort (hvad han tydeligvis kan!), så er alt godt!
Det ville jeg være svært ked af, med vores forsvar mod dødbolde in mente.
- Raúl 7
- Gæst
-
Senyera skrev:
Raúl 7 skrev:
I det mindste spillede Arbeloa ikke på det. Noget som andre spillere godt kunne lære lidt af.
Han laver mange frispark, men det er inden for spillets regler, så jeg kan ikke se problemet. Jeg var bare glad for at han ikke spillede på situationen. Barcelona spiller på at få folk vist ud, det gør Madrid heldigvis ikke.
- Morientes2012
- Gæst
-
Raúl 7 skrev:
Senyera skrev:
Raúl 7 skrev:
Han laver mange frispark, men det er inden for spillets regler, så jeg kan ikke se problemet.
Det giver jo ikke engang mening - frispark er jo netop ikke inden for spillet regler...
- Rubæk
- Gæst
-
Jeg fornemmer at det var rettet mod mig, så tillad mig at forklare at jeg forsøgte at svare humoristisk igen på hvad jeg opfattede som et bevidst forsøg på trolling.Dios skrev: Ingen gider Arbeloa debatten igen, men man kan jo næsten ikke lade vær :).
Det eneste argument er nu, at Arbeloa trak et rødt kort, og er fantastisk til selv og undgå kort. Amen, hvor ender vi dog henne om 1 måned? :D.
Arbeloa er det største svin jeg nogensinde har set på en fodboldbane, for alle hans svinesteger er bevidste, men at man ligefrem sidder og lovpriser, at han slipper udenom kort, er mig seriøst en gåde. Jeg havde forventet et forsvar af ligegyldige brugere, men af de mest fremtrædende personer herinde, er jo bare fantastisk :).
Jeg fornemmer en anelse ironi, og jeg bringer da selv en del af det, men alt andet er jo bare useriøst.
Jeg græmmer mig hver gang Arbeloa laver et af sine tricks, men det er påfaldende så ofte han slipper afsted med det. Jeg bifalder det i hvert fald ikke.
Rubæk skrev:
Jeg fornemmer at det var rettet mod mig, så tillad mig at forklare at jeg forsøgte at svare humoristisk igen på hvad jeg opfattede som et bevidst forsøg på trolling.Dios skrev: Ingen gider Arbeloa debatten igen, men man kan jo næsten ikke lade vær :).
Jeg græmmer mig hver gang Arbeloa laver et af sine tricks, men det er påfaldende så ofte han slipper afsted med det. Jeg bifalder det i hvert fald ikke.
Nej den var faktisk ikke rettet imod dig :). Men derimod Siempre og Kongen.