Athenea: Jeg ville aldrig spille for Barcelona, om så det var den sidste klub i verden

Real Madrids 24-årige kantspiller, Athenea del Castillo, er tilbage på det spanske landshold og i den forbindelse har hun givet et interview, hvor hun blandt meget andet fortæller om håbet om at blive i Real Madrid.

Hun sagde således:
- Det er en stolthed at være i Real Madrid. Det har været en drøm, siden jeg var syv år og begyndte at spille fodbold at få lov til at bære Real Madrids trøje. Jeg tænker ikke på andet end at fortsætte i klubben og få opfyldt mine drømme og jeg har allerede fået opfyldt en drøm ved at få lov til at spille her. Nu har jeg nye drømme: Ambitionen om at vinde den første titel i historien for Real Madrid og jeg er her for at opnå det.

Derfor bliver der heller ikke tale om et eventuelt skifte til Barcelona eller andre klubber:
- For mig er Real Madrid den bedste klub i verden. For mig er det en drøm at være i Real Madrid. Jeg har holdt med Real Madrid siden jeg var lille. Jeg ville aldrig spille i Barcelona, om det så var den sidste klub i verden, for min drøm er at spille for Real Madrid. Forhåbentlig kan jeg være her hele min karriere.

Seneste artikler...