Truppen mod Mallorca

2 år 9 måneder siden #121 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen mod Mallorca

nono skrev:

Dios skrev: Kampen igår beviste det jeg frygtede. Spillere som bare ikke er gode nok. Det er pisse uheldigt med alle de skader, og jeg synes det er svært at give Zidane skylden for noget som helst. Hazard er mere end lovligt undskyldt for ikke at deltage, og hvis der er småproblemer med Carvajal, så skal han selvfølgelig også spares, ellers er det jo samtlige reserver som underpræstere.
Isco er ren fyld i truppen. Han har det bare ikke længere, men udgør stadig via sin alsidighed en god bredde, men som absolut sidste mandat i truppen, som nærmest kun skal spilles i Cdr kampe, hvis han vil blive.
James beviser igen hvor ufattelig overvurderet han er, og hvor svingende han er. Vi skal nu 7 kampe tilbage for at finde en fremragende halvleg fra hans side af imod Levante, ellers er det den gamle James som er tilbage, som er blevet vraget i både Real og Bayern. Han spiller som 10'eren, men intet spil går igennem ham medmindre det er lange bolde han vil smide væk.

Vinicius er nu kommet til et punkt, hvor det bare ikke er nok, at udfordre fantastisk, hvis han så i sekundet efter træffer endnu en elendig beslutning. Det er bare ikke godt nok, og hans utrolig gode gennembrudsstyrke er nok så ligegyldigt, hvis han alligevel vælger af afslutte med hælen, fordi den manglende skudteknik ikke er der, eller hans overblik ikke er stort nok til, at se han i stedet for at afslutte ud til indkast kan spille en helt fri Jovic foran mål.
Jovic trækker Benzema ned. Han tager det bevægelsesrum fra ham, og det er fair, hvis han så tilbyder holdet noget andet, men det andet var forfærdeligt ringe, og derfor skal han selvfølgelig heller ikke spille mere end han gør. Han er simpelthen bare ikke god nok endnu, og han gør det langt sværere for Benzema at bevæge sig rundt, og gøre hvad han er bedst til. De sidste små afleveringer så vi også igår manglede hele tiden.

Så er der Militao, som er mere ustabil end hvad godt er. Han spiller helt igennem forfærdeligt igår, og han mangler stadig meget endnu. Hans timing er elendig, og alt for ofte begår han frispark på grund af hans timing.

Jeg synes Zidane spiller det hold som skal spilles. Man kunne i bagklogskabens lys spille Valverde i stedet for Jovic for balancens skyld, men når Odriozola begår børnefejl og bakker helt ind i feltet, og viser ham den forkerte vej, så skal det jo gå galt.
Synes generelt der er stor forbedring at sporer, men børnesygdommene bliver jo ved med at være der uanset træner, så længe man spiller med de samme spillere.
Igår fandt vi desværre ud af, at for mange breddespillere spillere bare ikke er der når der er brug for det. Det er netop også det Zidane selv siger. Vi kan ikke gardere os imod, at 4-5 stamspillere bliver skadet, men vi kan og skal forvente mere af de spillere, som der er snak om skal spilles fast. Her tænker jeg specifikt på Vinicius og James, som i den grad skuffede mig.

Mit største problem med holdet er faktisk, at vi har så mange kreative spillere på banen samtidig, men at de bare ikke formår at kombinere sammen og skabe nogen chancer, eller bare overtalssituationer. Det er derfor jeg altid har været så vild med Casemiro, Modric og Kroos trioen. Ja, den midtbane er statisk af helvedes til, men de formår at holdet trykket og kombinere centralt på banen, som er så vigtigt, og specielt i opgør som igår, hvor det er top imod bund. Så må det kreative og dynamikken komme fra de 3 forreste, men James og Isco fejler big time. De får slet ikke fundet hinanden, og holdet begynder igen at spille de paniske lange bolde, selvom der mangler en halv time af kampen.

Jeg er rørende enig. Zidane er muligvis hverken nogen stor taktikker eller koncept-mand, men han kan jo ikke klandres for, at reservespillerne er så ringe, sløsede og uengagerede, når de endelig får den chance de hver i sær har tryglet ham om. Både opstillingen og pause til udvalgte spillere var OK set i lyset af, at top-holdet møder bundholdet. De SKAL jo kunne køre Mallorca rundt på røv og albuer.

