Löw afviser at blive klubtræner nu

Real logo

Den tyske landstræner Joachim Löw afviser at blive klubtræner, når han stopper efter EM-slutrunden.

Löw har ellers været bragt i spil som træner i både Real Madrid og Barcelona, men de to klubber behøver ikke at kontakte tyskeren. Det slår han fast i et interview:

- Jeg har ikke personligt været i kontakt med nogen. Jeg har besluttet mig for, at jeg ikke bliver klubtræner i løbet af sommeren. I de kommende måneder har jeg ingen planer om at træne noget hold. Jeg kommer ikke til at ændre holdning.

Joachim Löw har været tysk landstræner siden 2006.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.