Sæsonen 13/14

12 år 7 måneder siden #1369 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 13/14

Real Madrid skrev: Griezmann er også en spiller, der kunne være spændende at have på holdet!
www.insidespanishfootball.com/94773/grie...-fan-of-real-madrid/

Han er en god og spændende spiller, jeg er dog ikke sikker på det vil gavne hans karriere at tage til Madrid. Hvis Der virkelig bliver skudt penge i Valencia og de kan overbevise om at de skal starte et projekt, om at blive en fast del af den spanske top mange år frem, så synes jeg de skal prøve at købe ham (+ nogle flere klassespillere selvfølgelig). Jeg vil egentlig bare gerne have han bliver i ligaen.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #1370 af Real-MOU
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Real-MOU.

12 år 7 måneder siden #1371 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Endelig en, der har fattet hvad Benzema står for og bidrager med. Spot on, Dios.

12 år 7 måneder siden #1372 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 13/14

elle44 skrev:

Real Madrid skrev: Griezmann er også en spiller, der kunne være spændende at have på holdet!
www.insidespanishfootball.com/94773/grie...-fan-of-real-madrid/

Han er en god og spændende spiller, jeg er dog ikke sikker på det vil gavne hans karriere at tage til Madrid. Hvis Der virkelig bliver skudt penge i Valencia og de kan overbevise om at de skal starte et projekt, om at blive en fast del af den spanske top mange år frem, så synes jeg de skal prøve at købe ham (+ nogle flere klassespillere selvfølgelig). Jeg vil egentlig bare gerne have han bliver i ligaen.

Det er ord for ord hvad jeg tænkte om Griezmann, da jeg så ham spille i går;)

En fantastisk spiller - som ikke passer til Real Madrid - men ville være perfekt for Valencia.

Jeg tvivler også lidt på, at han har de sidste 2% til at kunne spille for en top-top klub...

• rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #1373 af rene
Besvaret af rene på emne Sæsonen 13/14
Lidt om Bales skadesproblemer.

espnfc.com/news/story/_/id/1695430?&cc=5739

12 år 7 måneder siden #1374 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 13/14
Vil nogen herinde svare på mine spørgsmål:

1) Casillas blev beskyldt for at lække informationer til pressen, har han indrømmet det eller er det logisk aksiom at det var ham der var muldvarpen?

2) Er der en sammenhæng mellem Casillas' påståede læk og hans bænkplads i La Liga? eller er det af rent motivation årsager at Ancelotti har valgt at dele tjensten mellem de 2 så de ligesom kan konkurrere mod hinanden og dermed blive bedre?

3) Hvilken markspillere har normalt mindst brug for pause? Centerforsvare og midtbanespiller, ikk?

4) Var det i låret at Bale blev sparket i eller i nosserne?

jeg gracias på forhånd ;-)

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Kasillas.

12 år 7 måneder siden #1375 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 13/14

Kasillas skrev: Vil nogen herinde svare på mine spørgsmål:

1) Casillas blev beskyldt for at lække informationer til pressen, har han indrømmet det eller er det logisk aksiom at det var ham der var muldvarpen?
Han har intet indrømmet, og derfor er det blot Mourinhos indirekte påstand. Omvendt har Iker ikke benægtet, men uskyldig til det modsatte er bevist ikke?

2) Er der en sammenhæng mellem Casillas' påståede læk og hans bænkplads i La Liga? eller er det af rent motivation årsager at Ancelotti har valgt at dele tjensten mellem de 2 så de ligesom kan konkurrere mod hinanden og dermed blive bedre?
Ja. Under Mourinho. Ingen tvivl. Mht Ancelotti, så vurderer han jo umiddelbart blot, at Diego Lopéz er bedst, men for at holde Iker Casillas nogenlunde tilfreds, så får han også en del af kampene. Dette har jo også virket, da Iker jo på ingen måde har gjort antydning til at ville forlade klubben her til januar, som det jo ellers var 'frygtet'.

3) Hvilken markspillere har normalt mindst brug for pause? Centerforsvare og midtbanespiller, ikk?
Målmænd ;0)

4) Var det i låret at Bale blev sparket i eller i nosserne?
Lysken faktisk.

jeg gracias på forhånd ;-)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 7 måneder siden #1376 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 13/14
Markspillere betyder alle andre end målmand. Det var et ærligt spørgsmål fordi jeg kan se at Modric, Ramos og Pepe hele tiden spiller konstant, så jeg er lidt bekymret. - jeg spørger endnu engang: Midtbanespillere og midterforsvare er dem der har mindst brug for pause, ik?

Godt at det var lysken, over på marca og as fremgår ordet "genitales", så derfor min association. -

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

12 år 7 måneder siden #1377 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

Siempre Madrid skrev: Dios, vi er sjældent enige, men her rammer du plet.....ved ikke, om det gør dig nervøs ;-)

Hvis man vil have Benzema til at være angriberen, som laver +25 mål i La Liga, så er og bliver han et flop, men det er jeg altså bange for, at Cavani/Agüero/Suárez/Falcao ville blive også, for vi har allerede den +25-målscorer på holdet, nemlig Cristiano Ronaldo.

I stedet bidrager Benzema med et stort løbepensum - selv om det ind i mellem ikke ser sådan ud - og deltager i det opbyggende spil.

Ja, der er stadig ting, som kan og skal forbedres, men der er ingen grund til desperat søgen efter en afløser.

Det er altid en lidt spøjs situation når vi er enige. Jeg ved aldrig om jeg skal grine eller græde haha :D

Når det er sagt, så siger det sig selv jeg er enig med dig. Du fik dog hans enorme løbearbejde med, som jeg er begejstret for. Dejligt og se han er nede og vende målmanden, og få sekunder efter mange gange presser boldholderen hos modstanderen.

Jeg er fan ihvertfald :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 7 måneder siden #1378 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 13/14

Siempre Madrid skrev: Dios, vi er sjældent enige, men her rammer du plet.....ved ikke, om det gør dig nervøs ;-)

Hvis man vil have Benzema til at være angriberen, som laver +25 mål i La Liga, så er og bliver han et flop, men det er jeg altså bange for, at Cavani/Agüero/Suárez/Falcao ville blive også, for vi har allerede den +25-målscorer på holdet, nemlig Cristiano Ronaldo.

I stedet bidrager Benzema med et stort løbepensum - selv om det ind i mellem ikke ser sådan ud - og deltager i det opbyggende spil.

Ja, der er stadig ting, som kan og skal forbedres, men der er ingen grund til desperat søgen efter en afløser.

Benzema har bestemt hævet sit niveau i dele af denne sæson, men jeg må erkende at jeg aldrig har været, og frygter jeg aldrig blir, voldsomt imponeret af manden. Nuvel, han har et meget højt topniveau - og han behøver bestemt ik lave kasser på stribevis for at slå til - men man må som minimum ku forlange at han udviser mere fodboldintelligensend han gør kamp efter kamp. Han træffer uendeligt mange dårlige beslutninger og virker meget ofte vavittig klodset når han får en bold i fødderne. Når vi får en omstilling så frygter jeg altid det værste når Benzema får bolden - han er ofte meget dårlig til at orientere sig og blir derfor blir han ofte tacklet inden han får spillet den videre.

Og det største problem af alle med ham - jeg har sagt det gennem flere år nu - manden har ganske enkelt ik forstået off side-reglen - det er ganske enkelt den eneste forklaring på hvorfor han løber direkte ind i off side igen og igen og igen - og mange gange i soleklare situationer hvor det eneste han ska tænke på netop er at holde sig fri af off side. Jeg forstår at flere nærmest mener han er et geni og den bedste angriber for Madrid - jeg er sjovt nok ik én af dém. Jeg mener ik han er håbløs og synes bstemt om ham når han i perioder håver sit niveau. Jeg elsker at han har et vildt spark med begge ben og at han er så all round som han er. Men han brænder for mange (store) chancer og så mangler han altså virkelig (fodbold)intelligens.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Sam, El Rojo

12 år 7 måneder siden #1379 af Dios
El Rojo skrev:

Det med om det var seriøst var nu til M_Lindings kommentar om, at en søgen efter argumenter mod Benzema er irrelevant. Det synes jeg virker voldsomt at sige: Skulle manden spille så godt, at han er urørlig for kritik?

Jeg tror egentlig vi er enige på mange punkter, for jeg mener også at Benz har de kvaliteter du nævner i sit spil. Jeg mener bare, at det er alt for sjældent, at man får dem at se på et kontinuerligt niveau. Det er længe siden at han har spillet 2 eller 3 gode kampe i træk i mine øjne, det kommer alt for meget i glimt.

Mange assists: Fair nok, han har lavet 5 i denne sæson, hvilket vel er ganske acceptabelt efter hans position og mængde af spilletid. Det samme har Marcelo og Cristiano, Modric har lavet 6 og Gareth har lavet 7. Det er ikke fordi han er assistkongen jo. Og Siempre - skal vi beholde Benzema pga. hans løbeniveau? Nu synes jeg godt nok vi strammer den :) - enig, han arbejder for holdet, men det er altså fordi man sammenligner med Ronaldo (både verdens bedste og fænomenet) og ikke fordi at hans sidestykke ikke findes indenfor det område.

Og nej, jeg eftersøger ikke at Benzema skal bombe kasser ind før jeg er tilfreds. Hans scoringsniveau er fint for tiden, for som du siger Siempre, så har vi Cristiano til at lave kasserne. Det jeg eftersøger er kvalitet i hans spil - færre dårlige førsteberøringer, færre dårlige afleveringer, færre offsides. At du kun mener han smider bolden væk "til tider" Dios kan jeg undre mig over. Og nej, jeg sammenligner ikke med Ronaldo, for Ronaldo står for målene. Som I siger har Benzema en anden rolle på holdet, og hvis man skal fungere som "playmaker" så skal man bare være mere sikker på bolden, og give en større garanti for man kan få den, uden at smide den væk igen.

Der er ingen i Real Madrid der er for urørlige for kritik, men det siger nok mere om størrelsen. Og egentlig klubbens helst store problem. Hvor andre klubber er mere end tilfredse med kvalitetsspillere som Di María, Benzema etc. der står vi snotforkælede Real Madrid fans tilbage, og vil altid have det der synes langt bedre andetsteds.

Jeg har aldrig nævnt Benzema skulle være nogen assistkonge, ej heller den bedste målscorer, men sammenligner man Benzema, Suarez, Agüero's sidste sæson så lavede Benzema 15 assist i ligaen og Cl, Agüero lavede 2 i ligaen og Cl og Suarez lavede 5 i ligaen og El.
Suarez og Agüero's sæson har indtil videre været bedre end Benzema's, og specielt Suarez har været forrygende, men han er stjernen i Liverpool, og i Real Madrid vil han blot være én af flere tjenere til Ronaldo.

Benzema har da klart sine udfald, og han er ikke ham som vinder kampene på egen hånd, men det er vel også derfor vi har Ronaldo og nu Bale? Jeg er bare uenig med dig i, at Benzema ikke spiller godt, og han mangler mere kvalitet i det han foretager sig.

Faktisk kunne det være interessant, hvis der var en som kunne fremlægge en statistik over hvem der er mest offside i Real Madrid. Jeg er så dårlig til og finde sådan nogle statistikker hehe :) Men jeg tør godt og lægge hovedet på blokken og sige Ronaldo er den Real Madrid spiller som løber mest offside. Slagt mig endelig hvis jeg tager fejl :).
Jeg tror det er omvendt psykologi ligesom man også troede Di María var ham som løb mest på Real Madrid's hold, men det faktisk viste sig og være med Özil i toppen. Der var en bruger herinde som fremlagde en statistik på det efter Dortmund kampene sidste år.

Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Dios.

12 år 7 måneder siden #1380 af Dios

Kasillas skrev: Markspillere betyder alle andre end målmand. Det var et ærligt spørgsmål fordi jeg kan se at Modric, Ramos og Pepe hele tiden spiller konstant, så jeg er lidt bekymret. - jeg spørger endnu engang: Midtbanespillere og midterforsvare er dem der har mindst brug for pause, ik?

Godt at det var lysken, over på marca og as fremgår ordet "genitales", så derfor min association. -

Jeg vil umiddelbart sige, at en back og central midtbanespiller er de 2 mest krævende positioner i fodbold. Det er oftest dem som løber mest i løbet af en kamp.

Leveret af Kunena Forum