Eden Hazard om Ancelotti-ansættelse: Vi kan opnå store ting sammen
Eden Hazard blev hentet til Real Madrid under Zinedine Zidanes ledelse, og belgieren har ofte omtalt franskmanden som sit forbillede. Hazard slår dog fast, at han ikke har noget imod cheftrænerskiftet.
Til den belgiske tv-station, RTBF, siger Hazard:
- Alle i Real Madrid ved, hvad Ancelotti har gjort for klubben. Han vandt Champions League med denne trup, og han kender mange af spillerne. Vi ved, at han er en træner med en masse erfaring. Han kender byen og fansene. Jeg tror, at vi kan opnå store ting sammen.
Hazard har aldrig tidligere haft Ancelotti som cheftræner, idét belgieren blev købt til Chelsea ét år efter, at Ancelotti var blevet afskediget i London-klubben, men han har stadig flotte ord at sige om sin nye cheftræner:
- Jeg kender ham ikke personligt, men ud fra hvad jeg har hørt, er han en meget rar person, som bare ønsker at vinde, hvilket er det, vi alle ønsker. Vi får chancen for at arbejde sammen, og det er godt nyt for mig.
Hazard havde desuden følgende ord at sige om Zidane:
- Det var fantastisk at være omkring ham hver dag, der er intet bedre end at blive trænet af dit idol.