James: Det er svært, når jeg ikke får samme muligheder som andre

James Rodríguez erkender i en podcast med Daniel Habif, at livet i Real Madrid ikke er let i øjeblikket og at han gerne vil væk. Han siger blandt andet:

- Det er frustrerende ikke at spille. Jeg har forudsætningerne for altid at spille. Men på grund af andre personer, kan jeg ikke gøre det og det er frustrerende. Hvis jeg var en dårlig spiller, så ville jeg acceptere det, men jeg er en person, som altid ønsker at vinde og at spille.

James bliver også spurgt til forholdet til Zinedine Zidane:
- Det handler om smag og behag. Han har sine foretrukne spillere og det respekterer jeg. Det blander jeg mig ikke i. Men når jeg ser, at jeg ikke har de samme muligheder som andre spillere, så er det svært…….jeg ville gerne forlade klubben, men de ville ikke slippe mig. Jeg ville gerne have været et sted hen, hvor jeg kunne spille og hvor jeg vidste, at jeg ville få muligheder, for Zidane havde sin base af spillere. Mit ønske var, at tilhængerne huskede min første periode i klubben og ikke denne……..jeg lavede 36 mål og 42 assists.

Endelig bliver han bedt om at gøre status over den netop overståede sæson:
- Det er en af de største skuffelser i min karriere, men takket være Gud er jeg ung og jeg har stadig nogle år foran mig til at finde glæden.

Seneste artikler...