Den her sæson blev vingeskudt i sommers da man ikke gav Zidane hverken de spillere han ønskede eller den oprydning der var brug for med afsked til; James, Isco, Bale, Diaz mfl. Det er jo ikke til at vide hvilket hold vi kunne have haft, med top-motiverede spillere, var det lykkedes at afhænde disse spillere...

Men det kan jo ikke kun være det, at havde vi fået Pogba, bum, så havde vi driblet gennem ligaen som Liverpool, med sejr på sejr. Zidane har bare også en kæmpestor aktie i dette, for truppen er altså ekstremt talentfuld, lad os nu være ærlige, men vi ser bare samme scenarie uge efter uge efter uge, intet ændrer sig (på nær startopstillingen). Det er hele vejen rundt, med uengagerede og forvirrede spillere, handlingslammet træner, osv, osv.

Samtidig synes jeg det er en dårlig undskyldning at give transfervinduet skylden, da verden bare ikke fungerer sådan længere at man kan pege på en spiller og så er han bare vores, så er Zidane da ekstremt naiv hvis han havde troet det. Fodbolden har ændret sig og selv elendige hold som United siger nej til milliarder. Og Bale og Mariano ville ikke væk og hvad er det lige man så gør. Det er sindsygt frustrerende, men desværre virkeligheden.

Når det så er sagt så er jeg godt nok forarget over at der løber to spillere rundt på banen, der har kostet 800 millioner kroner, hvor den ene klunter rundt og laver fejl i forsvaret og den anden er komplet usynlig.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved El Siete.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #122 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Truppen mod Mallorca
Det, der i virkeligheden også er så ulykkeligt ved de seneste par år, er, at der bare ikke rigtig er nogen modstand til Barca i ligaen. Hvis de først kommer nogenlunde igang, kan de jo køre med 80% af lokomotivets hestekræfter og stadig vinde mesterskabet. Det er så grotesk, at vi stadig ikke - med så mange advarselslamper, der har blinket og kaldt på ændringer - har fået bare nogenlunde styr på en konkurrencedygtig trup, der kan tage over 2 point per kamp.....

Øv. Overvej, hvordan man kunne have straffet Barcas dårlige start, hvis man sad med Mourinho eller Anvelottis RM-hold og bare kørte hold over på bekostning af Barcas tabte point. Øv.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

2 år 9 måneder siden #123 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Truppen mod Mallorca

Jonas skrev:

Dios skrev: James beviser igen hvor ufattelig overvurderet han er, og hvor svingende han er. Vi skal nu 7 kampe tilbage for at finde en fremragende halvleg fra hans side af imod Levante, ellers er det den gamle James som er tilbage, som er blevet vraget i både Real og Bayern. Han spiller som 10'eren, men intet spil går igennem ham medmindre det er lange bolde han vil smide væk.

Jeg synes James spillede en god kamp i går og han havde i hvert fald to verdensklasse afleveringer som jeg ikke kan forestille mig andre i truppen lave; 1) den hvor han sender Vinicius afsted i dybden med en perfekt stikning og 2) den hvor Benz smider den på overliggeren. Begge chancer skaber han ud af ingenting og der skulle have været mål på dem begge. Det er præcis sådan nogle kreative genialiteter vi har manglet specielt sidste år. Derudover tog han mange gode dødbold, lagde mange gode indlæg (som vi også har sukket efter) og gik fint med i spillet ifht at de andre oppe foran var komplet shit igen i går. Jeg kan ikke forstå hans lave karakter og den kradse kritik.

Jeg er meget enig med dig. For mig var James dygtig og faktisk vores bedste.
Han laver et par chancer, men nej han kan selvfølgelig ikke save holdet over alene.

Bare fordi det er en dårlig kamp var alle ikke bare dårlige.
James var fint med, og havdw et godt blik. Der var nogle få fejl hist og her, så han var ikke fejlfri, men jeg synes han var god, han løb også for holdet og viste vilje og ærgerrighed. Han fortjener at starte i næste kamp også.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

2 år 9 måneder siden #124 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Truppen mod Mallorca
Som jeg skrev inden kampen, så var det en helt skidt opstilling, Zidane valgte til dagens kamp. Når man i forvejen stiller med to backs, der ikke kan forsvare, hvordan giver det så overhovedet mening at stille med 2 10'ere (hvornår gør det overhovedet det?) og en enkelt 6'er som virkelig skal på overarbejde derinde. Der var INGEN støtte til vores to backs gennem hele kampen, og det viser målet jo meget godt eftersom Lago Junior havde rigtig god plads til begge sider med en Odriozola der var overladt fuldkommen til sig selv. Odriozola skal selvfølgelig stadig gøre det bedre, men der var på ingen måde lagt op til at to defensivt svage backs skulle have støtte, og ligeledes skulle Casemiro også dække et alt for stort rum.

James spiller igen en god kamp og skaber mange ting for sine medspillere. Jeg bliver ikke fan af at han placeres på højrekanten, men at nogle herinde giver ham skylden for at ligge derude, er helt hen i vejret. Hvad skal han gøre? Gå mod Zidanes instrukser og selv vælge at spille en anden plads? Sådan fungerer fodbold jo ikke, for så spiller man ikke næste gang. Vi skal nok få glæde af James denne sæson hvis Zidane skaber 10'er-rollen til ham igen (eller bliver fyret så vi kan få en ordentlig træner).

Ellers var der ikke mange positive ting. Benzema var helt væk, alle andre end Ramos i forsvaret sejlede også og strukturen var ikke tilstede, men det kan man heller ikke forvente når man stiller op på den måde som Zidane valgte. Skuffende.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 år 9 måneder siden #125 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Truppen mod Mallorca
Altså mAn kan klandre spillerne for en del men den her sæsons mange fortabte muligheder hviler fuldstændig på Zidanes åbenlyse manglende kompetencer.

Vi er presset til at vinde denne kamp og alligevel vælger han at stille op med så Arrogant en opstilling! Hvad tænker han dog på.

Mallorca er et hold med ryggen mod muren og det kræver altså at man stiller op med en stærk opstilling ikke en underlig tankeløs 2-6-2 opstilling hvor spillerne tydeligvis ikke anede hvad deres rolle var på banen! Det er fandme ikke FM, hvor man kan genstarte spillet hver gang man kommer bagud.

Og så stiller han mindsanten med Isco og James! James er ok og har vist en del godt tidligere, men i denne kamp ser vi tydeligt at hans spil bliver 'taktisk' kvalt fordi vi også har Isco der overhovedet ikke kan kombinere men bare dribler sig selv ihjel hver gang.

Jeg synes det virker tydeligere og tydeligere efterhånden, at Zidane ikke formår at sætte sine spillere op til kampene. Hvis der var et eksisterende koncept kunne man placere en gorilla på træner bænken og vi ville køre på autopilot (ligesom vi har set Barca høre det under flere trænere tidligere). Men med ZZ har vi jo intet fundament overhovedet! Jeg fatter stadig ikke hvad det egentlig er han vil med holdet! Det eneste er at det virker som om at han kører110% efter indlæg, men selv der er vi jo ineffektive (bevares James lavede en del gode indlæg) det er jo ikke Birmingham det her.

Jeg mener helt klart at vi skal hp helhjertet efter en ny manager der kan banke noget taktik og instruks i holdet. Det var desværre en stor fejl at man lyttede til spillerne og ikke skrev med Conte. Men kom gerne med Allegro eller Mourinho!

2 år 9 måneder siden #126 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Truppen mod Mallorca

Dios skrev:

Jonas skrev:

Dios skrev: James beviser igen hvor ufattelig overvurderet han er, og hvor svingende han er. Vi skal nu 7 kampe tilbage for at finde en fremragende halvleg fra hans side af imod Levante, ellers er det den gamle James som er tilbage, som er blevet vraget i både Real og Bayern. Han spiller som 10'eren, men intet spil går igennem ham medmindre det er lange bolde han vil smide væk.

Jeg synes James spillede en god kamp i går og han havde i hvert fald to verdensklasse afleveringer som jeg ikke kan forestille mig andre i truppen lave; 1) den hvor han sender Vinicius afsted i dybden med en perfekt stikning og 2) den hvor Benz smider den på overliggeren. Begge chancer skaber han ud af ingenting og der skulle have været mål på dem begge. Det er præcis sådan nogle kreative genialiteter vi har manglet specielt sidste år. Derudover tog han mange gode dødbold, lagde mange gode indlæg (som vi også har sukket efter) og gik fint med i spillet ifht at de andre oppe foran var komplet shit igen i går. Jeg kan ikke forstå hans lave karakter og den kradse kritik.

Men er det nok? Jeg tager ingenting for de 2 afleveringer, for de var helt klart verdensklasse, men hvorfor fanden står han så dybt som vores 10'er? Jeg mangler kontinuerlig dominans! Og det har jeg gjort altid. De type spillere, som fuldstændig sætter sit aftryk på kampen, og styrer den med hård hånd. James er i samme kategori som Bale, og faktisk også Ronaldo, selvom der er enorm kvalitetsforskel imellem de 2 første og den sidste, men det der med, at være væk i 89 min. og så dukke op i sidste minut. Bevares, så sikre det point, men det er også de spilleres skyld, at resultatet stadig ikke er i hus, hvis du forstår mig?
Jeg bryder mig ikke om det, og det frustrere mig inderligt, at vi har så mange spillere, som er så skide ustabile. Ser vi mod Barcelona, så har de haft de modsatte spillere end os. Altså spillere, som bare levere spillemæssigt på banen, og så behøver man ikke at være så skide kynisk, fordi chancerne bare bliver skabt konsekvent. I Real er det desværre omvendt, hvor man ingen rigtige veletablerede angreb skaber, og når den ene chance så bliver skabt, så skal der være 100% træfhed, som kun Ronaldo kan levere.

James skuffer mig igen på det spillemæssige. Om det er uretfærdigt ved jeg ikke, men der kommer bare ikke nok dominans, som gør holdet bedre fra hans side af. Han sætter sig ikke igennem, og sørger for, at Real kan holde det offensive pres. Benzema prøvede som eneste mand fra det 60'ende til 75'ende minut, men faldt så igen ud efter holdet panikkede, og James lå som wingback og høvlede den ene bold ind i feltet efter den anden.

Hvis jeg husker tilbage til James gode tider i Real, så lå han centralt omkring feltet. Han bankede kasser ind, og var generelt farlig. Han var ikke dominerende på spillet, men var konstant farlig omkring feltet. Igår spillede han norsk wingback, og selvfølgelig skal der komme et par gudebolde, men i mine øjne er det kritisabelt, hvis man som offensiv midtbanespiller skal roses for, at slå lange afleveringer på næsten egen banehalvdel. Halvlegen imod Levante, hvor han er omkring feltet, og ligger den smukt af til Benzema manglede vi går. Derfor får han helt fortjent 1 af mig ligesom stort set samtlige fra holdet gjorde igår.

Man vil jo altid gerne have mere, men det ændrer ikke på at for mig tilfører han holdet kvalitet lige nu og gør det godt. Som jeg ser det lider han stadig lidt under den omprogrammering pep lavede på ham i Bayern hvor han rykkede ham noget længere tilbage på banen i en modric-lignende rolle. Jeg tror dette er årsagen til at vi ikke ser den gamle (målfarlige) James lige nu (koblet selvfølgelig med taktikken fra ZZ som er en ubekendt). Hvis vi så sammenligner ham med Modric og Kroos, så synes jeg deres overordnede niveau er nogenlunde ens, men James har så momenter af kreativ verdensklasse som de andre ikke har. Så kan man sige cup half full eller empty ifht om der skal være mere verdensklasse. Jeg siger half full og håber på at det bliver bedre i fremtiden når han forhåbentlig glemmer det vrøvl pep har pumpet ind i hovedet på ham.

2 år 9 måneder siden #127 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Truppen mod Mallorca
@Dios

Jeg tror ikke vi er de største fans af James, men han gjorde det nu altså helt OK igår. Han havde hele 5 key passes (næsten lige så mange hele holdet til sammen, som sammenlagt var oppe på 6), og var deraf også den mest kreative spiller.

Jeg synes egentligt ikke man kan forvente mere af ham, når det nu engang er den elendige Vinicius og Jović der er foran ham, samtidigt med at han har Odriozola ved siden af sig. Han slår, ud af ingenting, en klassebold i dybden til Vinicius men han aner jo ikke på noget tidspunkt hvad skal han med en bold, og man kan ikke forvente at James slår tre-fire af disse slags, og især ikke i en så rodet forestilling som igår. (hvem havde højrekanten, jeg er stadig igang med at undersøge sagen, men kommer ikke frem til noget.)

Jeg er enig med dig i, at der kommer et tidspunkt hvor han bare hugger den ene bold efter den anden i feltet, og ja, det er enormt trættende at se på, men som kampen udfoldede sig igår, og at Vinicius stadig er at finde foran han ham, så kan jeg egentligt godt forstå at han i sidste ende bare slår en bold i feltet og håber på det bedste.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Jonas

2 år 9 måneder siden #128 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Mallorca

Dios skrev: Kampen igår beviste det jeg frygtede. Spillere som bare ikke er gode nok. Det er pisse uheldigt med alle de skader, og jeg synes det er svært at give Zidane skylden for noget som helst. Hazard er mere end lovligt undskyldt for ikke at deltage, og hvis der er småproblemer med Carvajal, så skal han selvfølgelig også spares, ellers er det jo samtlige reserver som underpræstere.
Isco er ren fyld i truppen. Han har det bare ikke længere, men udgør stadig via sin alsidighed en god bredde, men som absolut sidste mandat i truppen, som nærmest kun skal spilles i Cdr kampe, hvis han vil blive.
James beviser igen hvor ufattelig overvurderet han er, og hvor svingende han er. Vi skal nu 7 kampe tilbage for at finde en fremragende halvleg fra hans side af imod Levante, ellers er det den gamle James som er tilbage, som er blevet vraget i både Real og Bayern. Han spiller som 10'eren, men intet spil går igennem ham medmindre det er lange bolde han vil smide væk.

Vinicius er nu kommet til et punkt, hvor det bare ikke er nok, at udfordre fantastisk, hvis han så i sekundet efter træffer endnu en elendig beslutning. Det er bare ikke godt nok, og hans utrolig gode gennembrudsstyrke er nok så ligegyldigt, hvis han alligevel vælger af afslutte med hælen, fordi den manglende skudteknik ikke er der, eller hans overblik ikke er stort nok til, at se han i stedet for at afslutte ud til indkast kan spille en helt fri Jovic foran mål.
Jovic trækker Benzema ned. Han tager det bevægelsesrum fra ham, og det er fair, hvis han så tilbyder holdet noget andet, men det andet var forfærdeligt ringe, og derfor skal han selvfølgelig heller ikke spille mere end han gør. Han er simpelthen bare ikke god nok endnu, og han gør det langt sværere for Benzema at bevæge sig rundt, og gøre hvad han er bedst til. De sidste små afleveringer så vi også igår manglede hele tiden.

Så er der Militao, som er mere ustabil end hvad godt er. Han spiller helt igennem forfærdeligt igår, og han mangler stadig meget endnu. Hans timing er elendig, og alt for ofte begår han frispark på grund af hans timing.

Jeg synes Zidane spiller det hold som skal spilles. Man kunne i bagklogskabens lys spille Valverde i stedet for Jovic for balancens skyld, men når Odriozola begår børnefejl og bakker helt ind i feltet, og viser ham den forkerte vej, så skal det jo gå galt.
Synes generelt der er stor forbedring at sporer, men børnesygdommene bliver jo ved med at være der uanset træner, så længe man spiller med de samme spillere.
Igår fandt vi desværre ud af, at for mange breddespillere spillere bare ikke er der når der er brug for det. Det er netop også det Zidane selv siger. Vi kan ikke gardere os imod, at 4-5 stamspillere bliver skadet, men vi kan og skal forvente mere af de spillere, som der er snak om skal spilles fast. Her tænker jeg specifikt på Vinicius og James, som i den grad skuffede mig.

Mit største problem med holdet er faktisk, at vi har så mange kreative spillere på banen samtidig, men at de bare ikke formår at kombinere sammen og skabe nogen chancer, eller bare overtalssituationer. Det er derfor jeg altid har været så vild med Casemiro, Modric og Kroos trioen. Ja, den midtbane er statisk af helvedes til, men de formår at holdet trykket og kombinere centralt på banen, som er så vigtigt, og specielt i opgør som igår, hvor det er top imod bund. Så må det kreative og dynamikken komme fra de 3 forreste, men James og Isco fejler big time. De får slet ikke fundet hinanden, og holdet begynder igen at spille de paniske lange bolde, selvom der mangler en halv time af kampen.

Hvordan kan du holde Zidane helt ude af ligningen? Det er mig ubegribeligt. Selv hvis vi ikke havde de skader vi har, så ved du jo at Zidane havde roteret kraftigt alligevel. Han gjorde det mod Granada, han gjorde det hele mesterskabssæsonen.

Du må da medgive at vi intet koncept har og at spillerne ikke just ligner nogen der ved hvad vores "go to" taktik er, hvis vi f.eks. kommer bagud. Forsvaret sejler da også hver gang vi ikke lige har kontrol over en kamp. Vi skifter formation hele tiden og spiller stadig på indlæg, så snart vi løber tør for idéer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 år 9 måneder siden #129 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Mallorca
Jonas skrev:

Man vil jo altid gerne have mere, men det ændrer ikke på at for mig tilfører han holdet kvalitet lige nu og gør det godt. Som jeg ser det lider han stadig lidt under den omprogrammering pep lavede på ham i Bayern hvor han rykkede ham noget længere tilbage på banen i en modric-lignende rolle. Jeg tror dette er årsagen til at vi ikke ser den gamle (målfarlige) James lige nu (koblet selvfølgelig med taktikken fra ZZ som er en ubekendt). Hvis vi så sammenligner ham med Modric og Kroos, så synes jeg deres overordnede niveau er nogenlunde ens, men James har så momenter af kreativ verdensklasse som de andre ikke har. Så kan man sige cup half full eller empty ifht om der skal være mere verdensklasse. Jeg siger half full og håber på at det bliver bedre i fremtiden når han forhåbentlig glemmer det vrøvl pep har pumpet ind i hovedet på ham.

Det er som sådan ikke, fordi jeg ønsker mere fra hans side af. Jeg synes bare netop ikke han gør holdet bedre, og den rolle han er bedst i - altså 10'er rollen, så udfylder han den bare ikke godt nok IMO.
Han trænede nu ikke under Pep, men køber din præmis. Er enig, men det er jo fordi han ligesom Isco bare ikke er god nok som 10'er. Noget jeg også skrev en masse indlæg om dengang. De er bare ikke spilstyrende nok, og individuelt så falder de begge igennem over tid. Nuvel, så vil de begge lykkedes med en masse ting, da de er klasse - dog ikke verdensklasse! Langtfra faktisk.
Vores midtbane har slet ikke eksisteret siden Modric er faldet enormt i niveau. Det er den impact han har haft på holdet. Ikke alene, men Modric har været hjernen på holdet, og her er James jo stadig bare en god breddespiller.

Fair vi alle har forskellige holdninger til ham, men hvis man er i sin prime som 28 årig og koster sølle €45 millioner, og det kun er Napoli og At. Madrid som er interesseret, og de ikke engang vil kaste det beløb efter ham samtidig med han i 2 omgange er blevet vraget af Real og vejet for let i Bayern, så er der måske noget om, at han ikke er så god, som mange vil gøre ham til?

@Sahinovic.

Læs mine indlæg om ham igen. Han var elendig i mine øjne igår.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kroos

2 år 9 måneder siden #130 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Mallorca
Ramos4 skrev:

Hvordan kan du holde Zidane helt ude af ligningen? Det er mig ubegribeligt. Selv hvis vi ikke havde de skader vi har, så ved du jo at Zidane havde roteret kraftigt alligevel. Han gjorde det mod Granada, han gjorde det hele mesterskabssæsonen.

