Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL, semfinale, 2. kamp

5 år 1 måned siden #205 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg tænker vi tilbyder Bale til Arsenal.

Mon ikke vi derefter modtager et opkald fra Tottenham indenfor 5 minutter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #206 af DeLaRed

Thomaskjensen post=137179 skrev: @DeLaRed, jeg tror Marcelo allerede til sommer selv bestemmer hvor han vil spille, klart en fordel om vi kan få en slant for ham, han er værdsat til €10 millioner, får vi 5 og slipper hans løn er den helt fin med mig.

​Vi skal intet have for han er intet vaerd...men jeg tror ikke han vil vaek, jeg haaber det, men vi ved at Madrid meget sjaeldent tvinger spillere ud af klubben der ikke vil vaek, isaer naar det drejer sig om en af legenderne. 

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #207 af mohbar
Hvor savner man bare fans på stadion lig nu.

At forestille sig 80.000 hvidklædte ytre deres helt klare mening om Hazards adfærd (jeg tror næppe han ville turde vise sig på banen igen!), Zidanes taktiske kujonbold, holdets ligegyldighed...Det vil sandelig kunne flytte noget! 

Coronaen har altså bare været et helle for ovennævnte
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #208 af Estadio Santiago Bernabéu
​Til gengæld er det super fedt at vi har kunnet udnytte pandemien til at renovere i turbo tempo! :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #209 af Henke
Lige et lille tankeeksperiment:

Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.

Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.

Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:

A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?

B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved Henke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #210 af mohbar

Henke post=137205 skrev: Lige et lille tankeeksperiment:

Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.

Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.

Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:

A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?

B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?

​Hvis den gamle arbejdsplads fx hed MTHøjgaard og den nye, "Per Aarsleff":

Vedkommende er netop skiftet fra en nøglerolle (salgschef) hos MTH til en tilsvarende hos Aarsleff. Han er så direkte involveret i et mange millioner stort udbud hvor hans nye arbejdsgiver, Aarsleff taber til MHT på samtlige bedømmelsesparametre. Lige efter åbning og tildeling af den store byggeopgave, går vedkommende direkte hen til MTH folkene hilser og joker med dem, for fuld offentlig skue :-)

 
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #211 af Henke

mohbar post=137206 skrev:

Henke post=137205 skrev: Lige et lille tankeeksperiment:

Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.

Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.

Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:

A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?

B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?

​Hvis den gamle arbejdsplads fx hed MTHøjgaard og den nye, "Per Aarsleff":

Vedkommende er netop skiftet fra en nøglerolle (salgschef) hos MTH til en tilsvarende hos Aarsleff. Han er så direkte involveret i et mange millioner stort udbud hvor hans nye arbejdsgiver, Aarsleff taber til MHT på samtlige bedømmelsesparametre. Lige efter åbning og tildeling af den store byggeopgave, går vedkommende direkte hen til MTH folkene hilser og joker med dem, for fuld offentlig skue :-)

 

​Hvem fanden er Per Aarsleff?  :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #212 af mohbar

Henke post=137207 skrev:

mohbar post=137206 skrev:

Henke post=137205 skrev: Lige et lille tankeeksperiment:

Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.

Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.

Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:

A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?

B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?

​Hvis den gamle arbejdsplads fx hed MTHøjgaard og den nye, "Per Aarsleff":

Vedkommende er netop skiftet fra en nøglerolle (salgschef) hos MTH til en tilsvarende hos Aarsleff. Han er så direkte involveret i et mange millioner stort udbud hvor hans nye arbejdsgiver, Aarsleff taber til MHT på samtlige bedømmelsesparametre. Lige efter åbning og tildeling af den store byggeopgave, går vedkommende direkte hen til MTH folkene hilser og joker med dem, for fuld offentlig skue :-)

 

​Hvem fanden er Per Aarsleff?  :-)

​stor entreprenør virksomhed :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #213 af PMO

mohbar post=137208 skrev:

Henke post=137207 skrev:

mohbar post=137206 skrev:

Henke post=137205 skrev: Lige et lille tankeeksperiment:

Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.

Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.

Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:

A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?

B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?

​Hvis den gamle arbejdsplads fx hed MTHøjgaard og den nye, "Per Aarsleff":

Vedkommende er netop skiftet fra en nøglerolle (salgschef) hos MTH til en tilsvarende hos Aarsleff. Han er så direkte involveret i et mange millioner stort udbud hvor hans nye arbejdsgiver, Aarsleff taber til MHT på samtlige bedømmelsesparametre. Lige efter åbning og tildeling af den store byggeopgave, går vedkommende direkte hen til MTH folkene hilser og joker med dem, for fuld offentlig skue :-)

 

​Hvem fanden er Per Aarsleff?  :-)

​stor entreprenør virksomhed :)

Nu er Hazard jo ikke skiftet fra Barcelona, men fra Chelsea. En klub som mange, også herinde, ikke mener er en stor nok klub til at konkurrere med RM. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #214 af Brylle

Henke post=137205 skrev: Lige et lille tankeeksperiment:

Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.

Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.

Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:

A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?

B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?


Et eksempel som ikke involverer fans hvoraf nogle af dem identificerer sig med klubben og de følelser de har for den. To hold der står på en slagmark hvoraf det ene hold har indfriet et kæmpe mål og dit eget hold har skuffet. Læg dertil at der i de rammer normalvis findes de føromtalte fans på lægterne. Så jeg synes ikke at det eksempel holder.

Hvis nu bare klovnen går ned i tunnelen og viser hvor ligeglad han er med sit hold, så er der ingen sag 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #215 af Henke

Brylle post=137215 skrev:

Henke post=137205 skrev: Lige et lille tankeeksperiment:

Du har arbejdet i en virksomhed i en årrække. Du har i den tid skabt mange gode relationer og venskaber med dine kolleger. Du får dog tilbudt et arbejde hos den konkurrende virksomhed, som du altid har drømt om at arbejde for.

Tiden hos den nye virksomhed går dog ikke så godt, som du håber. Du bliver ramt af flere arbejdsskader, som forhindrer dig i at arbejde på fuld tid. I de par år, hvor du arbejder i den nye virksomhed, går det dog bedre for din gamle virksomhed end i din nye. Din nye virksomhed er blevet godt og grundigt udkonkurreret.

Til et kollegielt arrangement i byen, render du ind i en flok af dine gamle kollegere/venner. Gør du følgende:

A) Dukker hovedet og går en stor bue udenom dine gamle kollegere i frygt for, hvad folk vil sige til, at du ses med dem fra den gamle virksomhed?

B) Hilser venligt på dine gamle kolleger/venner og får en munter snak?


Et eksempel som ikke involverer fans hvoraf nogle af dem identificerer sig med klubben og de følelser de har for den. To hold der står på en slagmark hvoraf det ene hold har indfriet et kæmpe mål og dit eget hold har skuffet. Læg dertil at der i de rammer normalvis findes de føromtalte fans på lægterne. Så jeg synes ikke at det eksempel holder.

Hvis nu bare klovnen går ned i tunnelen og viser hvor ligeglad han er med sit hold, så er der ingen sag 

Min pointe er bare, at man efter slutfløjtet i stort set alle kampe - både i ligakampe og i kampe, hvor der er meget på spil - altid ser spillerne udveksle kram og smil, og står og småsnakker lidt med hinanden.

Forstår ikke, hvorfor der skal gøres et stort nummer ud af det bare fordi det er Hazard. Der er vil ingen, som for alvor tror, at han håbede på Chelsea gik videre eller at han spillede under niveau med vilje.

Jeg så i hvert fald ingen billeder af ham løbe jublende i armene på Chelseaspillerne eller løbe ud til de ikke-tilstedeværende Chelsea fans, for at fejre det med dem. Hvornår er vi nået dertil, hvor man skal udskammes for at opføre sig, som et normalt menneske. ​
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #216 af El Siete
​Jeg så Peter Schmeichel og Jamie Carragher snakke om at det er et totalt no-go som spiller. Når der var klædt om og træneren havde sagt de sidste ord, jamen så var kampen afsluttet, men på banen, lige før og efter, der var der andre, uskrevne, regler. Han står jo ikke blot og snakker og giver kram, det er jo store smil og høj latter. 

Egentlig er det ikke noget der går mig så meget på, spillerne er jo blot mennesker, men jeg føler bare mere og mere at Hazard ikke har været forberedt nok på Real Madrid og simpelthen ikke har professionalismen og mentaliteten til at spille for klubben. Jeg tror fortsat på ham, så han skal da selvfølgelig have en sæson mere, men han bliver nok aldrig den succes vi havde regnet med. 

Lidt hurtige stats på andre kritiserede spilleres første to år i Real, sammenlignet med Hazard. 

Kaka
53 kampe
16 mål
18 assists

Bale
92 kampe
39 mål
31 assists

Hazard (med 4 kampe tilbage)
35 kampe
4 mål
7 assists

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 5 år 1 måned siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum