Real Madrid spiller sidste ligakamp fredag aften

Logo Realmadrid 010101

Real Madrid mangler blot én ligakamp i sæsonen, og det er måske smart lige at få sat kryds i kalenderen. Den er nemlig blevet rykket til nu på fredag klokken 21 – et noget atypisk tidspunkt at spille på for Real Madrid.

Her tager man imod Real Betis, der kommer til at skulle kæmpe for at holde fast i deres femteplads, så helt ligegyldig bliver kampen ikke. Nok er kampen en af de mindre betydningsfulde af slagsen for Real Madrid-tilhængere, der måske kan finde på sjovere ting at lave en fredag aften, men hvis man alligevel skal have en grund til at blive hjemme og se kampen, er det naturligvis for at se Marcelo få sin afsked med klubben hjemme på Santiago Bernabéu.

Det gælder naturligvis også Isco og Gareth Bale. Ingen af de tre har dog været spilleklar i de seneste par kampe, men lad os da især håbe, at brasilianeren, holdets kaptajn, bliver klar til at få en hyldest på det, der har været hans hjemmebane siden januar 2007.

Log-på for at kommentere

Lars1991 svaret på emne: #1 1 måned 1 uge siden
​Hvis folk manger lidt spænding inden sidste spillerunde, så kan Courtois altså stadig nå at få Zamora-trofæet. Det kræver at han holder nullet, samt Bono lukker to mål ind imod Bilbao. Ikke helt umuligt!
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #2 1 måned 1 uge siden
Fedt. Håber I får en tur derned en anden gang.

Jeg glæder mig hvert fald til at komme ned og se Mbappé på det nyrenoverede stadion, når det står færdigt.
Greenking svaret på emne: #3 1 måned 1 uge siden
Det ved jeg men så bør de på deres hjemmeside inkludere fredag og mandag som en mulig kampdag. (selvom de sjældent spiller der).

Anyway, så har jeg lige fået svar på min mail jeg skrev til dem igår:

"Good afternoon.

Thank you for contacting the Public Attention Service.

We need the purchase confirmation email. Indicate in the email that you want the return of the tickets.

Regards,
Javier.-"

Så det lader til at de laver en refund til os :)
The European Super League's profilbillede
The European Super League svaret på emne: #4 1 måned 1 uge siden

Greenking post=149955 skrev: Okay, men da vi købte billetterne 10 april på realmadrid.com stod der på 21/22 maj.
Så vil jeg da mene de bliver nødt til at refundere beløbet når den så spilles d. 20 maj?

@Mruge. Vi har Ryan air flyvningen kl 2125 :/

​Det er desværre sådan at kampene altid bliver programsat til weekenden og senere hen bliver rykket til deres præcise kamptidspunkt.

Så egentlig skal man booke fly allerede fredag for at sikre sig at man kan se kampen uanset om den bliver rykket til fredag, lørdag, søndag eller mandag.

Det kunne du selvfølgelig ikke vide da du bestilte så jeg håber på du har held med Ramos4's råd.
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #5 1 måned 1 uge siden
Hør klubben om det. Jeg tror ikke der er meget at gøre, men hør da klubben ad!

Hvis ikke, så er det fandme surt, ja :/

Håber I finder en løsning.
Greenking svaret på emne: #6 1 måned 1 uge siden
Okay, men da vi købte billetterne 10 april på realmadrid.com stod der på 21/22 maj.
Så vil jeg da mene de bliver nødt til at refundere beløbet når den så spilles d. 20 maj?

@Mruge. Vi har Ryan air flyvningen kl 2125 :/
Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #7 1 måned 1 uge siden

Mruge post=149924 skrev: Jeg tror vi har samme flybillet som dig. Det er sindssygt ærgerligt, men vi blev nødt til at booke et fly torsdag eftermiddag.

Rejsebureauet vi havde booket billetterne igennem, lød ikke som om der var vildt meget at gøre.

​Tror eneste mulighed er at finde et andet fly, ja.
9eren's profilbillede
9eren svaret på emne: #8 1 måned 1 uge siden

Greenking post=149912 skrev: Damn!!
Jeg har vip billetter til kampen men vi lander først fredag ved midnat.
Den har hele tiden stået til at blive spillet lørdag eller søndag.
Er der noget at gøre eller er 2500 kr pr billet bare tabt? Nogen der ved det?

​hvis ikke I kan nå at finde en anden måde at komme derned på er I på spanden
Mruge svaret på emne: #9 1 måned 1 uge siden
Jeg tror vi har samme flybillet som dig. Det er sindssygt ærgerligt, men vi blev nødt til at booke et fly torsdag eftermiddag.

Rejsebureauet vi havde booket billetterne igennem, lød ikke som om der var vildt meget at gøre.
Greenking svaret på emne: #10 1 måned 1 uge siden
Damn!!
Jeg har vip billetter til kampen men vi lander først fredag ved midnat.
Den har hele tiden stået til at blive spillet lørdag eller søndag.
Er der noget at gøre eller er 2500 kr pr billet bare tabt? Nogen der ved det?

Seneste artikler...

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.