Rygtebørsen XIX

12 år 1 måned siden #169 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Lækkert at vi har en mand så tæt på Carlo ;)

Er vi alle sammen enige i at det er vigtigere at beholde de spillere der er rygtede væk: Varane, Pepe, Coentrao, Marcelo, Modric & di Maria
... end det er at købe forstærkninger til den kommende sæson?

Personligt ville jeg synes det ville være lækkert med en breddere midtbane til en mere krævende sæson. Jeg tænker først og fremmest Pogba, Vidal eller Verratti. Personligt synes jeg også det ville være lækkert at få en stærkere angriber, men der findes ikke mange af dem derude. En af de få, der ville kunne være en bedre spilstation end Benzema er Suarez, men det kræver at han gider påtage sig sådan en rolle.

Mit største ønske er at Jesé kommer hurtigt tilbage og holder sit talent, at Varane forbliver i truppen og holder sit talent og at Bale+Ronaldo ikke løber ind i regelmæssige skader hele næste sæson.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #170 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: Lækkert at vi har en mand så tæt på Carlo ;)

Er vi alle sammen enige i at det er vigtigere at beholde de spillere der er rygtede væk: Varane, Pepe, Coentrao, Marcelo, Modric & di Maria

Personligt ville jeg synes det ville være lækkert med en breddere midtbane til en mere krævende sæson. Jeg tænker først og fremmest Pogba, Vidal eller Verratti. Personligt synes jeg også det ville være lækkert at få en stærkere angriber, men der findes ikke mange af dem derude. En af de få, der ville kunne være en bedre spilstation end Benzema er Suarez, men det kræver at han gider påtage sig sådan en rolle.

Mit største ønske er at Jesé kommer hurtigt tilbage og holder sit talent, at Varane forbliver i truppen og holder sit talent og at Bale+Ronaldo ikke løber ind i regelmæssige skader hele næste sæson.

Hvis valget står mellem at holde på en eller flere af de nævnte spillere eller at købe forstærkninger, så vælger jeg at sælge en eller flere af de nævnte spillere og så få købt et par andre folk.

Det er ikke spillere, som jeg ikke gerne vil beholde i truppen, men omvendt er der heller ikke nogen af dem, som ikke kan undværes og erstattes.

Det er klart, at salgsprisen skal være i orden, for at jeg vil kunne acceptere en handel, men samtidig har jeg også svært ved at se Real Madrid gå ind til den kommende laaaange sæson efter et VM uden at have hentet nye spillere og gerne få udvidet truppen med de to spillere, som man kan i forhold til max. på 25 spillere.

Men naturligvis skal vi ikke sælge 10 spillere for at kunne købe 12.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #171 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Rygtebørsen XIX
Jeg er helt enig med dig Kassow-Rossing :)
Vi skal beholde kerne spillerne, som du nævner. Hvorfor lede efter kobber, når vi har guld ;)
Samtidig skal vi også tænke på at vi har 6 pokaler at spille om i den kommende sæson. Jeg ved godt at nogle er mindre betydelige end andre. Men jeg mener stadig at man som Kongeklub skal gå efter dem alle.
Derfor er det vigtigt med en bredtrup, når vi også skal tage højde for skader og træthed fra spillerne.
Vi skal have en angriber i stedet for Morata, som bør være 1.prioritet. Det vil være et plus for bredden, hvis spilleren kan spille angriber og kant.
Husk at se Modric og Marcelo in action i aften/nat! :D

Hala Madrid! :)

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #172 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: Lækkert at vi har en mand så tæt på Carlo ;)

Jeg synes godt vi kan sælge en af de to VB'ere. Marcelo har et år tilbage, så hvis der skal hentes noget på den front så er det nu. Han har heller ikke været helt oppe på højeste niveau synes jeg. Begge har faktisk været svingende. Dog vil jeg sige at jeg synes at Coentrao har vist fremgang (troede ikke jeg skulle sige det).

Helt enig i forstærkning til midtbanen. I min optik er en spiller som Khedira, som også rygtes væk, helt fin at sælge. Og så skal vi have én eller to mere ind.

Ydermere så kunne det være spændende med én eller to angribere mere, og så måske Benz afsted. men det sker nok ikke.

12 år 1 måned siden #173 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX
Fabregas til Chelsea, så tror jeg ihvertfald at Mourinhos jagt på Modric er indstillet.

www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/fabregas...rcelona-til-chelsea/

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Sahinovic.

12 år 1 måned siden #174 af TcRedondo
Besvaret af TcRedondo på emne Rygtebørsen XIX
Pointen må være, at truppen skal indeholde 2 nye centrale midtbanespillere, der begge skal være markant bedre end Illaramendi og Casemiro. Så kan Illaramendi eller Casemiro lejes ud og måske opnå et relevant niveau for klubben. Derudover skal der købes en angriber, uanset om Morata bliver solgt eller ej.

12 år 1 måned siden #175 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX

TcRedondo skrev: Pointen må være, at truppen skal indeholde 2 nye centrale midtbanespillere, der begge skal være markant bedre end Illaramendi og Casemiro. Så kan Illaramendi eller Casemiro lejes ud og måske opnå et relevant niveau for klubben. Derudover skal der købes en angriber, uanset om Morata bliver solgt eller ej.

Jeg synes nu én ny central midtbanespiller ville være mere end rigeligt, udleje Casemiro og give Illarramendi en ny chance, selvom jeg overhovedet ikke tror på manden. Men han har trods alt kostet 300 mio. kr.? så noget må han kunne.

Florentino Pérez

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
12 år 1 måned siden #176 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

12 år 1 måned siden #177 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX
Real Madrid er på jagt efter en afløser for Álvaro Morata. De er angiveligt ude efter en tilsvarende ung spiller. MARCA mener at vide, at Antoine Griezmann (Real Sociedad) er førsteprioriteten. Den næste på listen er Juan Iturbe (Hellas Verona). Herefter følger Domenico Berardi (Sassuolo/Juventus), Alexandre Lacazette (Lyon), Mattia Destro (AS Roma), Divock Origi (Lille) og Pierre-Michel Lasogga (Hertha Berlin).

Læs hele historien her: Fishing for another 'Morata' og her: Cásting de 'Moratas' .
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved El_Juan.

12 år 1 måned siden #178 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Og i samme ombæring kan det nævnes, at Chelsea angiveligt har takket nej til en byttehandel Khedira/Ramires.

Stor tak til Chelsea herfra.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, JJ-86

12 år 1 måned siden #179 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Ramires Modric DI Maria - en mere flad midtbane, uden en decideret dybtliggende midtbanespiller, men derimod to utrolig løbestærke spillere i Ramires og DI Maria, og Modric til at kommandere spillet mere centralt, som på landsholdet. Kunne godt se ud til, at man måske går væk fra en dybtliggende, når Alonso stopper, da man eventuelt ikke stoler nok på Illarramendi

Ramires, Modric, Di Maria, Khedira, Isco, Illarramendi, Alonso - så vi da i hvert fald godt besat.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 1 måned siden #180 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Rygtebørsen XIX
MARCA skriver at Higuain er tæt på at skifte til Barceloa!!!!

Leveret af Kunena Forum