Truppen mod Mallorca

4 uger 1 dag siden #133 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Mallorca
Ramos4 skrev:

Hvad tror du Zidanes kone og børn tænker om, at du så gerne vil giftes med ham?

Med Klopp kunne man nærmest fra dag 1 se hvordan han ville spille, og han købte spillere præcis derefter. Zidane har også været træner i 3 år nu. Fortæl mig hvordan han vil spille. Jeg er lutter øren.

Nu kender jeg dem ikke, men umiddelbart vil jeg tro de er gladere for jeg åbenbart vil giftes med ham end at du så han blev halshugget :)

Mon ikke truppen havde set anderledes ud, hvis Zidane havde fået både Hazard og Pogba langt tidligere som han havde ønsket? Jeg husker ihvertfald, at han ligesom i dette transfervindue udtalte sig meget direkte om et køb af Pogba sommeren 16, som jeg dengang også var stor modstander af. Og året efter var Zidane mere end varm på at hente Lewandowski, så det har ikke ligefrem været nemt for ham at forme holdet som han ønsker.
Jeg er på ingen måder en stor fan af Zidane, og det ved du jo også godt. Jeg kan bare ikke se hvorfor han skal klandres for tingene ikke fungere med de spillere alle herinde hader og vil ha solgt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 dag siden #134 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Truppen mod Mallorca

Dios skrev: Jonas skrev:

Man vil jo altid gerne have mere, men det ændrer ikke på at for mig tilfører han holdet kvalitet lige nu og gør det godt. Som jeg ser det lider han stadig lidt under den omprogrammering pep lavede på ham i Bayern hvor han rykkede ham noget længere tilbage på banen i en modric-lignende rolle. Jeg tror dette er årsagen til at vi ikke ser den gamle (målfarlige) James lige nu (koblet selvfølgelig med taktikken fra ZZ som er en ubekendt). Hvis vi så sammenligner ham med Modric og Kroos, så synes jeg deres overordnede niveau er nogenlunde ens, men James har så momenter af kreativ verdensklasse som de andre ikke har. Så kan man sige cup half full eller empty ifht om der skal være mere verdensklasse. Jeg siger half full og håber på at det bliver bedre i fremtiden når han forhåbentlig glemmer det vrøvl pep har pumpet ind i hovedet på ham.

Det er som sådan ikke, fordi jeg ønsker mere fra hans side af. Jeg synes bare netop ikke han gør holdet bedre, og den rolle han er bedst i - altså 10'er rollen, så udfylder han den bare ikke godt nok IMO.
Han trænede nu ikke under Pep, men køber din præmis. Er enig, men det er jo fordi han ligesom Isco bare ikke er god nok som 10'er. Noget jeg også skrev en masse indlæg om dengang. De er bare ikke spilstyrende nok, og individuelt så falder de begge igennem over tid. Nuvel, så vil de begge lykkedes med en masse ting, da de er klasse - dog ikke verdensklasse! Langtfra faktisk.
Vores midtbane har slet ikke eksisteret siden Modric er faldet enormt i niveau. Det er den impact han har haft på holdet. Ikke alene, men Modric har været hjernen på holdet, og her er James jo stadig bare en god breddespiller.

Fair vi alle har forskellige holdninger til ham, men hvis man er i sin prime som 28 årig og koster sølle €45 millioner, og det kun er Napoli og At. Madrid som er interesseret, og de ikke engang vil kaste det beløb efter ham samtidig med han i 2 omgange er blevet vraget af Real og vejet for let i Bayern, så er der måske noget om, at han ikke er så god, som mange vil gøre ham til?

@Sahinovic.

Læs mine indlæg om ham igen. Han var elendig i mine øjne igår.

My bad med hensyn til Pep - det var forkert. Som jeg husker det spillede Bayern dog stadig Peps possesion spil nogle år efter og James blev rykket tilbage i banen under opholdet.

