Bettoni: Ødegaard er vigtig for os
Det var assistent-træner David Bettoni, som stod for dagens pressemøde forud for morgendagens kamp mod Alavés og her slog han fast, at det bliver uden Sergio Ramos og Dani Carvajal, som ikke er klar.
Bettoni vikarierer for Zidane, som er ude med Corona-virus også og han blev blandt andet spurgt ind til sin rolle på holdet:
- Jeg forsøger at forblive på den mest naturlige måde. Mit forhold til truppen er normalt, professionelt, tæt. Vi er der for at hjælpe dem til at kunne yde deres bedste. Vi kan godt lide at arbejde sammen.
De seneste kampe har ellers ikke givet indtryk af en flok spillere, som ydede deres bedste, men Bettoni siger:
- Hvert nederlag til Real Madrid giver masser af kritik. Vi har erfaring nok til at vide, hvordan vi skal reagere. I morgen er en ny mulighed til at vise, at vi står sammen. Holdet har en god energi og er klar til at spille en stor kamp.
En af de spillere, som sandsynligvis ikke får lov til at spille en stor kamp i morgen, er Martin Ødegaard, som på rygtebasis meldes på vej til Arsenal. Om ham siger Bettoni:
- Jeg ved ikke, hvad der sker omkring Martin. Han er vigtig for os, ligesom alle de andre.