Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL, semfinale, 2. kamp
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Mon ikke vi derefter modtager et opkald fra Tottenham indenfor 5 minutter.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi skal intet have for han er intet vaerd...men jeg tror ikke han vil vaek, jeg haaber det, men vi ved at Madrid meget sjaeldent tvinger spillere ud af klubben der ikke vil vaek, isaer naar det drejer sig om en af legenderne.Thomaskjensen post=137179 skrev: @DeLaRed, jeg tror Marcelo allerede til sommer selv bestemmer hvor han vil spille, klart en fordel om vi kan få en slant for ham, han er værdsat til €10 millioner, får vi 5 og slipper hans løn er den helt fin med mig.
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
At forestille sig 80.000 hvidklædte ytre deres helt klare mening om Hazards adfærd (jeg tror næppe han ville turde vise sig på banen igen!), Zidanes taktiske kujonbold, holdets ligegyldighed...Det vil sandelig kunne flytte noget!
Coronaen har altså bare været et helle for ovennævnte
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.
Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.
Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:
A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?
B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis den gamle arbejdsplads fx hed MTHøjgaard og den nye, "Per Aarsleff":Henke post=137205 skrev: Lige et lille tankeeksperiment:
Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.
Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.
Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:
A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?
B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?
Vedkommende er netop skiftet fra en nøglerolle (salgschef) hos MTH til en tilsvarende hos Aarsleff. Han er så direkte involveret i et mange millioner stort udbud hvor hans nye arbejdsgiver, Aarsleff taber til MHT på samtlige bedømmelsesparametre. Lige efter åbning og tildeling af den store byggeopgave, går vedkommende direkte hen til MTH folkene hilser og joker med dem, for fuld offentlig skue :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvem fanden er Per Aarsleff? :-)mohbar post=137206 skrev:
Hvis den gamle arbejdsplads fx hed MTHøjgaard og den nye, "Per Aarsleff":Henke post=137205 skrev: Lige et lille tankeeksperiment:
Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.
Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.
Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:
A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?
B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?
Vedkommende er netop skiftet fra en nøglerolle (salgschef) hos MTH til en tilsvarende hos Aarsleff. Han er så direkte involveret i et mange millioner stort udbud hvor hans nye arbejdsgiver, Aarsleff taber til MHT på samtlige bedømmelsesparametre. Lige efter åbning og tildeling af den store byggeopgave, går vedkommende direkte hen til MTH folkene hilser og joker med dem, for fuld offentlig skue :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
stor entreprenør virksomhed :)Henke post=137207 skrev:
Hvem fanden er Per Aarsleff? :-)mohbar post=137206 skrev:
Hvis den gamle arbejdsplads fx hed MTHøjgaard og den nye, "Per Aarsleff":Henke post=137205 skrev: Lige et lille tankeeksperiment:
Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.
Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.
Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:
A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?
B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?
Vedkommende er netop skiftet fra en nøglerolle (salgschef) hos MTH til en tilsvarende hos Aarsleff. Han er så direkte involveret i et mange millioner stort udbud hvor hans nye arbejdsgiver, Aarsleff taber til MHT på samtlige bedømmelsesparametre. Lige efter åbning og tildeling af den store byggeopgave, går vedkommende direkte hen til MTH folkene hilser og joker med dem, for fuld offentlig skue :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nu er Hazard jo ikke skiftet fra Barcelona, men fra Chelsea. En klub som mange, også herinde, ikke mener er en stor nok klub til at konkurrere med RM.mohbar post=137208 skrev:
stor entreprenør virksomhed :)Henke post=137207 skrev:
Hvem fanden er Per Aarsleff? :-)mohbar post=137206 skrev:
Hvis den gamle arbejdsplads fx hed MTHøjgaard og den nye, "Per Aarsleff":Henke post=137205 skrev: Lige et lille tankeeksperiment:
Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.
Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.
Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:
A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?
B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?
Vedkommende er netop skiftet fra en nøglerolle (salgschef) hos MTH til en tilsvarende hos Aarsleff. Han er så direkte involveret i et mange millioner stort udbud hvor hans nye arbejdsgiver, Aarsleff taber til MHT på samtlige bedømmelsesparametre. Lige efter åbning og tildeling af den store byggeopgave, går vedkommende direkte hen til MTH folkene hilser og joker med dem, for fuld offentlig skue :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Henke post=137205 skrev: Lige et lille tankeeksperiment:
Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.
Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.
Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:
A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?
B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?
Et eksempel som ikke involverer fans hvoraf nogle af dem identificerer sig med klubben og de følelser de har for den. To hold der står på en slagmark hvoraf det ene hold har indfriet et kæmpe mål og dit eget hold har skuffet. Læg dertil at der i de rammer normalvis findes de føromtalte fans på lægterne. Så jeg synes ikke at det eksempel holder.
Hvis nu bare klovnen går ned i tunnelen og viser hvor ligeglad han er med sit hold, så er der ingen sag
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Min pointe er bare, at man efter slutfløjtet i stort set alle kampe - både i ligakampe og i kampe, hvor der er meget på spil - altid ser spillerne udveksle kram og smil, og står og småsnakker lidt med hinanden.Brylle post=137215 skrev:
Henke post=137205 skrev: Lige et lille tankeeksperiment:
Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.
Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.
Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:
A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?
B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?
Et eksempel som ikke involverer fans hvoraf nogle af dem identificerer sig med klubben og de følelser de har for den. To hold der står på en slagmark hvoraf det ene hold har indfriet et kæmpe mål og dit eget hold har skuffet. Læg dertil at der i de rammer normalvis findes de føromtalte fans på lægterne. Så jeg synes ikke at det eksempel holder.
Hvis nu bare klovnen går ned i tunnelen og viser hvor ligeglad han er med sit hold, så er der ingen sag
Forstår ikke, hvorfor der skal gøres et stort nummer ud af det bare fordi det er Hazard. Der er vil ingen, som for alvor tror, at han håbede på Chelsea gik videre eller at han spillede under niveau med vilje.
Jeg så i hvert fald ingen billeder af ham løbe jublende i armene på Chelseaspillerne eller løbe ud til de ikke-tilstedeværende Chelsea fans, for at fejre det med dem. Hvornår er vi nået dertil, hvor man skal udskammes for at opføre sig, som et normalt menneske.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Egentlig er det ikke noget der går mig så meget på, spillerne er jo blot mennesker, men jeg føler bare mere og mere at Hazard ikke har været forberedt nok på Real Madrid og simpelthen ikke har professionalismen og mentaliteten til at spille for klubben. Jeg tror fortsat på ham, så han skal da selvfølgelig have en sæson mere, men han bliver nok aldrig den succes vi havde regnet med.
Lidt hurtige stats på andre kritiserede spilleres første to år i Real, sammenlignet med Hazard.
Kaka
53 kampe
16 mål
18 assists
Bale
92 kampe
39 mål
31 assists
Hazard (med 4 kampe tilbage)
35 kampe
4 mål
7 assists
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
