Zidane: Jeg har kontrakt til 2022, og jeg vil ikke bede om mere
Zinedine Zidane har snakket med pressen forud for kampen i morgen aften imod Eibar, og her følger franskmandens vigtigste pointer.
Zidane har på det seneste fået bedre styr på spillet, men han understreger, at træerne ikke vokser ind i himlen af den grund:
- Jeg har en kontrakt indtil 2022, og jeg vil ikke bede om noget som helst. Jeg er heldig at kunne sige, at jeg er i den bedste klub i verden. Jeg håber, at spillerne bliver her.
Kaptajn Sergio Ramos har endnu ikke forlænget sin kontrakt, og om ham sagde Zidane:
- Han ser godt kørende ud, fordi han er overbevist om, at han vil blive, og det er det vigtigste. Jeg kan se ham spille fodbold mange år endnu, fordi han passer godt på sig selv. Hvis du ønsker at fortsætte og passer på dig selv, så har du gode chancer for at fortsætte i lang tid, og jeg er ikke overrasket over det, han gør.
Eden Hazard er ikke blevet helt klar til kampen, men Zidane håber, at han snart har den skadesplagede belgier med igen:
- Forhåbentlig vender han snart tilbage, han er næsten helt klar igen. Han mangler kampform, og jeg håber, at han snart er tilbage på holdet.
Zidane gav desuden ikke noget væk med hensyn til et forestående klubskifte til Isco, hvor der blandt andet har været rygter om en byttehandel med Paul Pogba:
- Jeg kan kun snakke om mine egne spillere, og Isco har det fint her, og vi har nok at tænke på i forhold til at fokusere på det, vi har gang i.