Camavinga om sin forrygende start i Real Madrid: Det her er kun lige begyndt

Real Madrid Player Ratings at Inter Milan: Eduardo Camavinga is special

Eduardo Camavinga var en af de helt store hovedpersoner, da Real Madrid to sejren mod Inter på San Siro i deres debut i denne Champions League-sæson. Franskmanden leverede nemlig den afgørende assist, der første til Rodrygos sejrsmål, som også blev kampens eneste mål.

Efter kampen lod Camavinga sig interviewe af beIN SPORTS France, hvor han blandt andet kommenterede på sine to første kampe som Real Madrid-spiller:

- Hver dag arbejder jeg på at kunne levere på banen, og jeg er glad for at have lavet en assist og have scoret, men det her er kun lige begyndt. Vi har allerede endnu en kamp på søndag, udtalte han.

Camavinga fortalte også mere detaljeret om den assist, han lavede i kampen. Ifølge franskmanden er det et opspil, han har trænet på i Rennes sammen med Mathieu Le Scornet:

- Han (red. Mathieu Le Scornet) fortalte mig, at jeg skulle aflevere bolden og løbe i dybden ind i feltet. Valverde afleverede bolden til mig, og jeg var heldig at kunne spille den til Rodrygo, som scorede.

På trods af sin vellykkede, indøvede aktion, arkendte midtbanespilleren, at Real Madrid havde vanskeligt mod Inter:

- Det er sandt, at det ikke har været en let kamp. Vi har ikke genreret mange chancer, og de har haft et par stykker. Men det vigtige er, at det lykkedes os ikke at indkassere nogle mål, og at vi var i stand til at vinde kampen.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.