Varane: Underligt at se Zidane smutte

Varane 380x502 2

Raphaël Varanes egen fremtid i Real Madrid er fortsat usikker, men ikke desto mindre har han på en pressekonference med det franske landshold kommenteret på sin landsmand, Zinedine Zidanes, afsked med klubben.

Varane sagde følgende:
- Min første reaktion er, at jeg føler mig stolt over de sidste ti år. Han hentede mig fra Lens til Real Madrid, og jeg har lært meget af ham. Han er en træner med en menneskelig side. Han er en inspirationskilde, ikke kun for mig, men for mange spillere, der har mødt ham. For mig og for en hel generation af spillere i Real Madrid er det underligt at se ham smutte.

Det er ikke utænkeligt, at Varane i fremtiden kan blive genforenet med Zidane, eventuelt hvis sidstnævnte engang skulle overtage det franske landshold, og det ville Varane ikke have noget imod:
- Det har været en fornøjelse af arbejde med ham, og det ville være dejligt, hvis det ville ske igen i fremtiden. Han er en stor træner og et fantastisk menneske.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.