Navas: Ikke alle troede på mig i Real Madrid

Navas var i sin tid i Real Madrid lidt af en fanfavorit med sin ydmyge person og hurtige reflekser, men til PSG’s officielle magasin fortæller costaricaneren, at han ikke altid følte opbakningen internt i klubben.

Navas siger:
- Jeg føler hengivenhed fra alle her i Paris. I Spanien havde jeg følelsen, at dele af klubben ikke helt troede på mig. Jeg vil altid være evigt taknemmelig over for Real Madrid-fansene for den ubetingede støtte, de viste mig og stadig viser mig i dag på trods af, at jeg har skiftet hold. Og mine holdkammerater i Madrid troede også altid på mig. Her i Paris er det lidt anderledes; alle tror på mig, og jeg prøver at betale tilbage af den tiltro.

Navas siger desuden om sammenligningen med Iker Casillas i Real Madrid:
- Da jeg ankom, prøvede jeg ikke at vise, at jeg var bedre end Iker, eller at min karriere ville blive mere succesfuld end hans. Jeg prøvede bare at få det meste ud af den mulighed, som jeg fik for at arbejde hårdt med ydmyghed og for at gøre mit bedste.

Navas nåede i sidste sæson finalen i Champions League, som PSG desværre for ham tabte til Bayern München, men i aften er der stor chance for, at den franske hovedstadsklub spiller sig videre til kvartfinalen, når man tager imod et Barcelona-hold på hjemmebane, som man anført af Kylian Mbappé mørbankede i første kamp med 4-1.

Seneste artikler...