Malena Ortiz forlader Real Madrid
Real Madrids midtbanespiller Malena Ortiz offentliggjorde i går, at hun forlader klubben.
Spanieren har ikke spillet i indeværende sæson på grund af en skade i knæet, og nu forlader hun altså klubben. I et Instagram-opslag, der kan ses i bunden af artiklen, skriver Ortiz følgende:
Tiden er inde til at konkurrere igen og for at kunne gøre det, er jeg nødt til at gå i en anden retning.
Jeg vil starte den afsked med at takke Real Madrid for at give mig muligheden for at være en del af klubbens historie i løbet af disse år – det har været en sand fornøjelse.
Jeg tager mange erfaringer med mig fra denne del af min karriere, både gode og svære stunder, som uden tvivl har hjulpet mig med at vokse. Jeg vil gerne takke alle de ansatte, som er en del af denne klub, og som jeg har mødt gennem disse tre år.
Jeg vil også takke fansene for al deres støtte, som jeg altid har mærket, særligt i de sværeste øjeblikke. Mine kammerater, der har været som søstre og har taget sig af mig hver dag. Og til sidst, til hvert eneste medlem af trænerstaben, der har krævet det maksimale af mig i disse år.
Jeg ønsker alle i denne familie det bedste, og jeg håber, at I fortsætter med at lave historie.
Ifølge det spanske medie AS, er Ortiz’ nye destination angiveligt Schweiziske Servette. Med sit skifte fra Real Madrid, følger Malena Ortiz i sin tvillingesøster Samara Ortiz’ fodspor, der forlod klubben i juli 2021 for at spille for Brøndby IF.
Malena Ortiz' Instagram-opslag: