Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL, semfinale, 2. kamp
Modric/Valverde - Casemiro/Blanco Kroos/Ødegaard
Det ser jo ikke skidt ud for de næste par år. Vi skal "blot" have en træner der kan rykke nogle af de unge spillere og så have to fungerende fløje.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg kan godt lide at du undlader at nævne de offensive spillere :D - klogt. Nacho fortjener også at blive nævnt. Vores problem er helt rigtigt som du nævner i det offensive, specielt på kanten og det skal fixes til sommer! Vores angreb er ikke Real Madrid værdigt.Ramos4 post=137168 skrev: Carvajal - Militao - Alaba - Mendy
Modric/Valverde - Casemiro/Blanco Kroos/Ødegaard
Det ser jo ikke skidt ud for de næste par år. Vi skal "blot" have en træner der kan rykke nogle af de unge spillere og så have to fungerende fløje.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Som jeg ser det er der to muligheder på trænerfronten.
Henter vi Mbappe, og en anden klassespiller til offensiven, kan jeg godt se Zidane fortsætte med det bedre spillermateriale der vil være. Men har vi derimod ikke råd, og må tage til takke med hvad hvad vi har, samt nogle mindre indkøb, så er det essentielt at Zidane ikke fortsætter, men at vi derimod finder en (Tuchel/Nagelsmann-agtig) træner der kan få mere ud af denne trup og bygge videre på talenterne vi har.
Zidane får ikke mere ud af denne trup med hans egenskaber, det er jeg overbevist om, så jeg synes det afhænger af hvad sommeren byder på.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Offline
- Platin bruger
-
Bare vi får Mbappe og/eller Haaland.
Så sender vi Bale til Liverpool :) så må alle da være glade.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ser i virkeligheden kun to realistiske bud, den romantiske men også lidt farlige løsning i Raúl, eller den mere sikre og måske knap så sindsoprivende i Allegri.
Conte kunne være et andet lidt vildt bud, men ham og den spanske presse bliver en trykkoger af den anden verden, og jeg tror heller ikke at ham og Perez kan finde sammen i længden.
Er der andre bud? Jeg synes de fleste toptrænere er “afsat” om man så må sige.
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Hvor kom den fra?Thomaskjensen post=137173 skrev: Så sender vi Bale til Liverpool så må alle da være glade.
Har du hørt noget, som jeg ikke har eller var det bare en joke?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg mener stadig det bedste traek er at hente Fran Garcia hjem til naeste season og saa give Miguel et aar paa leje i en mindre klub. Han har kun spillet omkring 30 officielle kampe, og er derved alt for uproevet til at kaste ham i ringen allerede naeste season. Jeg ville kunne forstaa det hvis man ikke havde andre muligheder, men naar man nu staar med Fran Garcia paa haanden som har spillet 3x saa mange officielle kampe som Miguel og som stort set har vaeret fast mand hos Rayo i denne season, hvorfor saa ikke udnytte ham imens man giver miguel spilletiden til at udvikle talentet yderligere, saa kan man altid traeffe en mere langvarrig beslutning med begge spillere i 2022....dette er dog kun en debat der giver mening hvis Marcelo forlader klubben, og her har jeg min tvivl, hvorfor skulle han paa nogen maade ville forlade Real, der er ingen top-klub der vil tage ham, og venter han 1 aar mere vil han frit kunne vaelge hvor han vil hen, uden at Real skal blande sig da han saa er kontrakt loes. Saa lur mig om Marcelo ikke igen saenker niveauet i naeste season!Ramos4 post=137171 skrev: På venstrebacken ville jeg rykke Miguel op.
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Thomaskjensen
-
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