Du må da medgive at vi intet koncept har og at spillerne ikke just ligner nogen der ved hvad vores "go to" taktik er, hvis vi f.eks. kommer bagud. Forsvaret sejler da også hver gang vi ikke lige har kontrol over en kamp. Vi skifter formation hele tiden og spiller stadig på indlæg, så snart vi løber tør for idéer.

Jeg tror du hentyder til Osasuna kampen, men skal vi ikke hurtigt blive enige om, at Zidane ALTID vil tabe uanset hvad han gør? Jeg vil aldrig hoppe med på din leg om, at være pessimistisk, og sige det plejede han at gøre. Faktum er, at han havde de spillere til rådighed han nu engang havde. Han spillede de reserver, som ser sig selv som kandidater til start 11'eren, og alle fejlede grusomt. Jeg vil skide på hvad Zidane gjorde tilbage i 2017. Han spiller reserverne, og de fejlede. Om det var en taktisk brøler eller ej, så ændre det stadig ikke på, at der er for mange spillere som bare ikke er gode nok endnu, eller slet ikke er gode nok til, at skulle spille en væsentlig rolle på holdet.

Vores hold sejler, fordi Zidane bliver nødt til at spille med spillere han ikke mener er gode nok, og han ikke fik de spillere han mener er løsningen. Der gik 3 sæsoner før Klopp fik Liverpool til at spille fremragende bold. Der er gået 4 måneder, og nu vil folk have hugget hovedet af Zidane, fordi der intet koncept er. Wonder why vi er den klub der skifter trænere oftest.
Jeg ser ikke Zidane som nogen frelser, men hvorfor skulle Zidane gøre det godt med de spillere folk herinde sviner til hverdag?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kroos

2 år 9 måneder siden #131 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Truppen mod Mallorca

Dios skrev: Ramos4 skrev:

Jeg tror du hentyder til Osasuna kampen, men skal vi ikke hurtigt blive enige om, at Zidane ALTID vil tabe uanset hvad han gør? Jeg vil aldrig hoppe med på din leg om, at være pessimistisk, og sige det plejede han at gøre. Faktum er, at han havde de spillere til rådighed han nu engang havde. Han spillede de reserver, som ser sig selv som kandidater til start 11'eren, og alle fejlede grusomt. Jeg vil skide på hvad Zidane gjorde tilbage i 2017. Han spiller reserverne, og de fejlede. Om det var en taktisk brøler eller ej, så ændre det stadig ikke på, at der er for mange spillere som bare ikke er gode nok endnu, eller slet ikke er gode nok til, at skulle spille en væsentlig rolle på holdet.

Vores hold sejler, fordi Zidane bliver nødt til at spille med spillere han ikke mener er gode nok, og han ikke fik de spillere han mener er løsningen. Der gik 3 sæsoner før Klopp fik Liverpool til at spille fremragende bold. Der er gået 4 måneder, og nu vil folk have hugget hovedet af Zidane, fordi der intet koncept er. Wonder why vi er den klub der skifter trænere oftest.
Jeg ser ikke Zidane som nogen frelser, men hvorfor skulle Zidane gøre det godt med de spillere folk herinde sviner til hverdag?

Hvad tror du Zidanes kone og børn tænker om, at du så gerne vil giftes med ham?

Med Klopp kunne man nærmest fra dag 1 se hvordan han ville spille, og han købte spillere præcis derefter. Zidane har også været træner i 3 år nu. Fortæl mig hvordan han vil spille. Jeg er lutter øren.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

2 år 9 måneder siden #132 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Truppen mod Mallorca
Tror vist det er meget godt for Zidane at kampen mod Barcelona er udsat, for med resultatet i går og vores seneste resultater i CL in mente, kunne det være blevet rigtig grimt næste weekend. Lopetegui fik et par måneder og røg heromkring sidste år, men Zidane har altså haft siden marts og jeg tror han ville ryge efter et nederlag mod Barcelona og både ligaen og CL så rigtig svær ud. Det har nok reddet ham et par måneder mere.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.