Paco Pavón: Jeg tror Rodrygo og Vinícius får en rolle i Madrid-derby

Real Madrid spiller lørdag aften mod lokalrivalerne fra Atlético på Wanda Metropolitano, og den tidligere Real Madrid-forsvarer, Paco Pavón, forventer at se Vinícius og Rodrygo tage del i festlighederne, efter det blev til mål for dem begge to i midtugekampen mod Osasuna.

- Jeg tror ikke de starter inde, fordi Zidane har allerede gjort det klart, at holdet vil være fuldstændig forandret fra i onsdags, pånær Sergio Ramos, Toni Kroos og Casemiro, lyder det fra Pavón til et velgørenhedsarrangement.

- Men jeg tror de (Vinícius og Rodrygo, red.) kommer til at få minutter i derbyet.

Pavón forventer en tæt kamp i morgen aften:

- De seneste to Real Madrid-kampe har været virkelig positive, med et ret højt niveau, defensivt og som hold.

- LaLiga er lige begyndt, og de konklusioner der blev draget efter Paris var lidt hurtige.

- Derbyer er komplicerede, men begge hold kommer ind til kampen i god form. Jeg mener Real Madrid har udlignet Atlético Madrids niveau, så det er meget åbent.

Om Rodrygo rent faktisk får spilletid på førsteholdet i morgen aften må siges at være tvivlsomt. Ifølge de spanske medier, vil han ikke være at finde i truppen. 

Seneste artikler...