Sæsonen 13/14

12 år 7 måneder siden #1405 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Det eneste der mangler nu, er Mourinho til at tage sig af det obligatoriske pressemøde efter kampen.

Om Cristiano giver dommeren muligheden for, at give ham rødt eller ej. Aldrig i verden skal han have rødt kort og slet ikke, hvis modspilleren, der er lige så god om det, ikke også får rødt. Hvis Real Madrid ikke appellerer og den kendelse ikke bliver omstødt, så er der noget galt. Det var ikke til andet end gult.

Og lad os lige understrege, at reglerne for karantæne i forvejen er helt ude i hampen:

If Ronaldo is punished by more than 3 games, he will miss Cup semis. If less, suspension only for league. I reckon it will be 1-2 games ban.

Det siger alt, når man kan få skruet reglerne sammen på den måde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #1406 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14
El_Juan skrev:

Om Cristiano giver dommeren muligheden for, at give ham rødt eller ej. Aldrig i verden skal han have rødt kort og slet ikke, hvis modspilleren, der er lige så god om det, ikke også får rødt.

Nu var det episoden med Gurpegi som kostede Ronaldo et rødt kort. Ronaldo kan kun klandre sig selv for at være en kæmpe idiot, og sætter sig selv i scene 2 gange efter hinanden, vel og mærke på den negative måde af slagsen. Det røde er klokkeklart, og burde give 3 dage!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #1407 af El_Juan
Nej.

12 år 7 måneder siden #1408 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 13/14

El_Juan skrev: Nej.

Meget modent alligevel ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

12 år 7 måneder siden #1409 af El_Juan
"We play 4-3-3 because it provides us with more balance and our stats back that up". Badam-tsch.

12 år 7 måneder siden #1410 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 13/14

Jeg ved godt, at ovenstående video ikke kun er materiale fra indeværende sæson, men ikke desto mindre, så fortæller den alligevel en historie om, hvor god Pepe har været...... i år!

Jeg er imponeret. Jeg vidste naturligvis godt, at han havde en helvedes masse kvaliteter, men det er måske disse, kombineret med en forbilledlig - dog sjælden - kølighed, der har gjort udfaldet. Han har i hvert fald spillet en flot sæson ind til videre og er pt. forsvarsklippe numero uno i Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, Pelle

12 år 7 måneder siden #1411 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 13/14

Daniel skrev:

Jeg ved godt, at ovenstående video ikke kun er materiale fra indeværende sæson, men ikke desto mindre, så fortæller den alligevel en historie om, hvor god Pepe har været...... i år!

Jeg er imponeret. Jeg vidste naturligvis godt, at han havde en helvedes masse kvaliteter, men det er måske disse, kombineret med en forbilledlig - dog sjælden - kølighed, der har gjort udfaldet. Han har i hvert fald spillet en flot sæson ind til videre og er pt. forsvarsklippe numero uno i Real Madrid.

2 grunde til han har været god:

Han er blevet far :)
Hans nye bonhår varmer hans hjerne så der ikke mere sker disse hjerneblødninger :)

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #1412 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Sæsonen 13/14

asp3200 skrev:

Daniel skrev: 2 grunde til han har været god:

Han er blevet far :)
Hans nye bonhår varmer hans hjerne så der ikke mere sker disse hjerneblødninger :)

Men ikke, at der grunden . Grunden til han er blevet så rolig skyldes alene at Mourinho ikke er her længere og self at han er blevet ældre.

12 år 7 måneder siden #1413 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14

DonSelf skrev: Men ikke, at der grunden . Grunden til han er blevet så rolig skyldes alene at Mourinho ikke er her længere og self at han er blevet ældre.

Det skyldes alene (udelukkende), at Mourinho ikke er her, men samtidig er der en anden grund?

Så er det vel også alene (udelukkende) Mourinhos skyld, at Pepe sparkede Casquero ned. Altså alene Mourinhos skyld... og det at Pepe var yngre.

12 år 7 måneder siden #1414 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 13/14

Daniel skrev:

Lækker video! Selv om man er gammel angriber, kan man godt sidde og komme lidt i buksen over de defensive aktioner Pepe har heri. Det kan godt være, at han ikke altid placerer sig 100% korrekt, mens hans vanvittige hurtighed, styrke og engagement gør, at han ofte redder situationen. Han har selvsagt været langt bedre end Ramos i år, men derudover - og nogle er måske uenige - synes jeg, at han p.t. Er i top 3 af centerforsvarsspillere i verden.

Jeg fastholder mit statement - Pepeeeeeeeeeee!!!!!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

12 år 7 måneder siden #1415 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 13/14

Dios skrev:

Faldt lige over denne her video. Nok de bedste 8 min. jeg har brugt på internettet idag.

Jeg synes bestemt man skal ligge mærke til Benzema i videoen. Det er måske overraskende for nogle, hvor meget han går igen i størstedelen af vores angreb. Mange angribere ville måske vælge andre "egoistiske" løsninger, som i mange tilfælde også adskiller de gode fra de bedste.
Jeg synes bare det er vidunderligt og se en angriber som har så stor forståelse for sine holdkammerater, og ikke er bleg for at lægge bolden tilrette for sine medspillere, og lade dem komme i centrum som målscorer.

Dette er ikke endnu en ny angriber debat jeg vil starte op, men nok mere min begejstring for franskmanden som kommer til udtryk. Nu er det dog de smukkeste 8 min. Real Madrid har spillet i 4 år, så det er ren guf :)

Khedira fremstår som en teknisk begavelse på niveau med Xavi i videoen. Siger det ikke alt?

Men manden bag laver gode videoer, det er vi helt enige om.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved BBB.

12 år 7 måneder siden #1416 af El_Juan
Real Madrid dominerede Atlético. Og det er lige på grænsen til, at være en underdrivelse. Jeg kunne godt lide den intensitet holdet spillede med i dag. Suværen kontrol med kampen mod en modstander, som ikke skabte noget som helst, andet end på dødbolde.

Jeg kan godt se, at et systemskifte er nødvendigt, at det ikke fungerer med en tremandsmidtbane (med Di María) og Di María fortsat ikke præsterer. I rest my case.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, -#7-, JimmyBroe, El Rojo

Leveret af Kunena Forum