Jeg er enig i at han ikke dominerer midtbanen, i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt, men jeg kan snart heller ikke huske hvornår nogen på vores hold har gjort det (min pointe er at det ikke er et konkurrence-parameter da ingen af hans konkurrenter dominerer midtbanen). Han bidrager dog med kreativitet på et helt andet niveau i forhold til konkurrenterne og så vil jeg også mene at han har en tendens til at præstere både når holdet er i medgang og modgang. Alt i alt ser jeg ham som et frisk pust til holdet der bidrager med mange af de kvaliteter vi har haft hårdt brug for, og så gør han det jo godt for tiden og giver den en skalle defensivt også (yes offense, Kroos). Om han gør holdet bedre, kommer jo an på hvilke spillere man sammenligner ham med. Hvis det er de sædvanlige spillere omkring den centrale midt og højre kant -- der som altid er i shit form og umulige at motivere -- så vil jeg helt klart mene han gør holdet bedre :D
Sidste redigering: 4 uger 1 dag siden ved Jonas.

4 uger 1 dag siden #135 af Dios
Jonas skrev:

My bad med hensyn til Pep - det var forkert. Som jeg husker det spillede Bayern dog stadig Peps possesion spil nogle år efter og James blev rykket tilbage i banen under opholdet.

Jeg er enig i at han ikke dominerer midtbanen, i hvert fald ikke på nuværende tidspunkt, men jeg kan snart heller ikke huske hvornår nogen på vores hold har gjort det (min pointe er at det ikke er et konkurrence-parameter da ingen af hans konkurrenter dominerer midtbanen). Han bidrager dog med kreativitet på et helt andet niveau i forhold til konkurrenterne og så vil jeg også mene at han har en tendens til at præstere både når holdet er i medgang og modgang. Alt i alt ser jeg ham som et frisk pust til holdet der bidrager med mange af de kvaliteter vi har haft hårdt brug for, og så gør han det jo godt for tiden og giver den en skalle defensivt også (yes offense, Kroos). Om han gør holdet bedre, kommer jo an på hvilke spillere man sammenligner ham med. Hvis det er de sædvanlige spillere omkring den centrale midt og højre kant -- der som altid er i shit form og umulige at motivere -- så vil jeg helt klart mene han gør holdet bedre :D

Det var Ancelotti som tog over, så helt possession var det ikke, men igen, så forstår jeg din pointe, og er til dels enig. James blev spillet på samme måde af Ancelotti i Bayern som i Real, hvor Heynckes tog over og spillede ham i en mere 10'er rolle, men droppede det igen, og historien med Kovac var tydelig fra start af. Han anså ham ikke som dominerende nok som 10'er og synes han var for langsom i sit spil.

Jeg forstår din pointe, og er igen delvis enig, men min pointe er, at når han ikke fylder så meget, og holdet halter gevaldigt efter på andre punkter, så er han bare ikke god og dominerende nok til at spille i stedet Valverde f.eks. som har givet holdet den ekstra balance. Det har løftet Kroos' niveau helt ekstremt, og laver man den direkte sammenligning imellem Kroos og James, så er der jo verdens til forskel denne sæson på at sætte spillet, og give holdet en ekstra dimension, og bare generelt løfte holdet i den rigtige retning.

Som sagt, så handlet det for mig om hvilke spillere som gør holdet bedre som enhed, og det synes jeg bare ikke James gør på nogen måde, og det er uanset hvem han spiller med. Han fylder bare ikke nok, og det er faktisk lige før jeg ville vælge Bale fremfor James, da Bale i det mindste kan sætte sig igennem til tider og skabe resultater på egen hånd, som vi så det imod Villarreal senest.

Det var meget det samme med Di María. Hele tiden forkerte beslutninger, og nogen gange skal det jo være genialt, men alt for ofte er det for ustabilt. Det er jo stadig kun Lucas som disker op med de forkerte beslutninger hele tiden uden det geniale kommer.
Alt i alt, så handler det sådan set om, at jeg langt hellere vil stille med Valverde på den centrale midtbane, Vinicius og måske Bale på én af de 3 forreste positioner.

Sidste redigering: 4 uger 1 dag siden ved Dios.

4 uger 16 timer siden #136 af Jonas

Dios skrev: Jonas skrev:

Det var Ancelotti som tog over, så helt possession var det ikke, men igen, så forstår jeg din pointe, og er til dels enig. James blev spillet på samme måde af Ancelotti i Bayern som i Real, hvor Heynckes tog over og spillede ham i en mere 10'er rolle, men droppede det igen, og historien med Kovac var tydelig fra start af. Han anså ham ikke som dominerende nok som 10'er og synes han var for langsom i sit spil.

Jeg forstår din pointe, og er igen delvis enig, men min pointe er, at når han ikke fylder så meget, og holdet halter gevaldigt efter på andre punkter, så er han bare ikke god og dominerende nok til at spille i stedet Valverde f.eks. som har givet holdet den ekstra balance. Det har løftet Kroos' niveau helt ekstremt, og laver man den direkte sammenligning imellem Kroos og James, så er der jo verdens til forskel denne sæson på at sætte spillet, og give holdet en ekstra dimension, og bare generelt løfte holdet i den rigtige retning.

Som sagt, så handlet det for mig om hvilke spillere som gør holdet bedre som enhed, og det synes jeg bare ikke James gør på nogen måde, og det er uanset hvem han spiller med. Han fylder bare ikke nok, og det er faktisk lige før jeg ville vælge Bale fremfor James, da Bale i det mindste kan sætte sig igennem til tider og skabe resultater på egen hånd, som vi så det imod Villarreal senest.

Det var meget det samme med Di María. Hele tiden forkerte beslutninger, og nogen gange skal det jo være genialt, men alt for ofte er det for ustabilt. Det er jo stadig kun Lucas som disker op med de forkerte beslutninger hele tiden uden det geniale kommer.
Alt i alt, så handler det sådan set om, at jeg langt hellere vil stille med Valverde på den centrale midtbane, Vinicius og måske Bale på én af de 3 forreste positioner.

Jeg er ikke helt enig ifht Kroos. Jeg er med på at han har løftet sig lidt, men i min optik er der stadig for meget boldflytteri over det - og så leverer han ikke nok defensivt. Han er for ugidelig og fylder for lidt fysisk til at spille en position med defensive pligter og han er ikke kreativ nok til en position uden defensive pligter. Han kan flytte bolden som få andre, men så vil jeg hellere gå med en spiller med noget mere x-faktor (James). Valverde er jeg enig i bringer noget ekstra fysik på midtbanen og jeg gad godt se en konstellation bestående af Casemiro, Valverde og James (som fremskudt). Så har du fysikken og kreativiteten fra midtbanen.

4 uger 11 timer siden #137 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Truppen mod Mallorca
Forstår slet ikke man kan foretrække James over Kroos. Kroos bringer kontrol og ro på spillet, noget vi så hvor vigtigt var imod Mallorca da vi manglede det. Det kan James slet ikke. Derudover siger du at Kroos er dårlig defensivt, og det kan jeg sagtens forstå for det helt sikkert ikke hans styrke - men James er da om nogen endnu værre defensivt hvilket vi også så imod Mallorca.
Det bare to vidt forskellige spillere og på en 8'er position vil jeg til enhver en tid vælge Kroos og James. Det ikke engang tæt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

4 uger 9 timer siden #138 af Jonas

Lars1991 skrev: Forstår slet ikke man kan foretrække James over Kroos. Kroos bringer kontrol og ro på spillet, noget vi så hvor vigtigt var imod Mallorca da vi manglede det. Det kan James slet ikke. Derudover siger du at Kroos er dårlig defensivt, og det kan jeg sagtens forstå for det helt sikkert ikke hans styrke - men James er da om nogen endnu værre defensivt hvilket vi også så imod Mallorca.
Det bare to vidt forskellige spillere og på en 8'er position vil jeg til enhver en tid vælge Kroos og James. Det ikke engang tæt.

Jeg er enig i at Kroos bringer ro og kontrol, men som vi så i sidste sæson (og i denne sæson indtil nu by and large), så kan der også komme for meget ro på angrebsspillet! Min pointe er at Kroos er for dårlig defensivt (læs ugidelig, for det er et attitudeproblem -- han gør det ofte godt defensivt imod store hold når han er motiveret) til at han skal have defensive opgaver. Både Kroos og James er bedst hvis andre på midtbanen klarer det (meste af det) defensive arbejde. Derved bliver deres opgave mere fokuseret på at skabe chancer, og der mener jeg James er i en anden liga end Kroos. De eneste sukkerballer Kroos laver er i form af sideskift og de skaber ikke chancer på samme måde som de stikninger James er ekspert i..
Sidste redigering: 4 uger 9 timer siden ved Jonas.

4 uger 8 timer siden #139 af Dios
@Jonas.

Jeg synes nu vi så hvor meget ro og kontrol vi manglede imod Mallorca. Det er ikke Kroos opgave et kreere på den sidste 1/3 del af banen. Hans opgave er at stabilisere, skabe ro og kontrol i det opbyggende spil. Har du ikke ham, som konstant kan tage presset fra modstanderen i det opbyggende spil, så mister du oftest balancen og kontrollen. Har du ikke ham, som konstant er spilbar, så skaber du panikbolde og megt ofte alt for lange og mistede bolde. Det er hvad Kroos er den bedste midtbane i verden til. Helt på højde med Xavi, og uden ham ville Barcelona ikke have domineret så voldsomt som de gjorde. Netop den fordeling på midtbanen var helt unik. En 6'er, 8'er og 10'er, og det er præcis den fordeling jeg stadig er kæmpe fan af.

Det bindeled Kroos er vil i den grad mangle med din opstillede midtbane, som jeg ser det. Hvem skal fører bolden frem? Skal James igen ned som wing back for at modtage bolden, så han kan slå en bold op til angriberen? Og så er vi bare uendeligt langtfra hinanden når det kommer til James, for jeg ser ham på ingen måder som nogen kreativ spiller. Han har nogle gode afleveringer til tider, men den x-factor effekt er der overhovedet ikke over ham synes jeg. Sådan er det, og helt fint vi er uenige.

Sidste redigering: 4 uger 8 timer siden ved Dios.

4 uger 6 timer siden #140 af Jonas

Dios skrev: @Jonas.

Jeg synes nu vi så hvor meget ro og kontrol vi manglede imod Mallorca. Det er ikke Kroos opgave et kreere på den sidste 1/3 del af banen. Hans opgave er at stabilisere, skabe ro og kontrol i det opbyggende spil. Har du ikke ham, som konstant kan tage presset fra modstanderen i det opbyggende spil, så mister du oftest balancen og kontrollen. Har du ikke ham, som konstant er spilbar, så skaber du panikbolde og megt ofte alt for lange og mistede bolde. Det er hvad Kroos er den bedste midtbane i verden til. Helt på højde med Xavi, og uden ham ville Barcelona ikke have domineret så voldsomt som de gjorde. Netop den fordeling på midtbanen var helt unik. En 6'er, 8'er og 10'er, og det er præcis den fordeling jeg stadig er kæmpe fan af.

Det bindeled Kroos er vil i den grad mangle med din opstillede midtbane, som jeg ser det. Hvem skal fører bolden frem? Skal James igen ned som wing back for at modtage bolden, så han kan slå en bold op til angriberen? Og så er vi bare uendeligt langtfra hinanden når det kommer til James, for jeg ser ham på ingen måder som nogen kreativ spiller. Han har nogle gode afleveringer til tider, men den x-factor effekt er der overhovedet ikke over ham synes jeg. Sådan er det, og helt fint vi er uenige.

Jeg synes nu mere vi manglede lidt skarphed (Vini og Benz) samt lidt mere kvalitet fra spillere der burde gøre det bedre (isco, Marcelo og Benz især. Der var flere men de mest etablerede må forventes altid at levere).

Jeg er enig i at han er en eminent boldflytter der kan kontrollere spillet, men jeg synes også vi skaber for lidt fremad banen. Jeg synes efterhånden det er klart at uden fysik på midtbanen så vinder vi ikke noget fordi der går for mange mål ind, og uden hjælp fra midtbanen til at skabe chancer så vinder vi heller ikke noget. Jeg ser derfor - ud fra de nuværende spillere - James, Casemiro og Valverde som en spændende konstellation jeg gerne ser afprøvet.

Ifht. den gamle Barca-midtbane, så synes jeg Xavi havde en bredere kompetence-profil end Kroos. Jeg husker ham som ganske habil i det defensive. Problemet med Kroos er jo at han leverer så lidt defensivt og kreativt at han stiller enorme krav til hvad hans medspillere på midtbanen skal levere for at kompensere. Der er få spillere der er rigtig gode både defensivt og offensivt hvilket betyder at man står i en situation hvor man må vælge lidt. Som jeg skrev ovenfor så synes jeg vi har set begge dele; Kroos-casemiro med en fysisk (Valverde) og en teknisk (isco, James) makker. Ingen af delene fungerer. Det er kun med Modric når han vel at mærke kan ramme verdensklasse niveauet offensivt samt defensivt at det fungerer. Den Modric har vi ikke længere og så mener jeg heller ikke at Kroos har sin berettigelse på samme måde.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Brylle

4 uger 3 timer siden #141 af Dios
@Jonas.

Nu synes jeg Benzema fik en kompetent afslutning på den ene bold han fik i løbet af kampen. Han kontrollere den fint, og får det timet helt perfekt. Ærgerligt den ikke gik ind, men sådan er gamet nogengange.
Hvis man anser en sådan bold som en 100% chance, så har man høje krav, men fair. Den skal first times i en skæv vinkel i medløb.

Ret skal være ret. Isco har ikke spillet en kamp siden hjemmekampen imod Valladolid. Han har kæmpet med skader lige siden, og mangler i den grad kampform. Han fik 10-14 min. for 2 uger siden, og folk forventer han rammer sit topniveau. Han har været helt væk indtil videre, ja, men vi forventer forhåbentlig heller ikke en Asensio ramme topniveau ligeså snart han bliver sin skade kvit. Folk skal spilles varme, og derfor falder min hammer på de spillere, som har spillet forholdsvis kontinuerligt, og skal bevise sit værd. LÆS: Vinicius og James.

Det kommer helt an på hvordan man vil gribe tingene an. Vil man spille possession, så skal samtlige spillere spille det. Så hjælper det ikke at have James, Vinicius og Bale på holdet samtidig, som er overivrige for at skabe noget på hver boldberøring, for så bliver bolden alt for ofte mistet, og vores centrale midtbane skal være ligeså dygtige defensivt som offensivt. Vil man spille direkte, så hjælper det heller ikke at have Isco, Modric og Kroos på banen som omdrejningspunkterne. Vil man derimod det hele, som vi forhåbentlig vil, så skal holdet bygges op omkring en boldfast midtbane med kreative kanter samt en selvskrevet Benzema.
Det kunne i teorien være Casemiro, Kroos, Modric, Hazard, Vinicius og Benzema, så har du meget af det hele. Altså igen på papiret :) Min pointe er, at vores midtbane skal afspejle hvilken stil vi lægger for dagen, for det er den som er vores fordel og ulempe. Casemiro, Kroos og Modric blev udstillet, fordi vi havde BBC oppe foran. En trio som i den grad manglede kreativitet. Hverken Bale eller Ronaldo er gode til at holde i bolden, og spille possession. Derfor blev det oftest med mange indlæg, da midtbanen ikke bød ind med noget offensivt, og det er lidt det samme der sker nu hvor kreativiteten og de kombinationsstærke spillere i offensiven mangler når James og Vinicius spiller fremme.
Spiller du derimod med en power midtbane, så er der også råd til mange boldtab, da vi har midtbanen til at kæmpe den tilbage igen.

