Real Madrid videre efter en dramatisk kamp
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Jeg har ondt af Utd fans og Sir Alex fordi vi netop selv har været igennem lignende med Pepe.
Jeg mener faktisk vi vinder fortjent. Ja det røde kort ændrede det hele, men ingen kan vide, hvad der var sket, hvis vi spillede 11-11. Jeg er sikker på vi havde scoret, så kunne alt ske.
En anden ting er at det var godt nok skræmmende, hvor mange chancer United skabte mod os efter 1-2. Vores defensiv på dødbolde er elendig og skal arbejdes på. Man havde samme følelse som Barca fans har, når de møder os.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
oldtrafford.dk/nyheder/keane-korrekt-roedt-til-nani
- kongmadrid
- Gæst
-
i første halvleg spillede vi under middel synes jeg, vi havde bolden i store dele af første halveg men uden ide, vi kunne ikke formå at sætte et ordenligt angreb i gang som pissede mig fuldstændig af, troede ellers at vi havde pumpet masser af selvtillid op inden kampen.. men i anden halvleg kunne jeg kun nyde af det smukke offensive spil vi rent faktisk besidder og burde gå mere op i det istedet for at gå defensivt ned og håbe modstanderen ikke scorer!
Rigtig flot indhop af modric, spillede en rigtig god kamp også det smukke lange skud:))) FLOT KAMP!
Ronaldo var ikke i nærheden af sit niveau, virkelig skuffet, der skal meget mere til hvis vi skal have en chance for at nå finalen...
Diego lopez hvad kan man sige, han var godt placeret i alle forsøg viste hvor han skulle stå, takket være ham er vi stadigvæk med i CHL! FLOT KAMP!
özil spillede en ok kamp men som jeg allerede havde forudset ville det blive en svær kamp for ham, MAN u var fuldstændig kompakte i forsvaret,,
troede aldrig jeg ville sige det men, kæft hvor arbejde higuan hårdt idag, han pressede konstant, self. manglede det offensive spil lidt men han kæmpede virkelig!!!
så sidst men ikke mindst KAKA, ham elsker jeg men synes han spillede en god kamp viste stor aggressivitet, pressede konstant men også rigtig god til at holde på bolden, hvilket var betydeligt idag:)) og vidic burde havde fået RØDT for at holde ham i trøjen på en friløber.!!
TILLYKKE TIL ALLESAMMEN
alt i alt elsker jeg mit hold!! hala madrid!!!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Er enig med ham faktisk. Vi spilleder kun godt efter udvisningen, men bagefter tager på ferie på mallorca og lader Lopez i stikken, men klarer tingene heldigvis.
LosMerengues30 skrev: Har vi en kvindelig moderator herinde? Siden hvornår? Under alle omstændigher er jeg positivt overrasket.:)
Jeg gemmer mig normalt i skyggerne ;) Det er jeg pisse god til!
Det er bl.a. mig der altid ligger kamp billeder ind på facebook siden.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Jeg synes ikke, at vi ærligt og redeligt fortjente at gå videre.
Hvorfor jeg synes det, kan jeg bedst beskrive med en disposition af RM's spil under hele kampen: zZzzzZZZzz - forsvaret eller målmanden redder - ZZZzzZzzZzzZ - forsvaret eller målmanden redder - ZzzZZzZ - Halvleg - zZZZz - (Det røde kort) - Modric brillere, Madrid brillere, chance efter chance - (Pepe ind, Özil ud -.-) - ZzZz- Diego Lopez Diego Lopez Diego Lopez Diego Lopez...
Sådan. Det var vidst nogenlunde hvad der skete :)
For at få det lidt godt med sig selv, så kan man også erstatte Z'erne med "BarcaBarcaBarca".
Jeg har lige nogle par ubesvarede spørgsmål:
Hvad var det der gik galt i, lad os sige, ca. 90 procentdel af kampen? Vi skabte jo natta.
Det mindede mig om Barcelona vs Milan. Eller Real vs Osasuna, der hvor vi manglede Ronaldo. Man skal jo selvfølgelig ikke tage noget fra Manchester Uniteds kompakte formation - de lod os ikke gøre en skid. Og det er så her jeg tænker HVORFOR i alverden kan vi ikke skabe noget selv?
Før Manchester blev reduceret til 10 mand så var vores kreativitet på en så lav niveau at det er helt utroligt. Hvad blev der af med vores kreativitet, dynamik og vores famøse omstillingspil? Det var jo fandme os, der for nogle dage siden blev rost for det dejlige direkte spil vi havde i mod Barcelona...
Lige for at rette op på det jeg skrev før, så er det ikke okay at erstatte Z'erne med "Barca...". Den måde vi spillede i første halvleg var jo Barcas spil MINUS alt det kreative. - Jeg holder dog stadig fast i at det mindede om Barca vs Milan :)
Alt det overnævnte er grunden til at jeg har lidt af en dårlig smag i munden, trods kvalificeringen.
Og jeg kan bare ikke være mere vred over Mourinho end jeg er lige nu. Jeg mener, hvad fanden tænkte han på? Giv mig ÉN grund til at "spille defensivt, mens de andre er 10" er Madrid værdig! Og ikke nok med at de var 10, men vi havde jo helt styr på kampen, indtil Mourinho tog Pepe ind istedet for Özil....
Min sidste kommentar ryger til Modric. Jeg var imod at han skulle købes FØR han blev købt, men når så RM bruger en ok stor sum på ham, så kan jeg bare ikke vente til at han beviser sit værd. Idag spillede han en vigtig rolle, uden tvivl. Men jeg ville have været meget mere imponeret hvis jeg kunne se ham brillere 11 vs 11 eller hvis han brillerede mens vi spillede defensivt (selvom det er meget svært). Dog er jeg sikker på at han er ved at forbedre sig, men synes stadig man skal være lidt tålmodig med hensyn til hans "break-through".
Alt i alt, så kan man vel som fan aldrig 100 procent ærgre sig over en plads i kvartfinalen, selvom det ikke var helt som forventet. Så tillykke med sejren Madrid fans. HALA MADRID!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
United spiller på hjemmebane, en hjemmebane hvor man har fået 13 sejre ud af 14 mulige i ligaen og har scoret 38 mål - flest i Premier league. Derudover så har de jo bare været suveræne i ligaen.
ALLIGEVEL, stiller man defensivt op. Man tager endda Rooney ud så man kan have en Giggs der kan arbejde mere defensivt. De pakker sig og lader Real Madrid have bolden og satser på omstillinger og usikkert forsvarsspil(især på dødbolde) hvilket vi desværre er mestre i.
Kujon agtigt og jeg ville have en dårlig smag i munden hvis jeg var United fan. Hvorfor spille sådan? De har jo spillerne til at spille lækker fodbold! Rooney, Van Persie, Nani, Kagawa, Welbeck, Valencia, Hernandez, Anderson og Ashley Young. Men nej, de stiller med en Carrick-Cleverly midtbane med en 39-årig Giggs på den ene kant. På hjemmebane!
Næ, United fik helt som fortjent og jeg har INGEN dårlig smag, blandede følelser eller noget som helst negativt. Jeg husker derudover også den første kamp som en vi burde have vundet.
Realmadrid94 skrev: Edit Jaken:
Ah.. Skal man virkelig satse hårdt på det 3. Mål på OldTrafford?.. De skulle allerde score 2 med en mand i undertal, det er bestwmt i orden at trække sig tilbage på UDEBANE. :)
Når vores største svaghed så absolut er vores defensiv, så er det, i mine øjne, dybt ulogisk at pakke sig mod 10 mand.. Vi var lige inde i en fin periode med chancer på ræd og række. Det var det samme vi så mod Bayern og har set op til flere gange før. Hvorfor give det sårede dyr en mulighed for at kæmpe tilbage, når man endegyldigt kunne have henrettet det?
Old Trafford skræmmer ikke mig, omend det muligvis skræmmer Cristiano. Resultatet kunne meget vel have været et helt andet, havde enhver anden stået på mål og ikke Diego Lopez. Vores målmand burde ikke blive MotM, lokummet brændte for alvor på til sidst. Alt det kunne man have undgået, havde man fremskaffet sig det tredje mål. Og det var bestemt ikke urealistisk på daværende tidspunkt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Lars1991 skrev: Mourinho er tåbelig ved at sige sådan noget, selvfølgelig vandt vi fortjent, især efter tanke på den første kamp i Madrid.
Nej, vi vandt ikke fortjent. Set over to kampe var det en jævnbyrdig affære, hvor Real Madrid havde marginalerne på deres side - det er naturligvis kærkomment efter en hel del år, hvor kendelserne har været Real Madrid imod!
Jeg er ovenud lykkelig for det videre avancement. Manchester Uniteds destruerende og defensive spillestil lagde ikke godt til Real Madrid og det var ganske tydeligt, at spillerne ikke kunne finde sig ordentlig til rette før efter (den korrekte) udvisning af Nani. De resterende hold i turneringen (uanset hvem), passer markant bedre til Real Madrids spillestil - det er absolut positivt. Jeg tror på La Decima, men mit håb findes ikke i dette opgør og det omvendte, men de to kamp mod Barelona, hvor holdet spillede fuldstændig fantastisk.
Modric overraskede. Han fik selvfølgelig en masse plads, men han formåede at udnytte den, hvilket også kræver sin mand i sådan en kamp. Han spillede med stort overblik og autoritet, hvilket giver håb for, at han har en fremtid, selvom jeg allerede havde dømt ham færdig - undskyld Modric :)
De to må Real Madrid scorede var exceptionelt flotte!