Jonathan Barnett: Tvivler på Bale-fremtid i Real Madrid

Logo Realmadrid 010101

Gareth Bales bramfrie agent, Jonathan Barnett, har givet et interview til mediet SNTV, og her udtaler han sig nok engang om Bales næste skridt i karrieren.

Barnett siger:
- Jeg tvivler meget på, at Bale har en fremtid i Real Madrid, men hvis de vil sætte ham på bænken, så er det fint. Hvis de ville sætte mig på bænken med den løn? Det er også fint med mig. 

Med den udtalelse skitserer Barnett også hvorfor, at det netop ville være at foretrække, hvis Bale fandt sig et andet sted at spille i næste sæson, og om den kommende sæson sagde han:
- Det er en samtale mellem tre parter; os, Real Madrid og Tottenham. Vi har vores synspunkt, og vi vil lade dem vide, hvad det er, når tiden er rigtig. 

Bale har i denne sæson spillet 31 kampe, scoret 14 mål og lavet tre assist for Spurs. 

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.