Jeg er helt klart fan af, at man spiller fodbold med bold, og derfor foretrækker jeg også den boldsikre midtbane med de kreative kræfter oppe foran, så der kan komme langt flere veletablerede angreb via kombinationer.

Xavi passede perfekt til Barcelona og det Barcelonske landshold dengang :D Spillede man ham i Real på daværende tidspunkt ved siden af Khedira, så skulle du se en spiller blive udstillet. Xavi dominerede på hold som forsvarede sig med bolden. Kiggede man til venstre, og tog et træk til højre så var han sat, så nogen god defensiv spiller var han ikke. Medmindre vi taler om, at forsvarer sig med bolden, for så var han verdensklasse.

Jeg synes nu Kroos spillede en fuldstændig vanvittig kamp imod Osasuna. Specielt offensivt, men også defensivt. Det var kampen, hvor man spillede ham med Valverde og Casemiro. Det frigjorde ham, og han dominerede fuldstændig. Han skulle dog have scoret, men der så vi meget af hans gamle spil fra Tyskland tiden som 10'er.
Jeg forstår din pointe, da Kroos er ikke nogen god defensiv spiller, men ligesom med Xavi så er han verdensklasse til at forsvarer sig med bolden. Det er immervæk sjældent han smider en bold væk han får i fødderne under pres, men retur løb på omstillinger er han ikke skarp til.

4 uger 2 timer siden #142 af Jonas
@ Dios

Jeg bebrejder ikke Benz at han ikke scorede - den var svær og afslutningen var egentlig god. Jeg synes ikke han løftede holdet som man kunne have ønsket og han burde være i stand til at komme til flere chancer imod et bundhold -selvom de pakker sig. Om han kan lidt det eller ej så er han en af dem der skal bære holdet nu og han skal trække noget op af hatten når de andre ikke kan - Guderne ved Vini eller de andre goons oppe foran ikke putter én ind i hvert fald!

Hvad angår Isco; hvis man er klar nok til at spille må man også være klar til at tage det ansvar der følger med. Han var helt væk, men det kan være den falder tilbage på ZZ for at smide ham på banen. På den anden side, hvis ikke man kan smide en spiller ude af form ind imod et bundhold, hvornår kan man så.. God det er en deprimerende tilstand holdet er i :D

Hvad angår den sidste del, så er jeg helt enig. Det kommer an på hvordan man gerne vil spille. Jeg ser gerne at vi spiller mere direkte med noget power på midtbanen. Jeg tror det er der pointene ligger med de spillere vi har nu.

Hvad angår Xavi så er jeg med på at han ikke var Vinnie Jones, men som jeg husker det benyttede han også sin fodboldintelligens til at se tilbage i banen og han arbejdede for holdet defensivt også -- selvom det ikke var Vinnie Jones style. Problemet med Kroos er jo ikke manglende ever defensivt, men mere manglende vilje (eller ZZ der fortæller ham at han skal tage på badeferie når de andre slår kontra). Han gider simpelthen ikke. Vi har vel alle set at han kan gøre en god defensiv figur, og så ser vi ham lunte tilbage og koste point igen kampen efter..

3 uger 6 dage siden #143 af Dios
@Jonas.

