Modric om Ancelotti: Det er en stor glæde at have ham tilbage
Luka Modric glæder sig over, at Carlo Ancelotti er tilbage i Real Madrid, da første omgang var en overvejende succes på banen.
Således vandt Real Madrid La Décima med den garvede italienske træner ved roret, men står det til Modric selv, så håber han på endnu mere succes i denne omgang.
- Jeg glad for at se træneren (Ancelotti, red.) igen efter nogle år. Det er en stor glæde. Han er en dygtig træner, som havde succes i sin første tid i klubben og jeg håber, der kommer endnu mere af den slags i anden omgang.
Modric tager hul på sin tiende sæson som Real Madrid-spiller, når han løber på banen til sin første LaLiga-kamp i 2021/22-sæsonen, og den kroatiske midtbaneveteran ser frem til den forestående sæson med samme begejstring som altid
- Jeg er stadig lige så spændt som var det min første dag i klubben. Jeg er glad for at se mine holdkammerater igen og jeg er ivrig efter at arbejde, forberede mig og hjælpe holdet med at klare sig godt.
Modric er ikke med i aftenens første officielle test mod Rangers, da han næsten lige er stødt til resten af spillertruppen i Valdebebas, ligesom andre prominente navne også er blevet i Madrid.