Pérez i interview: Fodbolden vil dø uden Super League

5 år 2 måneder siden #49 af madrid2000
​BREAKING: Ed Woodward has resigned as chairman of Manchester United.

Florentino har gravet sit eget grav.

Det værste er, at UEFA står tilbage som vinder. Bund korrupt lorte organisation. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #50 af Estadio Santiago Bernabéu

madrid2000 post=136228 skrev: ​BREAKING: Ed Woodward has resigned as chairman of Manchester United.

Det værste er, at UEFA står tilbage som vinder. Bund korrupt lorte organisation. 

​Hvordan er du kommet frem til den konklusion? Altså at Perez har gravet sin egen grav fordi Woodward trækker sig fra United?

5 år 2 måneder siden #51 af Kiwes

Estadio Santiago Bernabéu post=136230 skrev:

madrid2000 post=136228 skrev: ​BREAKING: Ed Woodward has resigned as chairman of Manchester United.

​Hvordan er du kommet frem til den konklusion? Altså at Perez har gravet sin egen grav fordi Woodward trækker sig fra United?

​Tror helt ærligt at Perez er ligeglad. Han går ingen steder og jeg er egentlig også fint tilfreds med ham.

5 år 2 måneder siden #52 af longwind

​Måske henviser han til, at supporten fra de engelske klubber er ved at forsvinde. Der er nyheder om at Chelsea og Man City har trukket sig. Perez vil som leder af dette projekt stå tilbage med gevaldigt røde ører hvis det falder fra hinanden, og Real Madrids omdømme vil lide et helt enormt knæk. Så slemt, at jeg frygter at det kan være med til at afskrække spillere og sponsorer i fremtiden, medmindre Perez går af.

Blot mine tanker.

Edit: "BREAKING: All 12 clubs are meeting tonight to discuss disbanding the Super League. - talkSPORT sources understand."

Det ligner et farvel (selvfølgelig kun én kilde, som jeg ikke kender så godt)
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #53 af 9eren
Smut Perez smut !

5 år 2 måneder siden #54 af Kiwes
​Andrea Agnelli has resigned as the president of Juventus. 

Shit :D der sker ting nu.

5 år 2 måneder siden #55 af madrid2000

​Manden brager frem i bedste Trump stil på TV - kommer i alle verdens nyheder med påstanden om, at Ingen klubber kan trække sig tilbage nu. De vil redde fodbolden og Super Ligaen bliver til realitet. Mindre end 24 timer efter er det hele faldet fra hinanden. Endda så hårdt, at CEO for en af de største klubber trækker sig tilbage efter denne skandale.

Perez har ikke andet valg end at smutte, hvis han vil redde klubbens ære.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

5 år 2 måneder siden #56 af JesperThomsen
​Tænk at bruge SÅ lang tid på at lave en ny liga for så at ville ud igen dagen efter (Chelsea, Man City, Barcelona, Atlético) ...
Det virker sgu lidt amatør agtigt! Bliver spændende at se hvordan forholdet mellem de 12 hold og resten af UEFA bliver. 

5 år 2 måneder siden #57 af madrid2000

JesperThomsen post=136237 skrev: ​Tænk at bruge SÅ lang tid på at lave en ny liga for så at ville ud igen dagen efter (Chelsea, Man City, Barcelona, Atlético) ...
Det virker sgu lidt amatør agtigt! Bliver spændende at se hvordan forholdet mellem de 12 hold og resten af UEFA bliver. 

​Tænk at man kan være så dumme. Hvad med at smide en teaser ud for at mærke stemningen først. 

De har vel bare tænkt, at fans vil tage godt imod det. Sikke en fejlvurdering!
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

5 år 2 måneder siden #58 af Estadio Santiago Bernabéu

madrid2000 post=136236 skrev: ​Manden brager frem i bedste Trump stil på TV - kommer i alle verdens nyheder med påstanden om, at Ingen klubber kan trække sig tilbage nu. De vil redde fodbolden og Super Ligaen bliver til realitet. Mindre end 24 timer efter er det hele faldet fra hinanden. Endda så hårdt, at CEO for en af de største klubber trækker sig tilbage efter denne skandale.

Det kan godt være at du får ret. Jeg håber i hvert fald at løsningen bliver en liga, hvor man kan rykke op og ned fra.

Jeg synes du drager nogle konklusioner baseret på dine følelser og ikke på logik. At Ed Woodward trækker sig fordi han er uenig med sin ejer, betyder da ikke at Perez har gravet sin egen grav.

Altså det KAN godt være, at Perez har gravet sin egen grav. Jeg synes bare det er for tidligt at konkludere og ud fra alt for få informationer.

Mange udtalelser sig ene og alene på baggrund af følelser. Det skal der bestemt være plads til når det kommer til sådan en revolution. Alle har ret til at blive hørt i disse dage <3

5 år 2 måneder siden #59 af madrid2000

Estadio Santiago Bernabéu post=136239 skrev:

madrid2000 post=136236 skrev: ​Manden brager frem i bedste Trump stil på TV - kommer i alle verdens nyheder med påstanden om, at Ingen klubber kan trække sig tilbage nu. De vil redde fodbolden og Super Ligaen bliver til realitet. Mindre end 24 timer efter er det hele faldet fra hinanden. Endda så hårdt, at CEO for en af de største klubber trækker sig tilbage efter denne skandale.

Det kan godt være at du får ret. Jeg håber i hvert fald at løsningen bliver en liga, hvor man kan rykke op og ned fra.

Jeg synes du drager nogle konklusioner baseret på dine følelser og ikke på logik. At Ed Woodward trækker sig fordi han er uenig med sin ejer, betyder da ikke at Perez har gravet sin egen grav.

Altså det KAN godt være, at Perez har gravet sin egen grav. Jeg synes bare det er for tidligt at konkludere og ud fra alt for få informationer.

Mange udtalelser sig ene og alene på baggrund af følelser. Det skal der bestemt være plads til når det kommer til sådan en revolution. Alle har ret til at blive hørt i disse dage <3

​Jeg synes det er utroligt, at du ikke kan se sammenhængen. 
Juventus Præsident har også trukket sig.
Florentino har gjort sig til grin i hele verden. Det er ikke en følelsesladet udtalelse, men 100% faktum. 
Vi kan ikke leve med denne skandale. Vi vil for altid være forbundet med denne skandale så længe Florentino er Præsident. Han bliver nødt til at trække sig, så vi kan lægge afstand til denne Super Liga, og komme videre.

Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

5 år 2 måneder siden #60 af Ramos4
Vi bliver alles hadeklub nummer 1, hvis Perez fortsætter.

Og personligt kan jeg ikke støtte op om holdet igen, før han er væk. Hele den egoistiske måde han har forsøget at redde os under påskud af at redde "fodbolden" er så langt ude.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum