Zidane er irriteret over skader
Real Madrids skadeproblemer slutter tilsyneladende aldrig, da Los Blancos spillere i løbet af denne sæson er blevet skadet på skift. Holdet og staben kæmper i øjeblikket med en masse skader. Zidane har før dagens kamp udtalt ”Jeg er ikke bekymret, men det generer mig meget.”
Ferland Mendy er den spiller, der senest har tilsuttet sig skadeslisten, med endnu en muskelskade. Brahim Diaz er en anden spiller i truppen, der har haft den samme skade to gange. Alt i alt har ti forskellige spillere delt 13 skader. Disse spillere er Marco Asensio, Isco, James Rodriguez, Marcelo, Eden Hazard, Thibaut Courtois, Luka Modric, Luka Jovic og Rodrygo.
Zidane forsvarede også den nye fysiske træner, Gregory Dupont, på pressemødet. Zidane sagde nemlig ”Tilgangen og måden den fysiske stab har håndteret skaderne på, har ikke ændret sig. De er meget professionelle, der har gjort en meget stor indsats. Jeg tror på de mennesker, jeg arbejder sammen med og jeg respekterer dem. ”
Pt. er Isco, Modric og Marcelo, Mendy og Asensio på skadeslisten i Kongeklubben.