Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL, semfinale, 2. kamp

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 10 måneder siden #229 af 9eren
tror du selv på den?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #230 af Thomaskjensen
9eren, i blandt går du alt for meget efter manden, kan du ikke stoppe med det, så er du sød?
Det er da klart som glas at Perez aldrig, ALDRIG vil lægge navn til en så kontroversiel liga uden at have ryggen dækket juridisk og økonomisk.

Tror du selv på at en benhård forretningsmand som Perez risikere et udbrud af UEFA uden at have ryggen klar, uden at det får store konsekvenser at bryde aftale med ham?

Det her er kærligt ment 9eren, men sover du under en sten :) eller er du igen ironisk, ja eller har jeg som altid misforstået dig :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #231 af Thomaskjensen
Ja eller er jeg ude at segle, har Perez sovet i timen, har han risikeret klubbens fremtid?

Min holdning er nej, naturligvis ikke, det er direkte ulogisk i min verden,..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #232 af Petroleum

El Siete post=137239 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=137236 skrev:

El Siete post=137233 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=137227 skrev: ​Der er mange andre problemer med Hazard's situation i Real Madrid, men dette var ikke en af dem. Han må gøre som han har lyst når kampen er fløjtet af.

Ellers er det blot en falsk facade for kammeraet. Han skal have lov til at være sig selv og grine sammen med de folk, han har kendt igennem flere år i Chelsea.

​Selvfølgelig, men hvad skader det at vente 5 min og gøre det ude i omklædningrummet og ikke foran rullende kameraer. Han har jo alt at bevise i klubben og så må man have lidt situationsfornemmelse. Men han har undskyldt og så kan vi vist godt fortsætte livet og se frem mod næste kamp. 



At hentyde til at han skal vente til han kan juble med sine venner i hemmelighed uden der er kamera, er ikke at give ham lov til at være ham selv. Det er ikke 1990 længere hvor han skal opretholde en facade. Han skal have lov til at være sig selv og grine med sine venner så længe kampen er afsluttet og hans arbejde er overstået.


Han KAN gøre hvad han vil, men bør han? Han har vel nok at rykke rundt med til at vide at samtlige madridistas kommer efter ham. 
​Hans arbejde er jo netop ikke overstået. Efter slutfløjt så kan/bør spillerne da ikke gøre hvad de vil, de er da stadig på arbejde. Skal han bare sætte ud på tribunen og bælle en øl, for nu er det sgu fyraften og han vil være sig selv? Nej, med så mange millioner i løn følger der forpligtelser med. 

Men, som sagt, han har undskyldt, så lad os komme videre :)

​100% enig med El Siete her.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #233 af Lars1991

Estadio Santiago Bernabéu post=137236 skrev:

El Siete post=137233 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=137227 skrev: ​Der er mange andre problemer med Hazard's situation i Real Madrid, men dette var ikke en af dem. Han må gøre som han har lyst når kampen er fløjtet af.

Ellers er det blot en falsk facade for kammeraet. Han skal have lov til at være sig selv og grine sammen med de folk, han har kendt igennem flere år i Chelsea.

​Selvfølgelig, men hvad skader det at vente 5 min og gøre det ude i omklædningrummet og ikke foran rullende kameraer. Han har jo alt at bevise i klubben og så må man have lidt situationsfornemmelse. Men han har undskyldt og så kan vi vist godt fortsætte livet og se frem mod næste kamp. 



At hentyde til at han skal vente til han kan juble med sine venner i hemmelighed uden der er kamera, er ikke at give ham lov til at være ham selv. Det er ikke 1990 længere hvor han skal opretholde en facade. Han skal have lov til at være sig selv og grine med sine venner så længe kampen er afsluttet og hans arbejde er overstået.


Sjovt du siger det, lige netop i fodbolden var folk da meget mere menneskelige dengang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 10 måneder siden #234 af 9eren

Thomaskjensen post=137268 skrev: 9eren, i blandt går du alt for meget efter manden, kan du ikke stoppe med det, så er du sød?
Det er da klart som glas at Perez aldrig, ALDRIG vil lægge navn til en så kontroversiel liga uden at have ryggen dækket juridisk og økonomisk.

Tror du selv på at en benhård forretningsmand som Perez risikere et udbrud af UEFA uden at have ryggen klar, uden at det får store konsekvenser at bryde aftale med ham?

Det her er kærligt ment 9eren, men sover du under en sten :) eller er du igen ironisk, ja eller har jeg som altid misforstået dig :)

​du er forblændet som mange andre madridistas af den præsident som er en af verdens bedste til at manipulerer. Det kan godt være at Perez er en benhård mand, men det har der også været andre der er og pludselig står de med håret i postkassen.

endvidere så forlod præsident perez i 2006 Real Madrid og overlod klubben til Calderon. På det tidspunkt så tingene sgu ikke for godt ud, hverken økonomisk eller sportsligt. Hans projekt blev kickstartet i 2010 af CR7 han ikke selv har skaffet ind i klubben, men jeg spår at uden CR7 havde vi stået uden la decima. Den succes Perez har haft har været på baggrund af hvad andre har gjort. Og så fordi han gerne vil fremstå som en større præsident end Bernabeu, så piller han ved tingene, hvor han ikke skal pille.

I Spanien kan det godt være at Perez kan slippe med dit og dat fordi han har kontakterne helt oppe, hvor korruptionen er størst i landet. Men når det kommer til det her Super League, har Perez bevæget sig ud på dybt vand, og det kommer vi fans til at betale for. Han burde ha været gået af !

selvfølgelig kommer klubberne ikke til at betale penge til os, Barcelona eller Juve der står tilbage. Og selvfølgelig bliver vi straffet. 

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 10 måneder siden #235 af 9eren
Vi har en præsident der uden omtanke stiller sig i front for et projekt der modstår alt hvad fodbold fans står ind for og så bliver hans evner som benhård forretningsmand brugt som argument. Det er jo netop det der er problemet!!! Perez har nemlig ikke passionen for fodbolden og dets fans og slet ikke sine egne medlemmer der slet ikke har fattet at han har skift op og ned af ryggen på dem. Han har bragt klubben i total miskredit!
​det hele for perez handler om hvor meget magt han kan få! Manden lider af storhedsvanvid og har sat klubben i et økonomisk uføre ! 

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #236 af BBB

Estadio Santiago Bernabéu post=137244 skrev: ​Suk. Kom ind i det 21' århundrede.
Det er tilladt for ham at være menneskelig og have venner. Der er heller ikke noget galt med homoseksuelle, transkønnede osv. osv. Det er helt i orden at han har venner, der tilfældigvis var vores modstandere. Efter kampen fløjtes af, så kan han tale med dem som han har lyst indtil Zidane/Perez kalder på ham.

Du skulle være kommet videre inden han undskyldte og ikke fordi han undskylder.

​Wow. Tænk at sammenligne attitude med seksualitet. Kan vi måske hæve niveauet en tand? Er næste argument, at man godt må spille for Real Madrid med dårlig teknik, fordi der også løber folk rundt, som ikke er etnisk spanske? 

Shit en stråmand du fandt frem der.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #237 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg sammenligner ikke. Venligst læs samtalen igen.

Jeg skriver at Hazard skal have lov til at være sig selv når der alligevel ikke er kamp/træning/promotion. Det er helt fint at han stadig har venner i Chelsea. Og det skal være tilladt at være glade på deres vegne. Han bør ikke gemme den del af sig selv væk indtil kameraet er slukket.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #238 af BBB

Estadio Santiago Bernabéu post=137294 skrev: ​Jeg sammenligner ikke. Venligst læs samtalen igen.

Jeg skriver at Hazard skal have lov til at være sig selv når der alligevel ikke er kamp/træning/promotion. Det er helt fint at han stadig har venner i Chelsea. Og det skal være tilladt at være glade på deres vegne. Han bør ikke gemme den del af sig selv væk indtil kameraet er slukket.

​Du sammenligner helt tydeligt, at han går og griner efter et nederlag i CL med personers ret til deres seksualitet. Vi taler om hans opførsel. Jeg kan heller ikke gå hjem til dig og tørre lort af på dine vægge (opførsel) og undskylde det med at andre har ret til deres egen seksualitet. Kan du ikke selv se, hvor vanvittig en sammenligning det er?
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #239 af Estadio Santiago Bernabéu
Nej BBB, du blander tingene sammen. Enten har du misforstået eller også forsøger du at blande tingene sammen.

Lad Hazard være sig selv. Ingen her skal komme og dømme ham for at have venner i Chelsea. Døm ham for hans spil på banen når minutter ruller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #240 af Thomaskjensen
@ESB, fint at du forsvare Hazard, det er din egen sag, husk det næste gang Piquet går ud og siger noget komplet idiotisk. Husk ikke at bedømme ham på det og lad man være sig selv, men døm ham på hans spil på banen.

Jeg jublede ikke med mine venner efter vi havde tabt, men jeg er jo bare en fan af klubben, de betaler jo ikke min løn, og det er jo heller ikke min arbejdsplads.

En Administrerende direktør kommer de heller ikke ud til sine investorer med et bredt smil på læberne og forklare at virksomheden lige har tabt 90% i værdi og vi derfor skal fyre 1000 mand. Men det er OK, jeg får stadig min bonus og skal desuden hjem og feste med mine venner :) det blir sååå fedt yeaaaa.

Det er en fuckfinger til klubben og alt den står for.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce