Officielt afskedsbrev fra Raúl

Raúl har i dag indleveret sin afskedsbegæring til Real Madrid og efterfølgende udsendt denne hilsen:

Jeg har i dag meddelt Real Madrid min beslutning om at afslutte min etape som ansat i klubben.

Det har været syv sæsoner, som jeg har nydt med den store passion for fodbold, som jeg har haft siden jeg var dreng. Jeg er sikker på at disse år har udviklet mig som professionel og som person.

Jeg takker mit livs klub for at have givet mig muligheden gennem alle disse år. Og jeg vil gerne takke alle de ansatte i dette hjem og alle, som er en del af Real Madrid, for de har alle givet mig deres støtte og glæde og de har hjulpet mig med at bestride et af de smukkeste job i denne sport: At dele mine erfaringer og tillærte kendskaber til de unge og se dem udvikle sig som personer og sportsfolk.

Jeg nyder med stolthed den succes, som er opnået hos de spillere, jeg har trænet og de har alle min fulde støtte og taknemmelighed for alt, hvad de har opnået.

Nu åbner der sig en ny æra i mit liv som træner uden for denne klub og med overbevisningen om, at jeg en dag vender tilbage til det, der altid vil være mit hjem.

Seneste artikler...