Hazard: Vil gøre alt for Real Madrid efter EM

HAZARD 380x502

Eden Hazard har heller ikke i sin anden sæson i Real Madrid fundet melodien, hvor han igen har været hårdt ramt af skader, men heldigvis for ham er det ikke udelukket, at han kan spille en rolle for det belgiske landshold til den kommende EM-slutrunde.

Hazard siger ifølge spanske AS følgende om sin forfatning:
- Det har været et svært år, men jeg håber på at kunne være klar til den første kamp. Jeg tager det dag for dag og ser, hvordan det går med den medicinske stab. Jeg missede de sidste kampe i sæsonen med Real Madrid, så jeg har haft tid til at hvile, og så må vi se, hvordan det går.

Om forventningerne til den kommende sæson med Real Madrid siger Hazard desuden:
- Jeg ser ikke mig selv forlade klubben, jeg har stadig tre år tilbage af min kontrakt. Mit første år var dårligt på grund af skaden. Jeg kender mig selv, og hvis jeg er klar til at spille og i god form, så kan jeg gøre store ting for klubben. Efter EM er min plan at gør alt, hvad jeg kan for klubben.

Hvis Hazard kommer i aktion til EM, bliver det første gang siden november 2019, at han spiller en landsholdskamp, og det vil så fald være hans kamp nummer 107 for Belgien.  

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.