Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL, semfinale, 2. kamp

5 år 1 måned siden #193 af Ramos4
Carvajal - Militao - Alaba - Mendy

Modric/Valverde - Casemiro/Blanco Kroos/Ødegaard

Det ser jo ikke skidt ud for de næste par år. Vi skal "blot" have en træner der kan rykke nogle af de unge spillere og så have to fungerende fløje.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #194 af Kiwes

Ramos4 post=137168 skrev: Carvajal - Militao - Alaba - Mendy

Modric/Valverde - Casemiro/Blanco Kroos/Ødegaard

Det ser jo ikke skidt ud for de næste par år. Vi skal "blot" have en træner der kan rykke nogle af de unge spillere og så have to fungerende fløje.

​Jeg kan godt lide at du undlader at nævne de offensive spillere :D - klogt. Nacho fortjener også at blive nævnt. Vores problem er helt rigtigt som du nævner i det offensive, specielt på kanten og det skal fixes til sommer! Vores angreb er ikke Real Madrid værdigt.
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #195 af Thomaskjensen
Nej fremtiden ser ikke helt elendig ud, men der skal ske noget på højre kant, både defensivt og offensivt. Samt en holdbar reserve til Mendy.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #196 af Ramos4
På venstrebacken ville jeg rykke Miguel op.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #197 af El Siete
​ 
​Som jeg ser det er der to muligheder på trænerfronten. 
Henter vi Mbappe, og en anden klassespiller til offensiven, kan jeg godt se Zidane fortsætte med det bedre spillermateriale der vil være. Men har vi derimod ikke råd, og må tage til takke med hvad hvad vi har, samt nogle mindre indkøb, så er det essentielt at Zidane ikke fortsætter, men at vi derimod finder en (Tuchel/Nagelsmann-agtig) træner der kan få mere ud af denne trup og bygge videre på talenterne vi har. 

Zidane får ikke mere ud af denne trup med hans egenskaber, det er jeg overbevist om, så jeg synes det afhænger af hvad sommeren byder på. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #198 af Thomaskjensen
Læste at PSG kommer gå efter Salah, kommer de så at forstærke sig defensivt med Varana og Ramos er det OK for min del.
Bare vi får Mbappe og/eller Haaland.

Så sender vi Bale til Liverpool :) så må alle da være glade.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #199 af -#7-
Vi er mange som nok gerne så en anden træner snart, men hvem egentlig? 

Jeg ser i virkeligheden kun to realistiske bud, den romantiske men også lidt farlige løsning i Raúl, eller den mere sikre og måske knap så sindsoprivende i Allegri. 

Conte kunne være et andet lidt vildt bud, men ham og den spanske presse bliver en trykkoger af den anden verden, og jeg tror heller ikke at ham og Perez kan finde sammen i længden. 

Er der andre bud? Jeg synes de fleste toptrænere er “afsat” om man så må sige. 

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #200 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=137173 skrev: Så sender vi Bale til Liverpool så må alle da være glade.
 

​Hvor kom den fra?
Har du hørt noget, som jeg ikke har eller var det bare en joke?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #201 af Thomaskjensen
Selve Bale delen var en joke. Eller en drøm måske :) Der var en smilie.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #202 af DeLaRed

Ramos4 post=137171 skrev: På venstrebacken ville jeg rykke Miguel op.

​Jeg mener stadig det bedste traek er at hente Fran Garcia hjem til naeste season og saa give Miguel et aar paa leje i en mindre klub. Han har kun spillet omkring 30 officielle kampe, og er derved alt for uproevet til at kaste ham i ringen allerede naeste season. Jeg ville kunne forstaa det hvis man ikke havde andre muligheder, men naar man nu staar med Fran Garcia paa haanden som har spillet 3x saa mange officielle kampe som Miguel og som stort set har vaeret fast mand hos Rayo i denne season, hvorfor saa ikke udnytte ham imens man giver miguel spilletiden til at udvikle talentet yderligere, saa kan man altid traeffe en mere langvarrig beslutning med begge spillere i 2022....dette er dog kun en debat der giver mening hvis Marcelo forlader klubben, og her har jeg min tvivl, hvorfor skulle han paa nogen maade ville forlade Real, der er ingen top-klub der vil tage ham, og venter han 1 aar mere vil han frit kunne vaelge hvor han vil hen, uden at Real skal blande sig da han saa er kontrakt loes. Saa lur mig om Marcelo ikke igen saenker niveauet i naeste season!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #203 af Thomaskjensen
Men nu vi snakker Bale så er Tottenham  fansene ved at blive rigtig varm på ham, alternativet er Everton klar, så det ser da lovende ud for hans ikke eksisterende fremtid i RM.

Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Thomaskjensen. Begrundelse: Tottenham lagt til

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #204 af Thomaskjensen
@DeLaRed, jeg tror Marcelo allerede til sommer selv bestemmer hvor han vil spille, klart en fordel om vi kan få en slant for ham, han er værdsat til €10 millioner, får vi 5 og slipper hans løn er den helt fin med mig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum