Optakt: Chelsea - Real Madrid, CL, semfinale, 2. kamp

2 år 11 måneder siden #241 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg synes du blander tingene sammen. En direktør ville være på arbejde i det øjeblik han skal meddele virksomheden ​at den har mistet 90 % i værdi og at der skal fyres 1000 ansatte.

Jeg forsvarer kun Hazard i denne situation fordi han skal have lov til at være menneskelig og have venner fra sin tidligere klub. Jeg forsvarer ikke Hazard’s produkt i RM indtil nu. Jeg synes I har set jer sure på ham og gør denne non-issue til et problem pga alt det andet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #242 af Thomaskjensen
Ja der har du jo ret i faktisk.

Jeg bytter om på det en smule og det er lige efter mødet er lige blevet ophævet, klokken har slået 17:01 Du forstår hvor jeg vil hen, :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #243 af Estadio Santiago Bernabéu
Hov. Åh nej. Messi og Suarez gav hinanden et kram lige inden kampen mellem Barcelona og Atlético blev fløjtet i gang. Det må man ikke når man ikke længere er holdkammerater!
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #244 af Brylle

Estadio Santiago Bernabéu post=137328 skrev: Hov. Åh nej. Messi og Suarez gav hinanden et kram lige inden kampen mellem Barcelona og Atlético blev fløjtet i gang. Det må man ikke når man ikke længere er holdkammerater!

​Så behøver det altså heller ikke blive dummere... 
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Kimbo, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #245 af Ramos4

Brylle post=137330 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=137328 skrev: Hov. Åh nej. Messi og Suarez gav hinanden et kram lige inden kampen mellem Barcelona og Atlético blev fløjtet i gang. Det må man ikke når man ikke længere er holdkammerater!

​Så behøver det altså heller ikke blive dummere... 

​Hvis man ikke kan argumentere mod folks argumenter, kan man altid tillægge dem nogle andre ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #246 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=137331 skrev:

Brylle post=137330 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=137328 skrev: Hov. Åh nej. Messi og Suarez gav hinanden et kram lige inden kampen mellem Barcelona og Atlético blev fløjtet i gang. Det må man ikke når man ikke længere er holdkammerater!

​Så behøver det altså heller ikke blive dummere... 

​Hvis man ikke kan argumentere mod folks argumenter, kan man altid tillægge dem nogle andre ;)


En kort, kløgtig kommentar, der ikke tilføjer debatten noget. Tsk.

Naturligvis er det i orden at have venner i konkurrerende klubber. Hvis man først har sagt A, må man også sige B. Hvis Suarez må kramme Messi under en kamp mod Barcelona, så må Hazard også grine med sine venner under en kamp mod Chelsea.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #247 af Sebberg

Estadio Santiago Bernabéu post=137338 skrev:

Ramos4 post=137331 skrev:

Brylle post=137330 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=137328 skrev: Hov. Åh nej. Messi og Suarez gav hinanden et kram lige inden kampen mellem Barcelona og Atlético blev fløjtet i gang. Det må man ikke når man ikke længere er holdkammerater!

​Så behøver det altså heller ikke blive dummere... 

​Hvis man ikke kan argumentere mod folks argumenter, kan man altid tillægge dem nogle andre ;)


En kort, kløgtig kommentar, der ikke tilføjer debatten noget. Tsk.

Naturligvis er det i orden at have venner i konkurrerende klubber. Hvis man først har sagt A, må man også sige B. Hvis Suarez må kramme Messi under en kamp mod Barcelona, så må Hazard også grine med sine venner under en kamp mod Chelsea.

Nu siger jeg det, som det er: Du er helt utroligt frustrerende, bedrevidende og flabet i den måde at kommunikere på, og sammen med 9'eren udgør du lige nu et makkerpar, som gør sit - måske ufrivilligt - for at en som mig ikke orker at besøge dette forum. Ærgerligt - og måske en opgave for administratorerne snart?

Alligevel, og spørg ikke hvorfor, vil jeg prøve at gå sagligt til dig:

Der er en særlig grund til, at mange af dine medfans rundt omkring i verden harcelerer over Hazards smil og grin efter kampen.

Fodbold er et arbejde for Hazard i den forstand, at han får penge for at spille.... og så slutter sammenligningen også der. Fodbold er følelser og meget mere end det. Som professionel fodboldspiller - og så i den kaliber som Eden - er du en offentlig person med millioner af fans i ryggen, og det forpligter. Dér forventes det, at du har en lille snert af situationsfornemmelse. Deraf den voldsomme løn.

I onsdags har vi så en situation, hvor det hold, Hazard repræsenterer, yder en præstation, der er langt under det, man som fan kan og vil forvente. Et gigantisk nederlag for kampen. Det ved spillerne udmærket, og det er én ting. Yderligere kan du så tage med, at det var en kamp, hvor der måske var et naivt håb, om at én særlig spiller endelig ville udløse sit potentiale og vise, at han var tæt på én milliard kroner værd.

Hvis du så ikke - med udgangspunkt i ovenstående - begriber, at det naturligvis er helt uacceptabelt, at man efterfølgende tager sig den frihed at grine og joke med de spillere, man netop er blevet ydmyget af, så forstår du ikke simpelthen ikke moderne fodbold. 

Og for at komme dig i forkøbet: Nej, det er ikke bedrevidende eller flabet skrevet: Det er et faktum, og du kan være helt og aldeles sikker på, at både medspillere, Zidane, Perez eller enhver anden del af en stor fodboldklub mener, at det er upassende. Det er tilfældet, fordi der er så mange penge, følelser, fans, konkurrence og meget mere i fodbolden, og derfor giver det absolut ingen mening at sammenligne det her med entreprenørvirksomheder eller et andet 'normalt' arbejde. 

 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Lars1991, BBB, ElMadrid, Thomaskjensen, Kimbo, JesperThomsen, Kialpe, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #248 af Estadio Santiago Bernabéu
Sebberg, hold din mund hvis du ikke har noget godt at skrive. Lad være med at gå efter manden!

Det var Thomas, der sammenlignede Hazards arbejde med en almindelig arbejdsplads. Ikke mig. Hvis du vil læse hvor Thomas starter med at sammenligne Hazard med en direktør, så skal du klikke ind på side 20 og læse helt nede i bunden.

Hazard ska have lov til at have venner i Chelsea. Han har spillet der i 7 år.​ Heksejagten stopper nu.

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #249 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg kan se at mange brugere er enige med Sebberg.

Jeg har spurgt Administrationen om jeg bør tage en pause. Enten kortvarigt eller permanent.

Jeg ønsker ikke at være i vejen.​
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #250 af 9eren
Der går rygter om at vi får en to års karantæne efter finalen mellem Chelsea og City. Pls gå af Perez og så kan vi undskylde på vores hvide knæ

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #251 af PMO

Estadio Santiago Bernabéu post=137386 skrev: Jeg kan se at mange brugere er enige med Sebberg.

Jeg har spurgt Administrationen om jeg bør tage en pause. Enten kortvarigt eller permanent.

Jeg ønsker ikke at være i vejen.​
 


Jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan fare op i det røde felt over, at Hazard havde det sjovt med gamle venner - heller ikke selvom det er efter en CL semi-finale. Der er forskel på mennesker og det skal der være plads til. Der er også nogle fodboldspillere som sidder og hyler på banen efter et nederlag, det skal de også have lov til - også selvom andre (mig inkl.) synes det er “for meget”. Der er SÅ stor forskel på hvordan folk opfører sig, også på dette forum, men bare fordi man ikke ville have gjort det samme, betyder det ikke, at det er forkert. Hazard har ikke gjort noget ulovligt, det er der til gengæld en række andre RM-spillere som har (skattesnyd). 

Tldr: Der er forskel på folk og man skal behandle hinanden ordentligt - også herinde, hvor tonen til tider minder om en børnehave. Husk, det er fodbold og ikke andet end 22 mænd som løber rundt efter en bold. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #252 af Sebberg

Estadio Santiago Bernabéu post=137385 skrev: Sebberg, hold din mund hvis du ikke har noget godt at skrive. Lad være med at gå efter manden!

Det var Thomas, der sammenlignede Hazards arbejde med en almindelig arbejdsplads. Ikke mig. Hvis du vil læse hvor Thomas starter med at sammenligne Hazard med en direktør, så skal du klikke ind på side 20 og læse helt nede i bunden.

Hazard ska have lov til at have venner i Chelsea. Han har spillet der i 7 år.​ Heksejagten stopper nu.

​Det var heller ikke tænkt, som I at det var dig, der havde skrevet det. 

Men jeg kan da så påpege din pludselige argumentation omkring homoseksuelle, eller at du i går skulle komme med den der platte sammenligning med Messi/Suarez, som er en fuldkommen anden situation. Det er noget pjat. 

Og hvis man så argumenterer dig imod, gentager du bare dig selv. Senest i den her besked, som jeg citerer:

'Hazard ska have lov til at have venner i Chelsea. Han har spillet der i 7 år.​' - er der nogen, som har sagt, at han ikke skal have lov at have venner i Chelsea? Nej, sgu da. Ikke engang tæt på. 

Argumentationsniveauet er ufatteligt lavt, og det er ikke ensbetydende med, at hvert et indlæg skal være en afhandling herinde, men din stil hører - hvis du spørger mig - til på Bold.dk's forum, hvis den fortsætter som nu. 

Og lad os så håbe på, at vi tager en sejr i aften. Det kan vi vel blive enige om? ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce