Vinícius: Jeg håber, at jeg kan blive en legende i denne klub

Vinícius Junior var naturligvis glad og stolt, da han i onsdags underskrev en ny kontrakt med Real Madrid, som gør ham til den bedst betalte spiller i Real Madrid-truppen.

Han snakkede efterfølgende med Real Madrid TV, hvor han sagde følgende om forlængelsen:
- Det var min drøm at spille og fortsætte her. Der, hvor jeg kommer fra, var det meget svært at nå hertil og at være i Madrid er noget, som jeg altid vil bære med mig. Jeg er meget taknemmelig over for min familie, mine venner og dem, jeg arbejder sammen med og som altid gør alt for at jeg kan vise mig fra min bedste side. At spille her er uforklarligt. Kun de spillere, som har været her, ved hvordan det er.

At Vinícius har det godt, bliver tydeligt, da han skal forklare sammenholdet i omklædningsrummet:
- Jeg har det godt med alle spillerne. Det gør mig bedre, det gør alle bedre og det er det, vi arbejder for. Vi er meget glade for at være sammen og spille for den største klub i verden. Vi skal nyde disse meget store og vigtige øjeblikke i vores liv, for det går stærkt.

Ambitionerne er også store for brasilianeren:
- I går (tirsdag, red.) modtog jeg en præmie (Socrates-prisen, red.) og i dag har jeg fået en kontraktforlængelse. Det har været en stor uge for mig og min familie. Men vi ønsker os mere. Flere titler og flere kampe for Real Madrid. Jeg håber, at jeg i løbet af nogle år kan blive en legende i denne klub.

Seneste artikler...