Nu ved jeg ikke om du er enig, men Benzema er i mine øjne den eneste i vores offensiv som har gjort en kæmpe forskel siden Ronaldo skiftede, og netop påtagede sig rollen som leder i vores offensiv. Resten har jo underpræsteret helt ekstremt. Det ses jo også når folk herinde er elle vilde med Bale's sæson indtil videre, hvor han har scoret 2 mål i 6 kampe. Nuvel, så var det 2 fantastisk vigtige mål, men forstå pointen. Det er faktisk lige gået op for mig, at Bale kun har scoret i 1 ud af de 7 kampe han har været med i.

Er enig i, at Benzema helt sikkert også skuffede imod Mallorca. Det var ikke godt nok.

Nu synes jeg den ligger til højrebenet, men fair. Smider man en spiller ind ude af form, så får man vel også en præstation derefter? Det kan jeg ikke se en modstander skulle ændre på uanset om det er top eller bund. Isco fejlede ligesom resten af holdet, men at tro en spiller som ikke har spillet i 2 måneder skulle være i form og afgørende for sit hold er en anelse naivt. Isco blev spillet af nøds, da Valverde var det eneste alternativ, som lige var kommet tilbage fra landsholdssamling af. Lur mig om ikke de andre alternativer havde spillet fra start i stedet for ham, hvis de var fit.

Hvis Kroos skal klandres for at koste point på grund af manglende tilbageløb, så var det vel også James skyld, at Mallorca scorede? Er meget uenig på den måde du ser Xavi på. Han var absolut ikke habil defensivt. Han var bare med til at ændre måden at spille defensivt på, som han mestrede til perfektion.

3 uger 6 dage siden #144 af Jonas
@ Dios

Jeg er enig ifht. Benz efter CRs skifte. Han har langt fra fyldt hullet efter CR men han har overrasket mig positivt og jeg synes han gør det overordnet set godt. Statistikken med at han ofte scorer det første mål er jo fremrangende! Når det er sagt, så mangler jeg lidt at se den "nye" Benz i de større kampe også - det er primært i de mindre kampe so far.

Angående Isco, så var min pointe at hvis han var i så dårlig form, så burde han ikke have spillet - det skulle ZZ have set til træning. Nogle af kritik-punkterne med Isco har heller ikke så meget med form at gøre, men mere hans personlighed som spiller, e.g. hans tendens til at holde for længe på bolden og aflevere dårligt eller på forkert tidspunkt. Selv hvis han er i dårlig form, så kunne man godt ønske at han var lidt opmærksom på hans svagheder og begrænsede sig lidt. HVis han ved at formen ikke er der, så ville jeg gerne se ham tage lidt ansvar og spille det lidt mere simple og tænkte på holdets bedste.

Ifht. James så har jeg lige set målet én gang mere (
) og jeg vil mene han lavet et fint tilbageløb. Der er intensitet i det og han er faktisk på linje med Casemiro i tilbageløbet. I min verden kan han bare ikke nå Lago. Når det er sagt, så synes jeg generelt ikke James er stærk defensivt. Min pointe med den midtbane jeg foreslog var at James ikke skulle have et stort defensivt ansvar, men derimod fokusere på at skabe chancer fremad banen. Jeg mener han er den mest kreative midtbanespiller(til en tre-mands midtbane) vi har.

Det kan være min hukommelse svigter mig med Xavi - det er svært at finde video med hans defensive bidrag. Jeg husker ham som en udemærket deltager i det genpres de var så gode til at praktisere, og det inkluderer at positionere sig strategisk og lave højintense defensive løb. Igen, jeg har set Kroos lave dem også, problemet med ham er bare at det ikke er altid han gider og når han ikke gør så koster det bare ofte. "Ofte" (relativt her) har man set Kroos skabe en farlig situation fordi han slår op i banen og de andre derfor skal ud af position for at dække hans område og det skaber plads. Han giver alt, alt for tidligt op i sine defensive løb. Det er ren alibi-løb han laver.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.