Cassano om sine vægtproblemer: Vi fik fem kg nutella om måneden

Antonio Cassano var aldrig en af de mest disciplinerede spillere i Real Madrid, og at dømme ud fra italienerens egne beretninger gjorde klubbens sponsorer det heller ikke nemmere for ham at holde formen ved lige.

I en samtale med legender som Christian Vieri og Fabi Cannovaro for nylig sagde Cassano:
- Da jeg ankom til Real Madrid, tabte jeg mig tolv kg med det samme, og så kom Cannavaro, og jeg tog det hele på igen. En af Real Madrids sponsorer var Nutella, og hver måned gav de os fem kg. 

Indrømmet - man skal have en rygrad af stål for at kunne modstå fristelsen, og den besad Cassano tilsyneladende ikke:
- Da Fabio Capello var cheftræner, scorede jeg to mål på to kampe, og jeg følte mig som verdens konge. Så skiftede han mig ud i halvlegen imod Lyon, hvorefter jeg skændtes med ham. Men han er en person, som jeg virkelig elsker. 

Herefter blev nutellaen den store synder:
- Han (Capello, red.) tog mig ud af holdet, og jeg tog 14 kg på i løbet af syv måneder. Jeg spiste nutella direkte fra glasset... i skefulde. 

Cassano nåede i Real Madrid at spille 29 kampe, score fire mål, lave tre assist og spise et ukendt antal glas nutella, inden han senere skiftede til Sampdoria, først på en lejeaftale og senere permanent. 

Seneste artikler...

Annonce