Zidane: Bale ønskede ikke at spille

Logo Realmadrid 010101

Zinedine Zidane har udtalt sig forud for Champions League-opgøret imod Manchester City i morgen aften, og her kommenterede franskmanden på holdets form, status for Eden Hazard samt Gareth Bales fravær i kamptruppen.

Om holdets form:
- Den er god, fordi vi forbereder os på denne kamp. Det er returkampen, vi ved, hvad der skete i den første, men vi er fokuserede, og vi ved, at i morgen er endnu en finale. Vi vil forsøge at spille en god kamp.

Til spørgsmålet om han er fortrøstningsfuld angående Hazard, svarede Zidane:
- Ja, fordi han havde lidt ubehag mod slutningen af ligasæsonen, men nu har han det meget bedre. Vi har haft meget tid til at forberede os på kampen, og jeg synes, at han er i er god form.

Om Bales fravær i kamptruppen:
- Jeg vil forklare. I sidste ende er mange ting blevet sagt. Vi har et respektfuldt forhold som træner og spiller, selvfølgelig. Alt jeg kan sige er, at han foretrak ikke at spille, intet andet. Resten er mellem mig og ham.

Log-på for at kommentere

Lars1991 svaret på emne: #1 1 måned 3 uger siden

BBB skrev: Guillem Balague havde en anden udlægning: Både Bale og Zidane vidste, at Bale ikke ville spille. Derfor ville Bale gerne undgå at rejse. Hvis Guillem har ret, så er det mere forståeligt.

Ja og hvorfor bliver Areola, Nacho og Diaz ikke også bare hjemme? De kommer jo ikke til at spille. Og flere af dem, hvis ikke dem alle, smutter alligevel i næste sæson. Det da forståeligt! Bliv hjemme og hyg i stedet.
BBB svaret på emne: #2 1 måned 3 uger siden
Guillem Balague havde en anden udlægning: Både Bale og Zidane vidste, at Bale ikke ville spille. Derfor ville Bale gerne undgå at rejse. Hvis Guillem har ret, så er det mere forståeligt.
slb1995 svaret på emne: #3 1 måned 3 uger siden
Altså kan en spiller ikke fyres for ikke at ville udføre sit arbejde? Hvis spillere som James og Bale kan sige, de ikke vil spille, kan de da heller ikke forlange at få løn.

Jeg kan jo heller ikke gå ud på min arbejdsplads og sige, at jeg ikke lige har lyst til at udføre mit arbejde den dag og så tage hjem igen, mens jeg samtidig får løn.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.