Raúl: Dette er mit hjem

Det lykkedes desværre ikke for Castilla at rykke op i den næstbedste spanske række efter 0-0 imod UD Ibiza, men holdets cheftræner, Raúl, udtalte efter kampen, at det bestemt ikke betyder, at han ser sig om efter andre muligheder.

Der har været skrevet om kraftig interesse fra Frankfurt i Bundesligaen, ligesom den legendariske 7'er er ét af flere navne, der nævnes som mulig arvtager for Zinedine Zidane som cheftræner for førsteholdet. Om rygterne siger Raúl selv:
- Dette er mit hjem, og det er her, jeg ønsker at være. Det er ikke tiden til at snakke om nogens fremtid. Vi har lært meget i år. 

Raúl siger endvidere:
- Jeg er ansat hos denne klub. Siden jeg besluttede mig for at blive træner for tre-fire år siden, var det for at have mulighed for at være hjemme i min klub, få erfaring og træne mig selv på den bedste måde. Jeg er en klubmand, og jeg er glad i mit hjem og spændt på at fortsætte her. 

Raúl kommenterede desuden på holdets præstation i sæsonen, der akkurat ikke var nok til en oprykning:
- Selvom det måske ikke virker sådan, så skal vi være glade for det, som dette hold har opnået. Vi kommer til at sætte pris på det om ikke så længe, men lige nu græder drengene. 

Seneste artikler...