Mbappé med kryptisk udmelding: Der er nye elementer
PSG sejrede søndag aften med 5-1 på hjemmebane imod Lorient, hvor Kylian Mbappé stod for to af scoringerne. Efter kampen blev der skrevet endnu et kapitel i sagaen om ham og hans ellers forventede skifte til Real Madrid, og selvom det ikke i sig selv var nogen kontroversiel udmelding, er det ikke ligefrem sød musik i ørerne på Real Madrids tilhængere.
Her udtalte ham nemlig følgende til Amazon Prime:
- Der er nye elementer – en rimelig stor mængde faktorer at tage i betragtning. Som jeg har sagt, er det ikke en nem beslutning. Jeg forsøger at træffe det bedste valg sammen med dem, der er tæt på mig. Jeg tager min tid for at kunne tage den bedst mulige beslutning. Hvis jeg havde besluttet mig, ville jeg have meldt det ud. Om det er muligt at blive i PSG? Ja, selvfølgelig.
Historien melder endnu ikke noget om, hvad disse ’nye elementer’ eventuelt kunne dreje sig om, men udtalelsen tyder på, at diverse medier ikke har ret i tidligere meldinger om, at Mbappé allerede skulle have underskrevet en kontrakt med Real Madrid så tidligt som i januar.